Cities Skylines - Polskie forum gry
Cities Skylines II - wymagania systemowe, kolejny przeciek? - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines II (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II)
+--- Dział: Cities Skylines II - Aktualności (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II-Aktualnosci)
+--- Wątek: Cities Skylines II - wymagania systemowe, kolejny przeciek? (/temat-Cities-Skylines-II-wymagania)



Cities Skylines II - wymagania systemowe, kolejny przeciek? - Marov - 05-06-2023

[Obrazek: EX2RzJU.jpg]
Edit: Na steamie zostały udostępnione minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry Cities Skylines II dla platformy PC. Czy okażą się na tyle wystarczające do zbudowania ogromnego miasta jak było w przypadku poprzedniczki? Z pewnością wyjdzie w praniu podczas zabawy w grze. Im bardziej rozbudowywano miasta w Cities Skylines, tym większe było zapotrzebowanie na pamięć RAM. Podobnie było z używaniem niezliczonej liczby modów usprawniających i upiększających miasta, co również skutkowało spadkiem liczby FPS. Miejmy nadzieję, że tym razem optymalizacja dla Cities Skylines II jest lepsza.

Steam - oficjalne wymagania sprzętowe na PC

Czyżby kolejny wyciek informacji? Tym razem dotyczy wymagań systemowych minimalnych i zalecanych dla gry Cities Skylines 2. Czy według Was wymagania będą odpowiednie dla waszych komputerów?

Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami Smile


[Obrazek: 11RWVfP.jpg]

Źródło: https://youtu.be/Jc1odvBxJl8
PCGameBenchmark


RE: Cities Skylines II - wymagania systemowe, kolejny przeciek? - Jorogumo - 06-06-2023

(05-06-2023, 21:34)Marov napisał(a): Czyżby kolejny wyciek informacji? Tym razem dotyczy wymagań systemowych minimalnych i zalecanych dla gry Cities Skylines 2. Czy według Was wymagania będą odpowiednie dla waszych komputerów?

Podzielcie się swoim spostrzeżeniami Smile


[Obrazek: 11RWVfP.jpg]

Źródło: https://youtu.be/Jc1odvBxJl8
Cóż, nie są to wymagania z kosmosu. Martwi mnie tylko optymalizacja i silnik UE5. Jeżeli przy mieście z 60k i 600k mieszkańców będę miał stałe 60 fps'ów a gra będzie się ładowała poniżej 5 minut uznam to za sukces programistów z Paradoxu. 
Obawiam się powtórki i odgrzewanego kotleta z takimi samymi błędami w podstawce nie grywalnej bez modów ale w piękniejszej wizualnej otoczce. 
Na fajerwerki poczekam do premiery.