Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities Skylines II - analiza trailera
#4
No wiadomo, że większość jest zmodyfikowana na potrzeby trailera. To, że będzie na Unity, jest to wiadome od początku. Unreal Engine nie nadaje się do gier symulacyjnych, podczas gdy Unity się nadaje idealnie.

Pamiętajcie, że fizyki się nie oszuka - C:S to nie są tylko odpalane animacje, to gra symulująca wszystko i nie będzie w stanie ona różnić się drastycznie od obecnej części.
Nie będą możliwe napisy wszędzie ani bardzo customowy content w podstawce, bo by już na starcie musieli dać w wymaganiach chyba 64GB RAM-u xD
Natomiast takie piękne skrzyżowania i ronda nie będą możliwe - domyślny szablon i AI nie będzie w stanie ich robić bez błędów, nawet doświadczonym graczom z modami jest ciężko.

To jest na bank po prostu częściowo zmodyfikowana gra na potrzeby trailera, tak jak KAŻDE STUDIO ROBI PRZY WYDAWANIU DOSŁOWNIE KAŻDEJ GRY.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Cities Skylines II - analiza trailera - przez SZyMeX - 06-03-2023, 22:25
RE: Cities Skylines II - analiza trailera - przez kabexxx - 12-03-2023, 22:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości