Budynki publiczne. - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne) +---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra) +---- Wątek: Budynki publiczne. (/temat-Budynki-publiczne) |
Budynki publiczne. - Toxicowy - 22-09-2022 Mam problem z budynkami publicznymi. Pojazdy nie chca z nich wyjeżdżać ciagle pokazuje się 0 pojazdów i na chwile 1, a potem znowu 0. Mam grę na epic games. RE: Budynki publiczne. - SZyMeX - 23-09-2022 Taka sytuacja ma miejsce gdy pojazd chce wyjechać do jakiegoś budynku, ale nie może znaleźć do niego ścieżki (trasy) więc po prostu znika. Niestety ciężko w tym przypadku pomóc, musisz przejrzeć miasto czy nie masz w nim miejsc odciętych od dróg albo danego budynku usług publicznych. RE: Budynki publiczne. - Toxicowy - 27-09-2022 (23-09-2022, 12:03)SZyMeX napisał(a): Taka sytuacja ma miejsce gdy pojazd chce wyjechać do jakiegoś budynku, ale nie może znaleźć do niego ścieżki (trasy) więc po prostu znika. Niestety ciężko w tym przypadku pomóc, musisz przejrzeć miasto czy nie masz w nim miejsc odciętych od dróg albo danego budynku usług publicznych.Wszystkie drogi sa połczone w tym problem... RE: Budynki publiczne. - krzychu124 - 30-09-2022 To że są połączone to niewiele znaczy - znaczenie ma w jaki sposób są połączone. Problem jest notorycznie zgłaszany w ramach pomocy w komentarzach pod modem TM:PE czy Discordzie, jakoby modyfikacja coś psuła. Jak do tej pory, zawsze winne są ustawienia jakie użytkownik wprowadził z pomocą modyfikacji. Wystarczy jeden błąd w użyciu łącznika pasów w TM:PE czy strzałek pasów (nie wszystkie pasy połączone lub połączone tak że nie blokuje możliwości zjazdu ze skrzyżowania) i pojazdy nigdy nie znajdą ścieżki. Innymi słowy modyfikacja działa zbyt dobrze i nie jest odporna, na niekiedy bezsensowną konfigurację. Polecam Broken Node Detector, ostatnio zaimplementowałem proste narzędzie do sprawdzania gdzie właściwie pojazd próbuje się dostać i nie może. Wystarczy wybrać "Broken path detector" i kliknąć na wybrany budynek i chwilę poczekać (symulacja musi być uruchomiona). Jeśli są jakieś problemy, zostaną wylistowane budynki (ich ID) wraz z przyciskiem do przeskoczenia kamery w miejsce gdzie się znajduje problematyczny budynek. Potem wystarczy w TM:PE włączyć nakładki łącznika pasów, ograniczeń ruchu pojazdów (w opcjach moda) i z otwartym menu TM:PE przelecieć wzdłuż potencjalnie najkrótszej drogi między budynkami i sprawdzić dokładnie czy pasy są połączone poprawnie i czy nie ma gdzieś ograniczenia ruchu dla pojazdów z którymi występuje problem, bądź strzałek pasów ruchu uniemożliwiających skręt. W ramach przypomnienia: jeśli droga ma 3 pasy i połączysz jeden pas tylko z jednym pasem na kolejnym segmencie to pojazdy przestaną "widzieć" niepołączone pasy (tworząc połączenie 1:1), co jak wspomniałem, bardzo łatwo można przeoczyć odcinając tym samym dostęp do połowy miasta kilkoma kliknięciami. RE: Budynki publiczne. - kabexxx - 01-10-2022 Dlatego trzeba się zdecydować, czy konsekwentnie budować drogą "citieskową", czy budować w pełni realistycznie. Bo tak się robi też w realnym życiu - budynki przy alejach i drogach przelotowych prawie nigdy nie mają bezpośredniego dostępu z właśnie jej, tylko z dróg pobocznych. |