Cities Skylines - Polskie forum gry
Patch 1.0.12f1 - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines II (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II)
+--- Dział: Cities Skylines II - Aktualności (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II-Aktualnosci)
+--- Wątek: Patch 1.0.12f1 (/temat-Patch-1-0-12f1)



Patch 1.0.12f1 - Marov - 02-11-2023

AKTUALIZACJA!

[Obrazek: rgNRTH4.jpg]

Cześć wszystkim. Dzisiaj wyszedł kolejny patch 1.0.12f1, z ulepszeniami i poprawkami błędów. Łatka została udostępniona póki co tylko na platformie Steam. W przypadku sklepu Microsoft Store będzie trzeba jeszcze chwilę poczekać.

Pamiętajcie! Niektóre poprawki symulacji wymagają czasu, aby zaczęły prawidłowo funkcjonować w grze.


Szczegóły poniżej:
  • Zwiększono prawdopodobieństwo wystąpienia "wolnego czasu" obywateli, aby zrównoważyć sytuację „Braku klientów” w firmach komercyjnych
  • Poprawiono bilans zysku w przedsiębiorstwach
  • Naprawiono problem firm, które importowały zasoby z zewnątrz, gdy w ich magazynach nie było wystarczającej ilości miejsca
  • Naprawiono błąd handlowania zasobami, uniemożliwiający konsumpcję niektórych towarów
  • Naprawiono błędne obliczenia ilości osób kwalifikujących się na uczelnię/uniwersytet
  • Wprowadzono lepsze warunki dla firm, które zostały dotknięte bankructwem
  • Naprawiono błąd zależności od wartości gruntu powodujący potencjalną niestabilność
  • Naprawiono błąd, przez który ładowanie nowej mapy powodowało brak synchronizacji stanu wody z zapisanymi danymi
  • Nieznacznie zwiększono intensywność emisji w systemie Windows
  • Zoptymalizowano jakość rozświetlenia obszaru
  • Ustalono kolejność renderowania obiektów poczynając od małych, a kończąc na dużych, aby w niektórych przypadkach poprawić wydajność procesora graficznego
  • Poprawiono obliczenia poziomu szczegółowości (LOD) cieni, aby wyeliminować te niepotrzebnie rzucające się
  • Ograniczono sytuacje, w której drzewa i obiekty powodowałyby wyczerpywanie się wirtualnej przestrzeni teksturowania modelów
  • Naprawiono problem kręcących się obywateli w obszarach parkowych na terenie zwykłych budynków, którzy nigdy nie wchodzili do wnętrza budynku
  • Zmniejszono rozdzielczość niepotrzebnie dużych tekstur modeli.
  • Usunięto reklamę radiową Spasm (ze względu na obraźliwe treści)
  • Dodano brakujący identyfikator lokalizacji w celu połączenia z kontem Paradox