Array index is out of range - dotyczy linii transportu publicznego? - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne) +---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra) +---- Wątek: Array index is out of range - dotyczy linii transportu publicznego? (/temat-Array-index-is-out-of--4447) |
Array index is out of range - dotyczy linii transportu publicznego? - Kroper17 - 06-01-2024 Cześć! Ostatnio często pojawia mi się błąd z tytułu. Z tego co widzę, wydaje mi się, że dotyczy błędnego działania transpotu publicznego. W tym przypadku akurat linii promowej, ale często też autobusów i pociągów. Po pierwszym pojawieniu się, błąd uciążliwie się powtarza i zakłóca symulację. Znika po usunięciu linii transportowej. Będę niezmiernie wdzięczny za wskazanie rozwiązania Poniżej zapis z LOG'a: (Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) 3,145,798ms | Simulation error: Array index is out of range. at PassengerFerryAI.StartPathFind (uint16,Vehicle&) <0x00267> at PassengerFerryAI.SetTarget (uint16,Vehicle&,uint16) <0x0003d> at DepotAI.ProduceGoods (uint16,Building&,Building/Frame&,int,int,Citizen/BehaviourData&,int,int,int,int,int,int) <0x007fa> at (wrapper dynamic-method) PlayerBuildingAI.PlayerBuildingAI.SimulationStepActive_Patch1 (PlayerBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00b0f> at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&,Building/Frame&) <0x01002> at PlayerBuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002f> at DepotAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002d> at BuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&) <0x00060> at (wrapper dynamic-method) CommonBuildingAI.CommonBuildingAI.SimulationStep_Patch1 (CommonBuildingAI,uint16,Building&) <0x00071> at BuildingManager.SimulationStepImpl (int) <0x006b0> at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c> at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024> at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693> at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a> [Core] (Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51) 3,187,550ms | Invalid list detected! at System.Environment.get_StackTrace() at ImprovedPublicTransport2.Util.TransportLineUtil.GetStopIndex(UInt16 lineID, UInt16 stopID) at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.UpdateBindings() at ImprovedPublicTransport2.UI.PanelExtenders.PanelExtenderVehicle.FpsBoosterLateUpdate() at BehaviourUpdater.Utils.SafelyIterableList`1[[UnityEngine.MonoBehaviour, UnityEngine, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null]].CallLateUpdate() at BehaviourUpdater.Updater.LateUpdate() [Core] |