Po edycji budynku coś się popsuło - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Po edycji budynku coś się popsuło (/temat-Po-edycji-budynku-cos) |
Po edycji budynku coś się popsuło - matthew94s - 06-10-2017 Chciałem wybudować linię tramwajową, ale niestety nie mogłem, bo brama w murach obronnych miała zwykła drogę, dlatego wczytałem budynek/park i zmieniłem w nim drogę samochodową, na drogę współdzieloną z tramwajami przez samochody. Gdy budynek umieściłem już w mieście jego tekstury zaczęły działać na zasadzie lustra i odbijają jakieś wieżowce, choć w moim mieście nie posiadam ani jednego. Jedyną zmianą jaką dokonałem to zamiana zwykłej drogi na drogę z samochodową z tramwajami i trochę ją podsunąłem do przodu. tak to wygląda: Wcześniej przedstawiało się w ten sposób: RE: Po edycji budynku coś się popsuło - SZyMeX - 06-10-2017 Coś się ewidentnie pochrzaniło z teksturami. Spróbuj pobrać ten budynek jeszcze raz, zamienić tą drogę i zapisać jako nowy. RE: Po edycji budynku coś się popsuło - matthew94s - 06-10-2017 Zrobiłem jak napisałeś. Ponownie wykonałem edycję tej bramy i znów mi wyskakiwał ten błąd z teksturami, ale za to wcześniejsza postawiona brama umożliwiająca przejazd tramwajów pod nią (o dziwo wyłączyłem ją w menadżerze treści i w ogóle nie powinna tam stać) działa prawidłowo i ma normalne tekstury. Można powiedzieć, że problem jakby sam się rozwiązał. Dzięki za pomoc. RE: Po edycji budynku coś się popsuło - SZyMeX - 06-10-2017 Skoro działa to dobrze, chociaż teraz przypomniał mi się jeszcze jeden sposób, duuuużo łatwiejszy W MoveIt! wybierz zaznaczanie tym kwadracikiem a w opcjach wybierz bodajże "nodes". Wtedy możesz zaznaczyć tylko drogę z jakichkolwiek budynków, usunąć ją i postawić swoją Baaardzo przydatne szczególnie przy np. portach które z góry mają narzuconą drogę. RE: Po edycji budynku coś się popsuło - KOKOSEK - 06-10-2017 (06-10-2017, 17:40)SZyMeX napisał(a): Skoro działa to dobrze, chociaż teraz przypomniał mi się jeszcze jeden sposób, duuuużo łatwiejszy W MoveIt? A nie w TouchIt? RE: Po edycji budynku coś się popsuło - SZyMeX - 06-10-2017 Jak mniemam chodzi jednak o "MoveIt!" http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=766190099 RE: Po edycji budynku coś się popsuło - KOKO - 06-10-2017 (06-10-2017, 18:15)SZyMeX napisał(a): Jak mniemam chodzi jednak o "MoveIt!"Wiem, o który mod Ci chodzi Szymex, link był zbędny Nie chodziło mi o poprawkę nazwy moda. Moja pomyłka to nazwa TouchThis, nie TouchIt (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=755839415&searchtext=), co nie zmienia faktu, że póki przy pomocy TouchThis nie odblokujesz drogi "w porcie" to nie możesz jej kliknąć bo kliknięcie w nią zaznaczy Ci cały port jako obiekt. Po TouchThis, droga robi się bardziej 'dotykalna' jak nazwa modu wskazuje. Właśnie sprawdziłem, mam nodes zaznaczone w MoveIt i kliknięcie w drogę w porcie zaznacza mi port i wszelkie przesunięcie przesuwa cały port a nie drogę. A tak TouchThis, shift+0 i z 2 kierunkowej 2 pasmówki szybki upgrade do 3 pasów w 1 kierunku. Ale mogę oczywiście się mylić albo moveIt mi źle działa. RE: Po edycji budynku coś się popsuło - SZyMeX - 06-10-2017 Po co zaśmiecać sobie grę modami jak ta sama funkcja jest w jednym? :P Na pewno wszystko robisz dobrze? Ja wybieram te zaznaczanie "przeciągnięciem" nie tym punktowym i biorę na nodes bądź segments już nie pamiętam, i wtedy zaznacza mi tylko drogę :E RE: Po edycji budynku coś się popsuło - matthew94s - 07-10-2017 Mam Moveit i nawet nie pomyślałem, że w tak prosty i sprytny sposób mogę to zrobić :/. No nic przynajmniej odblokowałem sobie osiągnięcie "dekorator" w Steam |