![]() |
Cities Skylines II - Zarządzanie Ruchem - od programistów #2 - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines II (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II) +--- Dział: Cities Skylines II - Aktualności (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-II-Aktualnosci) +--- Wątek: Cities Skylines II - Zarządzanie Ruchem - od programistów #2 (/temat-Cities-Skylines-II-Zarzadzanie) |
Cities Skylines II - Zarządzanie Ruchem - od programistów #2 - Marov - 29-06-2023 Zachęcam do obejrzenia kulisów tworzenia narzędzi "Zarządzania Ruchem", jak to wygląda od kuchni. Informacje od programistów #2 Jak poprzednio, tak i tym razem pozwoliłem sobie na wykonanie kilkunastu według mnie ciekawych ujęć z filmu "Zarządzanie Ruchem". Dzieje się naprawdę dużo. Trzeba przyznać, że Colossal Order Ltd ma niesamowity rozmach. Z każdym kolejnym dziennikiem dev, i interesującymi filmikami możemy zobaczyć coraz to więcej szczegółów. A może Wy coś jeszcze ciekawego zauważyliście? Podzielcie się wrażeniami w komentarzach ![]() ![]() Noc i zmieniające się światła drogowe, będą miały wpływ na ryzykowne zachowania kierowców. Niektórzy obywatele mogą w ostatniej sekundzie przejeżdżać przez skrzyżowanie, zanim sygnalizacja świetlna zmieni się na kolor czerwony. ![]() Mamy całkiem niesamowity widoczek na główną ulicę miasta, które tętni życiem. Swoją drogą będzie można robić ciekawe ujęcia kamerą. ![]() Kolejne ciekawe ujęcie widziane oczami przechodnia z innego miasta na Manhattan. ![]() Miasto wielu autostrad. Może by tak uspokoić ruch i wybudować jakiś park? Panel drogowy wskaże ogólny stan natężenia ruchu całego miasta, z którego wyczytamy wiele przydatnych informacji lub możemy przyjrzeć się jak ten ruch wygląda na interesującej nas drodze. ![]() Praca ciężka, ale śmieci trzeba zebrać, żeby nasze miasto w nich nie utonęło. Pewne rodzaje usług miejskich jak śmieciarki, karetki, policja itd. pozwolą graczowi przypisać dany pojazd do dzielnicy lub miasta w domyśle. Dzięki tej funkcji łatwiej będzie kontrolować i zarządzać miastem. ![]() Po naszym mieście będą latały helikoptery straży pożarnej i gasiły pożary. ![]() Trochę tłoczno w tym mieście ![]() ![]() Taki tam widoczek z budynku na ulicę i parking. Gracz będzie mógł ustalić ceny za parkowanie. ![]() Każdy Cim ma cel. Może zaparkować auto na parkingu i wyruszyć w dalszą drogę pieszo lub komunikacją miejską. Zdecydowanie przydałby się rower...jest tu może jaka stacja rowerowa????? ![]() Patrol policyjny w gotowości... ![]() ![]() Widok na linię tramwajową będzie bardziej szczegółowy. Cimy będą płacić za komunikację miejską, a gracz ustali cenę biletów. ![]() Widok na stłuczkę. Cimy będą musiały uważać na szalonych kierowców. Do wypadków będzie dochodziło, gdy stan dróg i warunki oświetleniowe będą kiepskie. Wpływ będzie też miała zła pogoda oraz klęski żywiołowe. ![]() Niestety to już kolejna stłuczka w tym mieście, a czarne auto stojące za wozem policyjnym będzie musiało znaleźć alternatywną drogę. Wypadki mogą występować, gdy auto straci kontrolę na drodze. ![]() Karetka wjeżdża na teren szpitala, by szybko móc przekazać poszkodowanego cima w fachowe ręce pracowników szpitala. Pojazdy uprzywilejowane w niektórych przypadkach będą podejmować bardziej ryzykowne decyzje w ruchu drogowym, aby szybciej dotrzeć do celu. ![]() Można śledzić poczynania Twoich cimów i patrzeć dokąd zmierzają. Koszt odnajdywania ścieżki oparty jest na czterech czynnikach: czas, komfort, pieniądze, zachowanie. ![]() W tym wypadku będzie można przydzielać służby, by patrolowały lub dbały o wybraną przez nas dzielnicę lub miasto w domyśle. ![]() Nasza dzielnica lub miasto może teraz spokojnie spać. Dzielni strażacy ugaszą każdy pożar. Gracz ma teraz większy wpływ na zarządzanie służbami. ![]() Granice miasta kiedyś muszą się skończyć. Dokąd więc zmierzasz?? A do Colossal City ![]() |