Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: New Sydney
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć i czołem!

Od jakiegoś czasu przeglądałem googlowe mapsy w poszukiwaniu jakieś ciekawego miejsca, na którym można się wzorować aby stworzyć piękne miasto poprzecinane licznymi wiaduktami, autostradami, ulicami oraz torami.
Od Los Angeles, NY itp. po Sydney, na którym skończyłem.

Postanowiłem zrobić właśnie nowe Sydney.

Kiedy odpalicie sobie mapy i zdjęcia znajdziecie wiele punktów, które mogą przyprawić o zawrót głowy.
O to w tym właśnie chodzi.

Zobaczcie na przykład takie oto skrzyżowanie:
[Obrazek: CiNL7QE.jpg]

Wzorując się na nim powstaje coś takiego:

[Obrazek: MXcZbj2.jpg]

Przeglądałem dziesiątki zdjęć z tym miejscem zastanawiając się bardzo długo jak mam to zrobić w grze.
Przetestowałem trzy różne mody dorzucające do gry autostrady.
Przekształcałem spędzając godziny przesuwając punkty ulic i profilując zakręty.
UDAŁO SIĘ! i nawet ładnie to wyszło.

Do tego dorzuciłem jeszcze odrobinę inwencji twórczej i tak powstaje coś bardzo... innego niż do tej pory widywałem na YT.

Miłego oglądania.

Na początku powstały proste drogi, które z czasem ulepszałem.

[Obrazek: OuPZXNE.jpg][Obrazek: LFTDiUQ.jpg][Obrazek: lndRjud.jpg][Obrazek: Jgk0l3e.jpg]

Później zmieniłem je na znowu inne, które zostały finalnie na stałe. Autostrady Shuto wygrały.

[Obrazek: iFH5afm.jpg][Obrazek: WMXGvf0.jpg]
[Obrazek: tsYNb5I.jpg][Obrazek: wrYGUAx.jpg]
[Obrazek: s0hCERD.jpg][Obrazek: 9Vm2zNw.jpg]

Dodałem pierwsze propy i tekstury. Zmieniłem też kolor dróg.

[Obrazek: WxPjpSy.jpg]

Powstał pierwszy problem. Jak zrobić budynek firmy odpowiedzialnej za most/autostradę?

[Obrazek: TSFrHYq.jpg][Obrazek: DP4jsLj.jpg]
Wymaga wykończenia. Brak pomysłu na górną część.
 
[Obrazek: ptfONBC.jpg]

[Obrazek: 1qty2CK.jpg]

[Obrazek: YeLNA7A.jpg][Obrazek: y5AKKxt.jpg]
[Obrazek: Akulbw8.jpg][Obrazek: p4WpIGS.jpg]

Po woli pojawiają się też instalacje drogowe.

[Obrazek: nEJpS15.jpg][Obrazek: nJOQm6e.jpg]

Dziś wygląda to tak.

[Obrazek: t591SwL.jpg]

Oczywiście nie mogło się obejść bez testu drożności ulic Duży uśmiech



Nie mogę powiedzieć, że miasto się rozrasta bo na razie powstał elemencik całej układanki ale zaglądajcie, oceniajcie i komentujcie!
Pracuję nad uruchomieniem kanału YT gdzie chciałbym pokazywać jak nowe Sydney powstaje.

C.D.N.
Wow, świetny projekt Duży uśmiech Czegoś takiego nam tutaj brakowało. Nic tylko czekać na dalsze efekty prac Smile

Fajnie też że zdecydowałeś się na uruchomienie kanału na YT, powodzenia w pracach bo zapowiada się naprawdę ciekawie! Smile
świetna praca! ile zajęło Ci to czasu??
Dzięki dzięki.

Jeśli chodzi o czas to nie liczę już tego.
Samo dobieranie modu z ulicami plus profilowanie tego wszystkiego plus przesuwanie względem innych elementów...
To wszystko kosztuje ogrom ale to ogrom czasu.
Staram się poświęcać projektowi codziennie czas. Chcę żeby to wyglądało jak najrealistyczniej.
Wiem, że kiedyś skończą się możliwości ale do tego czasu chcę pokazać, że w tej grze można zrobić na prawdę interesujące i ładne elementy miast.

