Cities Skylines - Polskie forum gry
Miasta futurystyczne - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Swobodna rozmowa (https://citiesskylines.pl/dzial-Swobodna-rozmowa)
+--- Wątek: Miasta futurystyczne (/temat-Miasta-futurystyczne)

Strony: 1 2


Miasta futurystyczne - Klaus - 01-11-2015

Chciałbym się ogólnie podzielić taką wizją która narodziła się w mojej główce Duży uśmiech otóż ci co grali w pożal się boże SimCity zapewne wiedzą co mam na myśli chodzi o miasta futurystyczne,był taki dodatek i tam można było budować takie miasta i jak sądzicie czy coś takiego powstanie do CS np.jako kolejna dzielnica ? Wink


Re: Miasta futurystyczne - Pawel - 01-11-2015

Miasta futurystyczne powstały dlatego, z przymusu, bo brakowało miejsca w m2 na rozbudowę miasta, wymyślili, że rozbudujemy miasto w górę za pomocą wież.
Tutaj nie będzie takiej potrzeby.

Jeśli miałby to powstać, to ja widzę to troszkę inaczej. Np na innej planecie z transportem na ziemię.
Ale twórcy na pewno mają inne priorytety, np. rozbudowany system transportu wraz z tramwajami, pory roku, kataklizmy, i marzy mi się prawdziwy multiplayer.


Re: Miasta futurystyczne - gerth - 02-11-2015

Nieeee, zdecydowanie wolałbym rozwój w drugą stronę i budowę rzeczywistych osad sprzed wieków i/lub więcej obiektów "starówkowych". Poza tym jak wspomniał Paweł wielu (w tym ja) czeka na rozbudowany system transportu z tramwajami które były przyobiecane. Kataklizmy tez by mogły być w większej liczbie (póki co można podpalić miasto lub zalać wodą)


RE: Miasta futurystyczne - FALKOR V8 - 10-12-2015

Z prostszych rzeczy to bym chciał:
- realistyczny upływ czasu (tak aby samochód z domu do pracy nie jechał 2dni Duży uśmiech)
- powiązanie technologii z rokiem w grze (coś jak w starym dobrym simcity gdzie np startowalismy w 1900 roku i z czasem dostawaliśmy nowe budynki i środki transportu)

Bardziej ambitne:
- Więcej narzędzi do ustalania gałęzi przemysłu. Czyli co gdzie jest produkowane i eksportowane (coś jak Giant Tycoon, czy jakoś tak Duży uśmiech)
- Nowe środki transportu publicznego
- Multiplayer
- Więcej oficjalnych typów dróg, nie tylko mody Smile


RE: Miasta futurystyczne - Kuba124 - 11-12-2015

Mi by sie podobało gdyby można było ustawić parametry drogi czyli nie wybieranie spośród gotowych dróg tylko sobie ustawiasz, cz ma to być droga: autostrada, droga szybkiego ruchu, droga osiedlowa itp, następnie ilość pasów, z drzewami bez drzew, czy ma być ścieżka rowerowa czy nie , czy mają być buspasy, itd. Oczywiście nie za każdym razem, dobrze dać możliwość zapisania takiej drogi i korzystania z niej później.
Też chciałbym realistyczny czas, przydałyby się też pory roku.
Żeby było ciekawiej to np. droga nie powinna być od tak, tylko powinna jakiś czas trwać budowa/przebudowa, to samo z budynkami typu komisariat. Smile


RE: Miasta futurystyczne - FALKOR V8 - 11-12-2015

(11-12-2015, 16:47)Kuba124 napisał(a): Mi by sie podobało gdyby można było ustawić parametry drogi czyli nie wybieranie spośród gotowych dróg tylko sobie ustawiasz, cz ma to być droga: autostrada, droga szybkiego ruchu, droga osiedlowa itp, następnie ilość pasów, z drzewami bez drzew, czy ma być ścieżka rowerowa czy nie , czy mają być buspasy, itd. Oczywiście nie za każdym razem, dobrze dać możliwość zapisania takiej drogi i korzystania z niej później.
Też chciałbym realistyczny czas, przydałyby się też pory roku.
Żeby było ciekawiej to np. droga nie powinna być od tak, tylko powinna jakiś czas trwać budowa/przebudowa, to samo z budynkami typu komisariat. Smile

Ogólnie są mody które dodają takie drogi. Np jednopasmowa autostrada, albo 3-4-5 pasmowa droga jednokierunkowa Smile


RE: Miasta futurystyczne - Kuba124 - 12-12-2015

Mam takie mody jednak wolałbym sam ustawiać jak ma wyglądać droga i co ma zawierać zamiast wybierać z gotowych propozycji. Smile


RE: Miasta futurystyczne - FALKOR V8 - 12-12-2015

(12-12-2015, 00:43)Kuba124 napisał(a): Mam takie mody jednak wolałbym sam ustawiać jak ma wyglądać droga i co ma zawierać zamiast wybierać z gotowych propozycji. Smile

W przypadku modów problem jest taki, że przy dużych miastach jak ingerujemy w pasy drogowe, to komputery ze słabym procesorem przestają ogarniać.
Ja na szczęście mogłem sobie pozwolić na zabawę takimi modami, ale powoli przestaję je używać, bo jak za dużo ułatwień, to gra przestaje być dynamiczna i człowiek się pierdołami zajmuje, co też zmniejsza atrakcyjność rozgrywki Duży uśmiech


RE: Miasta futurystyczne - lordsnown - 12-12-2015

Co do modów tak to prawda jak jest ich za dużo to komp nie daje rady i gra coś się sypie, ja sam musiałem odinstalować grę razem z dodatkami i wszystko od nowa pobierać, zainstalowałem tylko te co używam (teraz chodzi płynie)


RE: Miasta futurystyczne - FALKOR V8 - 12-12-2015

Ja mam problem z niektórymi budynkami. Ściągnąłem ich kilka aby urozmaicić trochę wygląd miasta, ale przy wyborze obiektów w modach mam liste "przypisz do stylu" czy jakoś tak jest to nazwane i nie mogę tam nic wybrać :/ Czyli nie mogę używać tych obiektów. Ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził?