Cities Skylines - Polskie forum gry
Pierwszy gameplay - 35 minut :) Cities: Skylines - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Cities Skylines - Aktualności i DLC (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-Aktualnosci)
+--- Wątek: Pierwszy gameplay - 35 minut :) Cities: Skylines (/temat-Pierwszy-gameplay-35)

Strony: 1 2 3


Pierwszy gameplay - 35 minut :) Cities: Skylines - Pawel - 11-02-2015




Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Gabrielle Solis - 12-02-2015

No jakoś nudno to wyglądało, na początek. Oraz strasznie ogranicza ten fakt że muszę budować początek miasta na ograniczonym kawałku ziemi, i wybrany najwyraźniej nie przez gracza.
Nie ma polotu myśli w stworzeniu miasta marzeń z ograniczona przestrzenią na początku...
No i jak to co gracz tam zbudował nazwać, centrum?
Raczej nie, i te już zbudowane autostrady tak jak i w sim city, strasznie zniechęcają.
Po przybliżaniu na poziom ulice nadal jakoś prawie wszystko rozmazane, nawet fragmenty budynków. Czuje się wszędzie ograniczenie, w Cities XL Platinum była bynajmniej wolność i możliwość tworzenia prawdziwej urbanizacji, i można było stworzyć styl i panoramę miasta, stawiać właściwe budynki tam gdzie chcesz i jakie chcesz, tworzyć jednorodne dzielnice wybierać małe uliczki chodniki, a tu dziury pomiędzy budynkami, spore kwadraty i puste.
Wychodzi chaos, jakiś "bisz masz" i nie wiadomo co i jak w następnym kwadracie budować, powielać to co było w pierwszym? Ciężko zaplanować miasto i jego homochroniczny estetyczny styl i wygląd. Piszcie ci wy myślicie, wiem ze to tylko 30 minut, ale i tak sporo, by mieć wstępny zarys.
Warto mieć tu funkcję "otwartych budynków", tak jak w CXL2012.


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Pawel - 12-02-2015

Nie mogę się z Tobą zgodzić.
Początkowo można odnieść wrażenie "to przecież Simcity 5!, mapa podobna i ta autostrada!"
Ale zauważ, że w każdej chwili możesz dokupić kawał ziemi - co widać na filmie.
W Cities XL łatwiej planować? U mnie zawsze miasto wychodziło "mieszane", raz budynki małej gęstości, raz średniej, a raz wielkiej i te podziały na klasy ludzi... - ponieważ gęstości odlokowywały się przy pewnej ilości mieszkańców.
Faktycznie, plusem Cities XL było dobre przybliżenie - ale to nie była symulacja, a wszystko było oparte na średniówkach, dzięki czemu mogli sobie pozwolić takie przybliżenie, chociaż i tak po przekroczeniu 1 mln optymalizacja kuleje... W każdym mieście przecież są "puste pola pomiędzy budynkami", ale zawsze możesz planować miasto tak, aby ich nie było. Po czasie będą odblokowane inne budynki i budowle np różnego rodzaju drogi i ulice, autostradę też będziesz mogła przebudować lub zniszczyć - ale przeciez miasto musi mieć dobre połączenie....
Też można rozpocząć grę z odblokowanymi budynkami i budowlami.

Dzisiaj będzie live z gry, mam nadzieję, że Twoje wątpliwości zostaną rozwiązane.
Dla mnie najwazniejsze jest, aby slinik gry był dobrze zaprojektowany - resztę poprawią moderzy Smile


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Shattered - 12-02-2015

^ o ile będą moderzy

Czy mi się dobrze wydaje, czy na jednej mapce można mieć jedno miasto..

No totalnie to wygląda jak SimCity. Autostrada, nawet granice miasta mają identyczne linie przerywane..
Oby tylko EA nie podało do sądu powodując zniknięcie Cities Skylines..

Piękne widoki.. Aj trzeba mieć super komputer, żeby mieć takie widoki..

Nie podoba mi się, że nie stawiamy policji, szkoły, straży pożarnej czy pogotowia od początku istnienia miasta, tylko wraz z większą liczbą ludności to się nam odblokowuje.


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Pawel - 12-02-2015

Moderzy będą, spokojnieSmile

Od Ciebie zależy, czy będziesz miał jedno miasto, czy kilka połączonych - tutaj nie ma żadnych ograniczeń, ale zarządzanie będzie całościowo, a nie tak jak w simcity po przełączaniu.


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Marcin65 - 12-02-2015

Pawel napisał(a):Dzisiaj będzie live z gry

Gdzie znajde info o ktorej i pod jakim adresem bedzie ten live? Moze zle szukam ale nie znalazlem zadnego info..mysle ze na Twitch ale na podstronie Paradoxu nie ma zadnego info...jesli cos pomieszalem to sory Smile


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Vortex - 12-02-2015

Marcin65 napisał(a):
Pawel napisał(a):Dzisiaj będzie live z gry

Gdzie znajde info o ktorej i pod jakim adresem bedzie ten live? Moze zle szukam ale nie znalazlem zadnego info..mysle ze na Twitch ale na podstronie Paradoxu nie ma zadnego info...jesli cos pomieszalem to sory Smile

Na facebooku cities skyline jest podany, ale podam go tu - http://www.twitch.tv/paradoxinteractive


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Vortex - 12-02-2015

A tak o tym gameplay-u 35 minutowym, dość że po angielsku mało kapuje, to nawijał jak poczaskany, zamiast pokazać więcej to nic tylko było słychać "fucking i fucking" Miałem mu ochote ziemniaka w pier.... do japy, komu oni dali zrobić takiego gameplay-a, bo to chyba nie był ktoś z twórców gry mam nadzieje.

Obadamy i ocenimy dzisiejszy live Smile


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Marcin65 - 12-02-2015

Nie wiem czy ktos wie cos na temat tego niebieskiego ptaszka czy cokolwiek to jest co jest na gorze ekranu po srodku.
Czy to bedzie sobie tak wisialo cala gre czy to tylko w materialach promocyjnych wystepuje?
Jak mam miec takie cos w grze caly czas juz czuje sie lekko poddenerwowany Smile
Mam nadzieje ze wczasie gry tego nie ma..co prawda w gameplayu jest ale nadalk mam nadzieje ze to material promocyjny


Re: Pierwszy gameplayer - 35 minut :) Cities: Skylines - Gabrielle Solis - 12-02-2015

Pawel napisał(a):Nie mogę się z Tobą zgodzić.
Początkowo można odnieść wrażenie "to przecież Simcity 5!, mapa podobna i ta autostrada!"
Ale zauważ, że w każdej chwili możesz dokupić kawał ziemi - co widać na filmie.
W Cities XL łatwiej planować? U mnie zawsze miasto wychodziło "mieszane", raz budynki małej gęstości, raz średniej, a raz wielkiej i te podziały na klasy ludzi... - ponieważ gęstości odlokowywały się przy pewnej ilości mieszkańców.
Faktycznie, plusem Cities XL było dobre przybliżenie - ale to nie była symulacja, a wszystko było oparte na średniówkach, dzięki czemu mogli sobie pozwolić takie przybliżenie, chociaż i tak po przekroczeniu 1 mln optymalizacja kuleje... W każdym mieście przecież są "puste pola pomiędzy budynkami", ale zawsze możesz planować miasto tak, aby ich nie było. Po czasie będą odblokowane inne budynki i budowle np różnego rodzaju drogi i ulice, autostradę też będziesz mogła przebudować lub zniszczyć - ale przeciez miasto musi mieć dobre połączenie....
Też można rozpocząć grę z odblokowanymi budynkami i budowlami.

Dzisiaj będzie live z gry, mam nadzieję, że Twoje wątpliwości zostaną rozwiązane.
Dla mnie najwazniejsze jest, aby slinik gry był dobrze zaprojektowany - resztę poprawią moderzy Smile


Pawel, chodzi mi o to ze nie ma chodników, placów, a w prawdziwych miastach jest możliwość wstawic w te puste miejsca wszystko, nawet ladne mieszkaniowe budynki, a tu wstaw tą drogę i pare stref i wyjdzie sajgon. No a co dotyczy budynków, popatrz ze miasteczko maleńkie i już po 5-6 takich samych budynkow się powtarzają. No to już naprawdę wstyd, w tym samym CXL 2012 bylo ponad 1000 bydowli, a tu jak narazie ze 100. Przedewszystkim chodzi mi o to, by mieć mozliwosci urbanistyczne takie jak w Cities in Motion 1 + ta wspaniała symulacja oraz zarzadzania z Cities Skylines, i wtedy bedzie super. Mam nadzieje że mnie rozumiesz. Zauważyłam że po zbydowaniu wysypiska, wszystkie smieciarki pojechały jak pociąg jedna i tą samą trasą, no i gdzie ten obiecany inteligentny sposób wypieranie odpowiedniej trasy? To jakiś żart chyba. No cóż ciekawa jestem jak bedzie wyglądał drugi filmik.