Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Po edycji budynku coś się popsuło
#1
Chciałem wybudować linię tramwajową, ale niestety nie mogłem, bo brama w murach obronnych miała zwykła drogę, dlatego wczytałem budynek/park i zmieniłem w nim drogę samochodową, na drogę współdzieloną z tramwajami przez samochody. Gdy budynek umieściłem już w mieście jego tekstury zaczęły działać na zasadzie lustra i odbijają jakieś wieżowce, choć w moim mieście nie posiadam ani jednego. Jedyną zmianą jaką dokonałem to zamiana zwykłej drogi na drogę z samochodową z tramwajami i trochę ją podsunąłem do przodu.

tak to wygląda:
[Obrazek: 6hdNQI5.jpg]





Wcześniej przedstawiało się w ten sposób:
[Obrazek: 3MXo721.jpg]
  Odpowiedz
#2
Coś się ewidentnie pochrzaniło z teksturami. Spróbuj pobrać ten budynek jeszcze raz, zamienić tą drogę i zapisać jako nowy.
  Odpowiedz
#3
Zrobiłem jak napisałeś. Ponownie wykonałem edycję tej bramy i znów mi wyskakiwał ten błąd z teksturami, ale za to wcześniejsza postawiona brama umożliwiająca przejazd tramwajów pod nią (o dziwo wyłączyłem ją w menadżerze treści i w ogóle nie powinna tam stać) działa prawidłowo i ma normalne tekstury. Można powiedzieć, że problem jakby sam się rozwiązał. Dzięki za pomoc.
  Odpowiedz
#4
Skoro działa to dobrze, chociaż teraz przypomniał mi się jeszcze jeden sposób, duuuużo łatwiejszy Duży uśmiech

W MoveIt! wybierz zaznaczanie tym kwadracikiem a w opcjach wybierz bodajże "nodes". Wtedy możesz zaznaczyć tylko drogę z jakichkolwiek budynków, usunąć ją i postawić swoją Smile
Baaardzo przydatne szczególnie przy np. portach które z góry mają narzuconą drogę.
  Odpowiedz
#5
(06-10-2017, 17:40)SZyMeX napisał(a): Skoro działa to dobrze, chociaż teraz przypomniał mi się jeszcze jeden sposób, duuuużo łatwiejszy Duży uśmiech

W MoveIt! wybierz zaznaczanie tym kwadracikiem a w opcjach wybierz bodajże "nodes". Wtedy możesz zaznaczyć tylko drogę z jakichkolwiek budynków, usunąć ją i postawić swoją Smile
Baaardzo przydatne szczególnie przy np. portach które z góry mają narzuconą drogę.

W MoveIt? A nie w TouchIt?
  Odpowiedz
#6
Jak mniemam chodzi jednak o "MoveIt!" Wink

http://steamcommunity.com/sharedfiles/fi...=766190099
  Odpowiedz
#7
(06-10-2017, 18:15)SZyMeX napisał(a): Jak mniemam chodzi jednak o "MoveIt!"
Wiem, o który mod Ci chodzi Szymex, link był zbędny  Tounge

Nie chodziło mi o poprawkę nazwy moda. Moja pomyłka to nazwa TouchThis, nie TouchIt (https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...earchtext=), co nie zmienia faktu, że póki przy pomocy TouchThis nie odblokujesz drogi "w porcie" to nie możesz jej kliknąć bo kliknięcie w nią zaznaczy Ci cały port jako obiekt. Po TouchThis, droga robi się bardziej 'dotykalna' jak nazwa modu wskazuje.

Właśnie sprawdziłem, mam nodes zaznaczone w MoveIt i kliknięcie w drogę w porcie zaznacza mi port i wszelkie przesunięcie przesuwa cały port a nie drogę.
A tak TouchThis, shift+0 i z 2 kierunkowej 2 pasmówki szybki upgrade do 3 pasów w 1 kierunku.

Ale mogę oczywiście się mylić albo moveIt mi źle działa.
  Odpowiedz
#8
Po co zaśmiecać sobie grę modami jak ta sama funkcja jest w jednym? :P
Na pewno wszystko robisz dobrze? Ja wybieram te zaznaczanie "przeciągnięciem" nie tym punktowym i biorę na nodes bądź segments już nie pamiętam, i wtedy zaznacza mi tylko drogę :E
  Odpowiedz
#9
Mam Moveit i nawet nie pomyślałem, że w tak prosty i sprytny sposób mogę to zrobić :/. No nic przynajmniej odblokowałem sobie osiągnięcie "dekorator" w Steam Duży uśmiech
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości