Cities Skylines - Polskie forum gry
Po paru sekundach po wejściu na mapę gra się zamraża, dźwięk nadal w tle - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne)
+---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra)
+---- Wątek: Po paru sekundach po wejściu na mapę gra się zamraża, dźwięk nadal w tle (/temat-Po-paru-sekundach-po)



Po paru sekundach po wejściu na mapę gra się zamraża, dźwięk nadal w tle - vifon91011 - 22-09-2022

Tak jak w tytule, po wejściu na mapę i odpauzowaniu gra po około 5 sekundach się zamraża, można tylko "jeździć po mapie", jest też dźwięk otoczenia. Nie można kliknąć na żaden obiekt postawić drogę itp. Nie można też wyjść z gry (trzeba przez steama lub menadżera zadań).  Sterowniki aktualne, spójność plików zrobiona, gra była nawet reinstalowana.


RE: Po paru sekundach po wejściu na mapę gra się zamraża, dźwięk nadal w tle - krzychu124 - 30-09-2022

Potrzebny będzie log z gry (output_log.txt), a raczej po tym jak się gra zawiesi.
Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc "jeździć po mapie". Jeśli chodzi o poruszanie kamery, ale zarazem brak interakcji (okienka nie wyskakują po kliknięciu w budynek) to po prostu polecam poczekać. Ostatnio coraz więcej jest zgłoszeń, że po załadowaniu zapisu mniej więcej przez 3-5min gra nie jest responsywna. Jedynym sposobem jest po prostu przeczekanie. Przyczyna jest nieznana na razie, ale pracujemy nad tym Duży uśmiech
Natomiast jeśli się zawiesza tak, że pojawia się okienko z informacją, że gra przestała odpowiadać to tutaj już log będzie konieczny, choć poczekać 5 min nie zaszkodzi, może coś więcej gra będzie wstanie zalogować do pliku z dziennikiem, a tym samym pomoże namierzyć problematyczną modyfikację szybciej.

Zakładam, że nie używasz żadnych niekompatybilnych modów, bo w innym przypadku nie ma sensu zaczynać "śledztwa" jeśli minimum nie zostanie spełnione - doprowadzenie gry do stanu, że żadne poważne błędy nie wyskakują bądź są zapisywane w dzienniku gry.