Cities Skylines II - Wyskakujący komunikat nieobsługiwania materiałów wolumetrycznych - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines II (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II) +--- Dział: Poradniki (https://citiesskylines.pl/dzial-Poradniki--72) +--- Wątek: Cities Skylines II - Wyskakujący komunikat nieobsługiwania materiałów wolumetrycznych (/temat-Cities-Skylines-II-Wyskakujacy) |
Cities Skylines II - Wyskakujący komunikat nieobsługiwania materiałów wolumetrycznych - Marov - 02-11-2023 Cześć wszystkim
Poniżej zamieszczam przetłumaczony artykuł dotyczący przypadku, w którym sprzęt graczy, ma problem z uruchomieniem Cities Skylines II, przez wyskakujący błąd nieobsługiwania materiałów wolumetrycznych. Jeśli chcesz naprawić błąd w którym wyskakuje komunikat -"sprzęt nie obsługuje materiałów wolumetrycznych", zastosuj konfigurację ustawień:
Graphics Settings { "qualitySettings": [ { "enabled": true, "upscaleFilter": "EdgeAdaptiveScaling", "minScale": 0.5, "@type": "Game.Settings.DynamicResolutionScaleSettings" }, { "antiAliasingMethod": "None", "smaaQuality": "Low", "outlinesMSAA": "None", "@type": "Game.Settings.AntiAliasingQualitySettings" }, { "volumetricCloudsEnabled": false, "distanceCloudsEnabled": false, "volumetricCloudsShadows": false, "distanceCloudsShadows": false, "@type": "Game.Settings.CloudsQualitySettings" }, { "enabled": false, "@type": "Game.Settings.FogQualitySettings" }, { "enabled": false, "budget": 0.166, "resolutionDepthRatio": 0.666, "@type": "Game.Settings.VolumetricsQualitySettings" }, { "enabled": false, "@type": "Game.Settings.SSAOQualitySettings" }, { "enabled": false, "raySteps": 16, "denoiserRadius": 0.75, "halfResolutionPass": true, "@type": "Game.Settings.SSGIQualitySettings" }, { "enabled": false, "maxRaySteps": 32, "@type": "Game.Settings.SSRQualitySettings" }, { "enabled": false, "nearSampleCount": 3, "nearMaxRadius": 2, "farSampleCount": 4, "farMaxRadius": 5, "highQualityFiltering": false, "@type": "Game.Settings.DepthOfFieldQualitySettings" }, { "enabled": false, "@type": "Game.Settings.MotionBlurQualitySettings" }, { "enabled": false, "@type": "Game.Settings.ShadowsQualitySettings" }, { "finalTessellation": 3, "targetPatchSize": 24, "@type": "Game.Settings.TerrainQualitySettings" }, { "waterflow": false, "maxTessellationFactor": 2, "@type": "Game.Settings.WaterQualitySettings" }, { "levelOfDetail": 0.25, "lodCrossFade": false, "maxLightCount": 1024, "meshMemoryBudget": 256, "strictMeshMemory": true, "@type": "Game.Settings.LevelOfDetailQualitySettings" }, { "maxBoneInfuence": "TwoBones", "@type": "Game.Settings.AnimationQualitySettings" }, { "mipbias": 3, "filterMode": "Bilinear", "@type": "Game.Settings.TextureQualitySettings" } ], "resolution": { "width": 1440, "height": 900 }, "cursorMode": "Free", "depthOfFieldMode": "Disabled" }
Być może komuś się przyda lub nawet pomoże (oczywiście ostrożności nigdy za wiele). Są też inne rozwiązania o których wspomina artykuł jak: - wyłączenie śledzenia promieni, - zaktualizowanie sterowników karty graficznej, - obniżenie ustawień graficznych, - zaktualizowanie DirectX i OpenGL, czy - zmodernizowanie sprzętu komputerowego, jeśli gracz może sobie na to pozwolić. Kto co woli |