Grafika po aktualizacji - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Swobodna rozmowa (https://citiesskylines.pl/dzial-Swobodna-rozmowa) +--- Wątek: Grafika po aktualizacji (/temat-Grafika-po-aktualizacji) |
Grafika po aktualizacji - umotex12 - 25-09-2015 Co sądzicie o tym, jak zmieniła się po update? Bo patrząc na pierwsze screeny z update, byłem pewien, że gierka zachowa swoją przeciętną grafikę i będzie takie 6/10 :P zwłaszcza dobijało mnie bardzo mocne światło z lamp, które waliło strasznie i oświetlało 3/4 wysokiego wieżowca no ale w pewnym momencie straciłem oddech i wybałuszyłem oczy, bo ujrzałem wpis, w którym developerzy chełpili się, że wprowadzili "zmiany w silniku światła" i wygląda ono o niebo lepiej. I od tamtego czasu tylko czekałem na ten update: No i dziś pobrałem, i jestem wniebowzięty. Moim zdaniem gra z przeciętnego poziomu nieco niższego niż SimCity podskoczyła do rangi CitiesXL albo wręcz wyżej, jest prześliczna zarówno w dzień jak i w nocy, a zamglone światła autobusów czy wiatraków ocierają się o fotorealizm Re: Grafika po aktualizacji - martinez76 - 25-09-2015 jestem tego samego zdania Re: Grafika po aktualizacji - gerth - 25-09-2015 Ta gra od pierwszego dnia jest hen wysoko powyżej każdego simcity i citiesxxl przez mechanikę, pelna symulacje KAZDEGO sima oraz ponadprzeciętną komunikacje miejska (choc wciąż czekam na tramwaje a najlepiej dla CIM3). I graficznie tez nie odstawala a wręcz byla ładniejsza od gownianie lukierkowatego Simcity (5) choc nie jest juz tak realistyczna jak w CIM2. Re: Grafika po aktualizacji - umotex12 - 25-09-2015 @up mówiłem TYLKO o grafice. Mechanika i symulacja to rzecz oczywista Re: Grafika po aktualizacji - Tibotomek - 26-09-2015 Ja także się zgadzam. |