Podsyłam kolejną paczkę zdjęć z prac.


[Obrazek: 9mXesHY.jpg]
[Obrazek: k4OJZtO.jpg][Obrazek: m57VNQ9.jpg]
[Obrazek: NHC0Z5v.jpg][Obrazek: zKueyTf.jpg][Obrazek: aShcrZw.jpg][Obrazek: A3jzOU8.jpg]
Moje oczy nie są godne na to patrzeć. Wygląda cudnie
Strasznie podobają mi się "te jakby zatoczki" widoczne od 4 screena. Taki drobiazg, a od razu ulica i murek stają się dużo bardziej ciekawsze.

Czekam na kolejne screeny Smile
Kolejna porcja zdjęć z prac nad projektem.

[Obrazek: a1nV7Vp.jpg][Obrazek: Zh3eble.jpg][Obrazek: pkQsWo0.jpg][Obrazek: PZjtLiX.jpg][Obrazek: psBmvTJ.jpg][Obrazek: z9Fdr6g.jpg][Obrazek: NrK7jUk.jpg][Obrazek: gakNcml.jpg][Obrazek: VcpP4uR.jpg][Obrazek: MPs1HJi.jpg][Obrazek: LiwEFrU.jpg][Obrazek: YJOxOAB.jpg][Obrazek: IRoHgJP.jpg][Obrazek: i9Y5LA3.jpg][Obrazek: 1zCRMNQ.jpg][Obrazek: wGy08Bz.jpg][Obrazek: nKRP0LV.jpg][Obrazek: swDYU22.jpg][Obrazek: V4SXsqo.jpg]
Po długim czasie nieobecności w projekcie powracam.

Całą poprzednią pracę szlag jasny trafił. Jakiś problem z zapisem stanu gry i wszystko poszło ….

Niestety takie uroki tej wspaniałej gry  Upside_down 

NEW SYDNEY zaczyna żyć nowym życiem.

Zaczęcie od totalnego początku można powiedzieć jest na plus. Nie popełnię już wielu błędów jakie popełniłem poprzednio.
Tym razem też zaczynam od krawędzi mapy i od kręgosłupa całej sieci drogowej Sydney. Pod tę krawędź mapy i pod drogę dopasowuję dalej wysokości i ukształtowanie terenu.

[Obrazek: wFIi0ng.jpg][Obrazek: HEXUt0i.jpg]
[Obrazek: 6oHfqbp.jpg]

Autobusy Volvo bardzo fajnie pozwalają ustawić względną wysokość pod przejazdami. Są to chyba najwyższe pojazdy dostępne na workshopie.

[Obrazek: sqPicFL.jpg][Obrazek: rOMThPs.jpg][Obrazek: 1gvOUx3.jpg][Obrazek: Y5T7ivM.jpg][Obrazek: FnyVSLt.jpg][Obrazek: s8bOMHw.jpg][Obrazek: vOUCfdp.jpg][Obrazek: uqOX2Rh.jpg]

W całej tej łamigłówce autostradowej najgorsze do przeniesienia w grze jest ukształtowanie terenu. 

[Obrazek: dXuGh0w.jpg]

[Obrazek: nxy8dxa.jpg]

Zbieram też materiały filmowe na pierwszy film, który za pewnie już niebawem pokaże się na YT.
Czekałem na powrót tego projektu! Smile Nie pozostaje nic, jak życzyć powodzenia i czekać na kolejne screeny czy też zapowiadany filmik Smile
Kilka szpiegowskich fotek z kolejnego postępu w projekcie.


[Obrazek: 3cleOl7.jpg][Obrazek: avwtRTh.jpg][Obrazek: rADFYke.jpg][Obrazek: w5YoVUT.jpg][Obrazek: adK0YGR.jpg][Obrazek: vX1gpiA.jpg][Obrazek: LI8tQcI.jpg]
[Obrazek: i2t8785.jpg][Obrazek: CXzwosb.jpg][Obrazek: qX9oznV.jpg][Obrazek: W0lAfx5.jpg][Obrazek: 6ids7O2.jpg][Obrazek: 7SaTJ58.jpg]
Stron: 1 2