Patch 1.0.15f1 - SZyMeX - 01-12-2023
Cześć wszystkim. Mamy dzisiaj dla Was nową łatkę z mnóstwem poprawek i ulepszeń do gry. Dziękujemy za wszystkie raporty i opinie, są one bardzo cenne i dziękujemy za cierpliwość podczas pracy nad tymi poprawkami.
Będziemy nadal pracować zarówno nad poprawą wydajności, jak i problemami z rozgrywką, a jeśli po aktualizacji napotkasz jakiekolwiek problemy z grą, zgłoś je na naszym forum pomocy tutaj:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/forums/cities-skylines-2-bug-reports.1162/
Poprawki rozgrywki
- Poprawki poczty:
- Naprawiono: Podczas wysyłania poczty obywatele nie mają ustalonych miejsc docelowych w swoim panelu informacji
- Naprawiono: Furgonetka pocztowa nie dostarczała/nie odbierała poczty z docelowego budynku, jeśli ścieżka prowadzi do działki w określony sposób.
- Naprawiono: Furgonetka pocztowa nie odbiera poczty z budynku, jeśli jednocześnie dostarcza pocztę do tego samego budynku.
- Naprawiono: Funkcja sortowania poczty nie może eksportować poczty globalnej
- Poprawki dotyczące transferu towarów:
- Dostosowano wydajność produkcji przedsiębiorstw przemysłowych, aby wyprodukować więcej produktów i zwiększyć eksport towarów.
- Skorygowano liczbę firm zajmujących się magazynowaniem. Firmy zajmujące się magazynowaniem będą pojawiać się w mniejszej ilości niż zapotrzebowanie na pojemność magazynową, aby zwiększyć eksport towarów.
- Naprawiono stan pojazdu, który aktualnie nie eksportuje, pokazywany jako stan pojazdu eksportującego
- Stacje towarowe, takie jak porty i terminale kolejowe, będą miały niski poziom zapasów wynoszący 100 ton, terminal będzie importował około 30 ton za każdym razem, gdy aktualna ilość spadnie poniżej 100 ton.
- Stacje towarowe, takie jak porty i terminale kolejowe, będą miały próg eksportu wynoszący 200 ton, terminal będzie eksportował około 30 ton za każdym razem, gdy obecna ilość przekroczy 200 ton.
- Firmy zajmujące się magazynowaniem będą pojawiać się w mniejszej ilości niż obecne możliwości produkcyjne, aby zwiększyć eksport (nie ma to wpływu na istniejące firmy zajmujące się magazynowaniem w mieście)
- Ulepszone wyszukiwanie ścieżek, aby uwzględnić stacje magazynowe i ładunkowe jako ważne potencjalne cele importu
- Ulepszone poruszanie się w znajdowaniu ścieżki. Uniemożliwia to obywatelom rezerwowanie domów w odłączonych budynkach (lub w ogóle przeprowadzanie się do miasta, jeśli nie jest ono podłączone do połączenia zewnętrznego).
- Zwiększona kara za znalezienie ścieżki z nielegalnym przejściem dla pieszych
- Naprawiono: Kilka przypadków utknięcia pojazdów
- Naprawiono: Drogi pokazane jako niedostępne w menu budowy mogą być używane, gdy gracz ma niski budżet
- Naprawiono: Wydajność elektrowni wodnej wzrasta wraz z prędkością symulacji
- Ulepszona aktualizacja przepływu wody podczas terraformowania
- Naprawiono: PD postępu nie są przyznawane za budowę charakterystycznych budynków
- Naprawiono: Elektrownia węglowa nie importuje surowców z pobliskiego portu
- Naprawiono: Obywatele robią zakupy w strefach przemysłowych w fabrykach zamiast w strefach handlowych
- Naprawiono: wiele problemów związanych z budową dróg wielopoziomowych, dróg podwyższonych nad wodą lub mostów
- Ulepszona konstrukcja podwyższonych dróg (nie mostów), aby wymagać większej liczby filarów
Poprawki graficzne
- Poprawione wygładzanie terenu dla sieci i dużych budynków
- Naprawiono: Strzałki drogowe pasa do jazdy na wprost na działkach budynków nieprawidłowe dla ruchu lewostronnego.
- Naprawiono: Drzewa wystające z rzeki na głównym obrazie tła
- Naprawiono: Tama (tylko część sieciowa) skierowana w złym kierunku podczas korzystania z ruchu lewostronnego
- Naprawiono: W budynkach brakowało strzałek drogowych i innych rekwizytów, w zależności od wybranego motywu
- Naprawiono: Brakujące przystanki autobusowe na międzynarodowym lotnisku podczas korzystania z motywu Ameryki Północnej.
Poprawki interfejsu użytkownika
- Ulepszono wybrane panele informacyjne i panele informacyjne w celu skalowania ze skalą tekstu
- Ulepszone sortowanie gospodarstw domowych:
- Obywatele posortowani według wieku w pasku bocznym panelu informacyjnego gospodarstwa domowego/domu jednorodzinnego
- Gospodarstwa domowe posortowane według liczby członków w panelu bocznym wybranego panelu informacyjnego
- Naprawiono: Naciśnięcie „M” w trybie fotograficznym trwale usuwa interfejs użytkownika dla tej sesji
- Naprawiono: Widok informacji o kliencie dla niskich kolorów terenu klientów, niespójny z kolorem terenu w innych widokach informacji RCIO
- Naprawiono: błąd UI forwardRef, który pojawiał się sporadycznie podczas ładowania zapisu
Inne poprawki
- Naprawiono poszczególne osiągnięcia
- Naprawiono: Prefabrykaty nie odblokowywały się poprawnie
- Naprawiono: Dane kamery kinowej nie resetują się podczas ładowania zapisu lub rozpoczynania nowego
- Naprawiono: Siatka bazowa obiektu nie jest widoczna, jeśli główny obiekt znajduje się poza rzutnią kamery
- Naprawiono: Spedytor leśny obszaru leśnego nie odtwarzał dźwięku silnika
- Zwiększono odległość dźwięku syren wszystkich pojazdów ratowniczych
- Ulepszono buforowany postęp osiągnięć
- Dodano 2 nowe kroki do samouczka edukacyjnego
- Dodano brakujące tłumaczenia
- Zoptymalizowane obliczenia XP
- Ulepszone narzędzia do raportowania błędów i awarii
RE: Patch 1.0.15f1 - krzycho4141 - 05-12-2023
Dlaczego w zimę samochody mają zasnieżone przednie i boczne szyby? Jeżdżą jak widmo. Z daleka każdy samochód jest po prostu biały. W jedynce podczas gaszenia pożarów straż wychodzi z pojazdu. Tu tej animacji nie ma
|