Byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby komuś udało się z logów wyczytać przez c występuję ten error.
output log: https://drive.google.com/file/d/1en8qrpb...sp=sharing
output log: https://drive.google.com/file/d/1en8qrpb...sp=sharing
"oops The game crashed" błąd przy wczytywaniu save
|
Byłbym ogromnie wdzięczny, gdyby komuś udało się z logów wyczytać przez c występuję ten error.
output log: https://drive.google.com/file/d/1en8qrpb...sp=sharing
05-09-2020, 22:49
Może za mało pamięci?
05-09-2020, 23:36
Jak wyłączyłem Rico wszystko było okej, pewnie któryś budynek, więc jak znacie obiekty rico które nie działały to proszę o linka
06-09-2020, 00:08
Wydaje mi się że tu może być problem z jakimś assetem (droga/skrzyżowanie), albo po prostu jednorazowy wyjątek, bo w logu w zrzucie z wywołania ostatniej funkcji jest coś o Klyte.ElectricRoads (tuż przed crashem)
Crash może być wynikiem tego, że funkcja moda próbowała wywołać inną funkcję, ale z nieodpowiedniego wątku gry(owa funkcja musi być z wywołana z wątku głównego, a została wywołana z wątku symulacji). Ogólnie widać że ta część w stosie wywołań używa kilku zmodowanych funkcji gry (prawdopodobnie przez kilka modów), więc ciężko zgadnąć gdzie może być źródło problemu.
06-09-2020, 19:12
(06-09-2020, 00:08)krzychu124 napisał(a): Wydaje mi się że tu może być problem z jakimś assetem (droga/skrzyżowanie), albo po prostu jednorazowy wyjątek, bo w logu w zrzucie z wywołania ostatniej funkcji jest coś o Klyte.ElectricRoads (tuż przed crashem)Wyłączyłem Electric Roads, połowę skrzyżowań i wszystko działa, dziękuję bardzo!! |
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.