Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Airports Cities Skylines: Airports - Pamiętnik Dev #1 Modularne lotniska
#1
Witajcie budowniczowie! Mamy nadzieję, że jesteście gotowi na kolejną serię Dzienników Developerskich, podczas gdy my przygotowujemy się do wydania Cities: Skylines - Airports. Jeśli jeszcze nie widzieliście, koniecznie obejrzyjcie trailer pod spodem!


Cities: Skylines Airports jest dodatkiem w którym to wy tworzycie swoje własne porty lotnicze i rozwijacie je od małego, lokalnego lotniska do masywnego portu międzynarodowego tętniącego życiem. Wszystko jest modularne, używając specjalnych sieci hal do łączenia poszczególnych budynków możecie uwolnić swoją kreatywność i zbudować dokładnie takie lotnisko o którym marzycie! 

DLC wyląduje w sklepach już 25 stycznia, więc aby zapewnić wam gładkie lądowanie przygotowaliśmy te dzienniki developerskie opisujące wszystkie nowości. Usiądźcie wygodnie, zapnijcie pasy i bawcie się dobrze!

[Obrazek: 1-1%20Layouts.png]
Ukształtuj swoje lotnisko tak, aby idealnie wpasowało się w resztę miasta!

Stwórz swoje lotnisko

Lotniska używają narzędzia wytyczania stref, które może być znalezione w menu dzielnic, i stają się dostępne kiedy osiągniesz 4 kamień milowy. Działa to bardzo podobnie do pozostałych narzędzi stref z jednym wyjątkiem: powoduje dodatkowo wyrównanie terenu i usunięcie drzew w przygotowaniu pod twoje lotnisko, dodając koszy zagospodarowania terenu i wpływając na ilość dostępnej gleby. 3 nowe mapy dodane w Airports zawierają wiele odpowiednich miejsc pod takie projekty, ale o nich więcej w późniejszym dzienniku developerskim.

[Obrazek: 1-2%20Painting%20of%20the%20airport%20area.png]
Narzędzie wytyczania strefy lotniskowej przygotowuje teren pod twoje lotnisko

Kiedy będziesz już usatysfakcjonowany strefą, nadszedł czas aby rzeczywiście zacząć budować port lotniczy! Wszystkie narzędzia do tego potrzebne znajdziesz w menu transportu publicznego pod nową zakładką strefy lotniska. Funkcjonalne porty lotnicze potrzebują budynku terminala, płyty postojowej, pasa startowego i dróg kołowania łączących wszystko ze sobą. Strefa lotniskowa ma podręczną listę kontrolną alarmującą ciebie o wszystkim czego brakuje, abyś mógł uruchomić swoje lotnisko!

[Obrazek: 1-3%20Airport%20area%20checklist.png]
Przed startem koniecznie przejdź przez checklistę!

Pierwszą rzeczą, której wymaga twoja nowa Strefa Lotniskowa jest terminal. Po umieszczeniu odblokowuje on pozostałe budynki i sieć hali, pasy startowe i drogi kołowania potrzebne do stworzenia twojego lotniska. Sieć hali działa jako połączenie między terminalami i płytami postojowymi, które stawiane są wzdłuż nich.

Następnie, twoje lotnisko potrzebuje pasa startowego, aby samoloty mogły startować i lądować. Działa on nieco inaczej od pozostałych sieci (dróg itp.), ponieważ posiada minimalną długość i nie może być wydłużany po zbudowaniu, więc od razu zbuduj go o takiej długości, jak tylko chcesz. Drogi kołowania łączą pas startowy i płyty postojowe w jednokierunkowej pętli. 

[Obrazek: 1-4%20Basics.png]
Lotnisko modułowe w najprostszej postaci.

Wybierz swój styl

Dostępne są 3 różne style które możesz wybrać budując lotnisko. Klasyczny, nowoczesny i ultra nowoczesny. Każdy z nich posiada 3 wielkości terminali, sieć hal, wieżę kontroli lotów i węzeł komunikacyjny z wbudowanym metrem dla tych na prawdę dużych lotnisk, a wszystkie 3 style dostępne są na poziomie 1.

Lotnisko może mieć kilka terminali, funkcjonujących jako osobne punkty wejścia i wyjścia dla mieszkańców. To pozwala ci rozbudowywać twoje lotnisko w miarę jego rozwoju, z różnymi terminalami mogącymi obsłużyć różne potoki ruchu. Dla zatłoczonego lotniska prawdopodobnie będziesz chciał użyć dwupiętrowego terminala, który łączy w sobie przyloty i odloty, a także posiada dedykowany pas dla autobusów i taksówek aby odbierać pasażerów.

[Obrazek: 1-5%20Styles.png]
Wybierz swój ulubiony styl lub zmiksuj je wszystkie w jednym lotnisku!

Panel informacji lotniska

Klikając na nazwę lotniska bądź używając przycisku informacji strefy lotniskowej po wybraniu budynku terminala wyświetli się Panel Informacji Lotniska, który pokazuje wszystkie istotne dla ciebie informacje: poziom, liczbę obsłużonych pasażerów, atrakcyjność, przychody i wydatki oraz dużo więcej. 

[Obrazek: 1-6%20Info%20Panel_highres2.png]
Panel informacji strefy lotniskowej dostarcza ci szybkie podsumowanie twoje lotniska

Tak, jak większość transportu publicznego, lotnisko również jest kosztowną inwestycją z niewielkim przychodem. Natomiast dostarcza ono do twojego miasta wielu turystów, którzy odwiedzając atrakcje i budynki komercyjne zwiększają twoje dochody. A oprócz tego atrakcyjność lotniska podnosi atrakcyjność całego miasta, co pozwala sprowadzić do niego jeszcze więcej turystów!

Zakładka przepisów pozwala ci zastosować zasady specyficzne dla danej strefy, takie jak Zniżki Hotelowe, które dadzą twojemu lotnisku bezpośredni wzrost atrakcyjności, Dobre Utrzymanie, które doda bonus wartości gruntu całemu lotnisku, oraz Wypożyczalnia Samochodów, która zachęca turystów do używania aut, ale może spowodować wzmożone korki.

Z omówionymi podstawami tworzenia Strefy Lotniskowej, zbliżamy się do końca tego dziennika developerskiego. Liczymy na to, że spodobało wam się to pierwsze spojrzenie na Cities: Skylines Airports, które dostępne będzie w sklepach już 25 stycznia. Nie zapomnijcie zajrzeć tutaj w piątek o godzinie 16:00, kiedy to odkryjemy Poziomy Lotniska i Połączenia Transportu Publicznego.

Na koniec zapoznajcie się z tutorialem stworzonym przez CityPlannerPlays i nie zapomnijcie zasubskrybować naszego kanału po więcej!

  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Cities Skylines: Airports - Pamiętnik Dev #1 Modularne lotniska - przez SZyMeX - 12-01-2022, 18:52

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości