Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Pytania dotyczące rozgrywki
taekgt napisał(a):Witam,

1) jak zrobić aby mieć taki chat po prawej stronie ?
2)Jaką dobrą strategię objąć na zarabianie kasy
3) Jak zrobić aby mieszkańcy nie mieli takich "Fochów" i raz było ich na 150 na plusie, a po 5 dniach już 60 na minusie. ( chodzi o przyjazdy i osiedlania w mieście)
4) Jak kupowałem grę, za pomocą kodu na steam, to mogłem bez problemu grać, teraz też mogę. Ale mam taką informację, że kiedyś poproszą mnie o ten kod, czekam już miesiąc i nic. Czy da się to jakoś ręcznie gdzieś wprowadzić czy po prostu czekać ?
5) Czy da się tu a jeśli tak to jak zrobić drogę ale w ziemi (tzn. żeby w dole ją zrobić ) - chodzi mi o to czy da się zmieniać teren , albo niżej, albo wyżej.
6) Jest taki challenge żeby mieć 1000 opuszczonych budynków, wtedy dostanie się budynek do obserwacji gwiazd. Jak to wykonać ?
7) Czy gdy zdobędę już 7500 obywateli i te inne strefy (gęstsze) to czy je mam zastępować i na nie gęstszą strefę dać czy zrobić to później ?
Dzięki za odpowiedź

ad1 Jaki chat?
ad2. Dostęp do usług - wykształceni, zadowoleni mieszkańcy to bogatsi mieszkańcy, mimo że wydajesz na usługi miejskie to jednak zarabiasz jeszcze więcej. Dostępność szkół, policji, straży, komunikacji miejskiej, szpitali, cmentarzy a także parki itp zwiększają wartość gruntów, zadowolenie mieszkańców i poziom budynku. Do tego warto pilnować wydatków np jeśli z wysypiska wyjeżdza zaledwie 5/18 pojazdów warto zmniejszyć finansowanie by było to 5/12 albo 5/9 pojazdów - aczkolwiek w CS zwracać uwagę trzeba bardziej na przychody. Generalnie najlepsze efekty są gdy mieszkańcy pracują w biurach - to logiczne zresztą, robotniczo-rolnicze miasto nigdy nie będzie tak bogate jak biurowe.
ad3. Stabilny rozwój powoli dokładamy usług, udostępniamy nowe tereny mieszkaniowe, miejsca pracy, rozbudowujemy komunikację, usługi itp. W Twoim przypadku warto byłoby ustalić co nie gra - moze np jest duże bezrobocie= więcej terenów pod biura i/lub przemysł.
ad4. Spokojnie możesz zignorować/zamknąć ta informację. Poproszą za 100 lat.
ad5. Prosto nie. Tunele mają nadejść w dodatku (pewnie za 1,5 m-ca) wtedy pewnie będziesz mógł budować w sztucznym wąwozie. Na dziś rozwiązania są dwa - mod do terraformingu (ale nie stosowałem to nie wiem) albo... nie iwem jak to napisać: chodzi o to że jeśli łączysz punkt A i B a pomiędzy jest górka/skarpa itp to gra czasami wyżłobi w tej górce drogę niżej tak żeby droga/tor pomiędzy A i B była na jednym poziomie - buduje tak czasami "półtunele" na potrzeby kolei i nieźle to wychodzi.
ad 6. To akurat najprostsze przy czym dobrze mieć przynajmniej kilka tys budynków. Najprostszy sposób na wyprowadzkę to zamknięcie szpitali, cmentarzy a jak chcesz turbo to jeszcze zatruć wodę (postaw rurę ściekową obok ujęcia wody). Możesz też stosować jeszcze inne "umilacze" - zamykanie wysypisk, szkół, podniesienie podatków itp itd. Tylko pamiętaj że chodzi o ZAMYKANIE szpitali itp a nie LIKWIDOWANIE bo później - jak będziesz miał już 1000 opuszczonych nie wygrzebiesz się z powrotem - dlatego też przed tą operacją dobrze mieć odłożone parę "złotych".
ad7. Jak Ci pasuje. Zależy jak budujesz - ja np na początku tą niższą zabudową staram się budować przedmieścia (żeby potem nie burzyć) lub budujesz miasto z niższą zabudową natomiast jeśli zacząłeś od centrum a budujesz Nju Jork to z czasem głupio będzie wyglądać las drapaczy chmur a w środku... wiejskie domki.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości