Cities Skylines - Polskie forum gry
Błąd - Wieczne ładowanie save'a po ostatniej aktualizacji - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne)
+---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra)
+---- Wątek: Błąd - Wieczne ładowanie save'a po ostatniej aktualizacji (/temat-B%C5%82ad-Wieczne-%C5%82adowanie)



Błąd - Wieczne ładowanie save'a po ostatniej aktualizacji - Matixon - 29-09-2022

Dzień dobry, po ostatniej aktualizacji Plazas & Promenades mam problem z wczytaniem zapisu gry (epic). Do aktualizacji wszystko działało jak należy. Próbowałem zlokalizować problem na własną rękę, sprawdzając mody czy też czytając komentarze pod modami w workshopie, jednakże nie udało mi się zlokalizować problemu. Mam jedynie podejrzenia, że może to być coś związane z modem Harmony. Niestety posiadam małą wiedzę na temat gry, dlatego bardzo proszę o pomoc.

Błąd który wyskakuje przy wejściu do gry:

A Mod caused an error [System.Exception]

Details:
System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> HarmonyLib.HarmonyException: Ambiguous match for HarmonyMethod[(class=NetManager, methodname=CreateSegment, type=Normal, args=undefined)] ---> System.Reflection.AmbiguousMatchException: Ambiguous matching in method resolution
  at System.Reflection.Binder.FindMostDerivedMatch (System.Reflection.MethodBase[] match) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.MonoType.GetMethodImpl (System.String name, BindingFlags bindingAttr, System.Reflection.Binder binder, CallingConventions callConvention, System.Type[] types, System.Reflection.ParameterModifier[] modifiers) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at System.Type.GetMethod (System.String name, BindingFlags bindingAttr) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at HarmonyLib.AccessTools.DeclaredMethod (System.Type type, System.String name, System.Type[] parameters, System.Type[] generics) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at HarmonyLib.PatchTools.GetOriginalMethod (HarmonyLib.HarmonyMethod attr) [0x00000] in <filename unknown>:0
  --- End of inner exception stack trace ---
  at HarmonyLib.PatchTools.GetOriginalMethod (HarmonyLib.HarmonyMethod attr) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at HarmonyLib.PatchClassProcessor.PatchWithAttributes (System.Reflection.MethodBase


RE: Błąd - Wieczne ładowanie save'a po ostatniej aktualizacji - krzychu124 - 30-09-2022

Żeby nie przedłużać, bo sam błąd nic nie wnosi oprócz tego, że jakiś mod który używa Harmony i patchuje kod tworzenia odcinków drogi jest niekompatybilny tu link do postu na reddit jak temat ugryźć i nie zmarnować za dużo czasu na szukaniu który może być niekompatybilny https://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/comments/xe46zx/plazas_promenades_patch_day_your_mods_are/