Cities Skylines II - Kolejne wskazówki dotyczące wydajności - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines II (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II) +--- Dział: Poradniki (https://citiesskylines.pl/dzial-Poradniki--72) +--- Wątek: Cities Skylines II - Kolejne wskazówki dotyczące wydajności (/temat-Cities-Skylines-II-Kolejne) |
Cities Skylines II - Kolejne wskazówki dotyczące wydajności - Marov - 25-10-2023 Cities: Skylines II to gra, która wymaga obecnie poprawy wydajności. Jesteśmy świadomi, że gracze mogą posiadać słabsze lub mocniejsze komputery, dlatego postanowiliśmy przygotować ten poradnik krok po kroku. W zasadzie uzyskanie dostępu do płynnej rozgrywki wiąże się z pewnymi wyzwaniami, wynikającymi ze specyfikacji waszych sprzętów. Jesteśmy tutaj dla was i będziemy was wspierać, jak tylko się da. Dołożymy wszelkich starań, aby zoptymalizować konfiguracje w celu uzyskania najlepszej możliwej wydajności. Wirtualne teksturowanie W pierwszej kolejności wyjaśnimy ci, czym jest wirtualne teksturowanie. Jest to technologia, która efektywniej wykorzystuje pamięć wideo w stosunku do tekstur. Poczekaj więc na ich przetworzenie. W trakcie tego procesu, budynki mogą stać się ciemne lub pojawią się inne artefakty graficzne. Wyrenderowanie zaktualizowanych tekstur zależy od wymagań systemowych komputera i trwa to zwykle nie dłużej niż minutę, ale częściej o wiele szybciej. Wirtualne teksturowanie znajdziesz w zakładce Powiadomienia w ekranie głównym. Zalecane ustawienia Przejdź do ustawień i dostosuj je przed lub w trakcie budowy miasta. Naszym najważniejszym priorytetem jest ciągła poprawa wydajności. Tutaj znajdziesz najlepsze wskazówki, które powinny zapewnić Ci płynną obsługę gry: - zalecamy obniżenie rozdzielczości do 1920 x 1080 x 60 Hz, - proponujemy wyłączyć głębię ostrości, - jeśli wyłączycie wolumetrię, wówczas obniży to jakość wolumetryczną chmur, co wpłynie na lepszą płynność gry. Rozmycie ruchu, głębia ostrości i dynamiczna rozdzielczość: Zdajemy sobie sprawę, że te ustawienia nie zawsze wpłyną na poprawę wydajności gry. Chcemy Ci przynajmniej wyjaśnić jak one działają. To powinno chociaż rozwiać wasze wątpliwości w przypadku potencjalnych pytań „Dlaczego moja gra tak wygląda?”. Ustawienie w grze głębi ostrości i rozmycia ruchu mogą zmienić jej wygląd na dziwny, a nawet wywoływać chorobę lokomocyjną. Z pewnością przyczyni się do obniżenia lub pogorszenia liczby klatek na sekundę. Jeśli masz niskie FPSy głębia ostrości i rozmycie ruchu w trybie Tilt Shift może przeszkadzać w odbiorze wizualnym gry. Ustawienie dynamicznej rozdzielczości powinno poprawić wydajność poprzez jej zmianę. Dzięki temu powinieneś uzyskać lepsze efekty klatkowania. Może się zdarzyć, że gra będzie niewyraźna. Poniżej przykład. Po przełączeniu na „Automatyczny”. Po zmianie ustawień na „Stały”. Oczywiście wszystkie trzy ustawienia są opcjonalne, ale zachęcamy je chociaż sprawdzić na waszych komputerach, aby znaleźć parametry odpowiadające waszym potrzebom w danej chwili. |