Migotanie świata/brak pól pod strefy - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Migotanie świata/brak pól pod strefy (/temat-Migotanie-swiata-brak) |
Migotanie świata/brak pól pod strefy - kams333 - 21-10-2018 Witajcie, po takim czasie w końcu mam okazję się wypowiedzieć Postanowiłem opisać te dwa problemy w jednym temacie, bo być może mają wspólny związek. Otóż, postanowiłem posubskrybować trochę budynków. Później odpalam C:S, ładuję mapę (która ładowała się ponad 10 minut, do tego przypadkiem wyszedłem do systemu) i co? Dyskoteka - cały świat miga, budynki w momencie jasności są na niebiesko, mapa ogólnie wygląda jak nie w pełni załadowana. Ale funkcjonalność teoretycznie bez problemu - mogę wybierać podgląd budynków/obiektów, słychać ruch uliczny, innych problemów brak (nie ma deformacji interfejsu, napisów, itp.). Uruchomiłem mapę jeszcze z kilka razy (tym razem ładowała się szybciej). Po tym wszystkim postanowiłem desubskrybować kilka obiektów (głównie przypadkowe domy oraz mapę o nazwie "Trees Land" (lub o podobnej nazwie, która gdy próbowałem postawić na niej świat, wywalała takie samo migotanie)). Z racji tego, że mam podgląd na czas ładowania oraz obiekty, które się nie załadowały, widzę, że były to głównie światła uliczne z modyfikacji dodającej ulice. Ale dobra. Za kolejnym razem udało się uporać z migotaniem (wyłączenie Steam podczas gry, V-Sync oraz anti-aliasingu, który później włączyłem), lecz pojawił się inny problem - to brak pół pod strefy, gdy budowałem nową drogę i wywalanie stref, gdy nowa droga zastępuje starą. A już myślałem, że się pogra... RE: Migotanie świata/brak pól pod strefy - garfield - 21-10-2018 Jest kilka mozliwosci : 1. po ponad 10 latach zycia zagranica mam problemy ze zrozumieniem jezyka polskiego 2. jeszcze sie nie obudzilem (ale zaraz jest 2:30 zaraz znowu ide spac xD) 3. zapanowala jakas nowomowa o ktorej nie mam pojecia (czyli jednak starzeje sie a kurcze nie widac ) aaaa - jeszcze zaintrygowal mnie ten wspolny zwiazek problemow, te problemy to tak na kocia lape czy jak? xD OK dobranoc wszystkim koniec wystepow na dzis, i kams333 dziekuje - ubawilem sie RE: Migotanie świata/brak pól pod strefy - SZyMeX - 21-10-2018 Migotanie całej mapy to prawdopodobnie wina grafiki, więc tu musisz kombinować po prostu z modami, natomiast problem z brakiem stref był spowodowany z tego co pamiętam modem news roads for network extension 2. Odinstaluj go jeżeli masz i powinno wszystko działać. Jeżeli nie masz tego moda to podaj tu listę tych które masz. RE: Migotanie świata/brak pól pod strefy - kams333 - 21-10-2018 Ok, problemy już się udało, przynajmniej na razie, zażegnać. A z tym pisaniem o możliwym wspólnym związku problemów wolałem napisać, bo byłem zdziwiony co się dzieje. RE: Migotanie świata/brak pól pod strefy - kams333 - 24-10-2018 No niestety, ale problem migotania czasami powraca, lecz nie za każdym razem. Oprócz tego dochodzą kolejne błędy - czarny widok miasta w widoku zaopatrzenia w wodę, brak możliwości stworzenia linii metra, czy też cień podczas lotu kamerą (taki jakby ogromny UFO leciał nad miastem). Wszystkie pozostałe błędy pojawiają się w trakcie rozgrywki - w przeciwieństwie do migotania. |