Cities Skylines - Polskie forum gry
"oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne)
+---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra)
+---- Wątek: "oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save (/temat-oops-The-game-crashed--3825)



"oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - kotops - 05-09-2020

Byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby komuś udało się z logów wyczytać przez c występuję ten error.[Obrazek: O2PKyDs.jpg]

output log: https://drive.google.com/file/d/1en8qrpbYex13kjaSHiwxnCxEiSYORghn/view?usp=sharing


RE: "oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - Jorgus92 - 05-09-2020

Może za mało pamięci?


RE: "oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - kotops - 05-09-2020

Jak wyłączyłem Rico wszystko było okej, pewnie któryś budynek, więc jak znacie obiekty rico które nie działały to proszę o linka


RE: "oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - krzychu124 - 06-09-2020

Wydaje mi się że tu może być problem z jakimś assetem (droga/skrzyżowanie), albo po prostu jednorazowy wyjątek, bo w logu w zrzucie z wywołania ostatniej funkcji jest coś o Klyte.ElectricRoads (tuż przed crashem)
Crash może być wynikiem tego, że funkcja moda próbowała wywołać inną funkcję, ale z nieodpowiedniego wątku gry(owa funkcja musi być z wywołana z wątku głównego, a została wywołana z wątku symulacji).

Ogólnie widać że ta część w stosie wywołań używa kilku zmodowanych funkcji gry (prawdopodobnie przez kilka modów), więc ciężko zgadnąć gdzie może być źródło problemu.


RE: "oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save - kotops - 06-09-2020

(06-09-2020, 00:08)krzychu124 napisał(a): Wydaje mi się że tu może być problem z jakimś assetem (droga/skrzyżowanie), albo po prostu jednorazowy wyjątek, bo w logu w zrzucie z wywołania ostatniej funkcji jest coś o Klyte.ElectricRoads (tuż przed crashem)
Crash może być wynikiem tego, że funkcja moda próbowała wywołać inną funkcję, ale z nieodpowiedniego wątku gry(owa funkcja musi być z wywołana z wątku głównego, a została wywołana z wątku symulacji).

Ogólnie widać że ta część w stosie wywołań używa kilku zmodowanych funkcji gry (prawdopodobnie przez kilka modów), więc ciężko zgadnąć gdzie może być źródło problemu.
Wyłączyłem Electric Roads, połowę skrzyżowań i wszystko działa, dziękuję bardzo!!