21-10-2018, 00:51
Witajcie, po takim czasie w końcu mam okazję się wypowiedzieć
Postanowiłem opisać te dwa problemy w jednym temacie, bo być może mają wspólny związek.
Otóż, postanowiłem posubskrybować trochę budynków. Później odpalam C:S, ładuję mapę (która ładowała się ponad 10 minut, do tego przypadkiem wyszedłem do systemu) i co? Dyskoteka - cały świat miga, budynki w momencie jasności są na niebiesko, mapa ogólnie wygląda jak nie w pełni załadowana. Ale funkcjonalność teoretycznie bez problemu - mogę wybierać podgląd budynków/obiektów, słychać ruch uliczny, innych problemów brak (nie ma deformacji interfejsu, napisów, itp.). Uruchomiłem mapę jeszcze z kilka razy (tym razem ładowała się szybciej). Po tym wszystkim postanowiłem desubskrybować kilka obiektów (głównie przypadkowe domy oraz mapę o nazwie "Trees Land" (lub o podobnej nazwie, która gdy próbowałem postawić na niej świat, wywalała takie samo migotanie)). Z racji tego, że mam podgląd na czas ładowania oraz obiekty, które się nie załadowały, widzę, że były to głównie światła uliczne z modyfikacji dodającej ulice. Ale dobra. Za kolejnym razem udało się uporać z migotaniem (wyłączenie Steam podczas gry, V-Sync oraz anti-aliasingu, który później włączyłem), lecz pojawił się inny problem - to brak pół pod strefy, gdy budowałem nową drogę i wywalanie stref, gdy nowa droga zastępuje starą.
A już myślałem, że się pogra...
Postanowiłem opisać te dwa problemy w jednym temacie, bo być może mają wspólny związek.
Otóż, postanowiłem posubskrybować trochę budynków. Później odpalam C:S, ładuję mapę (która ładowała się ponad 10 minut, do tego przypadkiem wyszedłem do systemu) i co? Dyskoteka - cały świat miga, budynki w momencie jasności są na niebiesko, mapa ogólnie wygląda jak nie w pełni załadowana. Ale funkcjonalność teoretycznie bez problemu - mogę wybierać podgląd budynków/obiektów, słychać ruch uliczny, innych problemów brak (nie ma deformacji interfejsu, napisów, itp.). Uruchomiłem mapę jeszcze z kilka razy (tym razem ładowała się szybciej). Po tym wszystkim postanowiłem desubskrybować kilka obiektów (głównie przypadkowe domy oraz mapę o nazwie "Trees Land" (lub o podobnej nazwie, która gdy próbowałem postawić na niej świat, wywalała takie samo migotanie)). Z racji tego, że mam podgląd na czas ładowania oraz obiekty, które się nie załadowały, widzę, że były to głównie światła uliczne z modyfikacji dodającej ulice. Ale dobra. Za kolejnym razem udało się uporać z migotaniem (wyłączenie Steam podczas gry, V-Sync oraz anti-aliasingu, który później włączyłem), lecz pojawił się inny problem - to brak pół pod strefy, gdy budowałem nową drogę i wywalanie stref, gdy nowa droga zastępuje starą.
A już myślałem, że się pogra...