Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Miasto - czyli po swojemu
#11
Po Nowym Roku przyszła aktualizacja sterowników do karty graficznej i gra działa lepiej Duży uśmiech
Pograłem sobie przez kilka dni łącznie z pół godziny i... po pewnym włączeniu gry niektóre obiekty - w tym drogi, zniknęły z mapy. Wkurzyłem się i robię inną mapę i nowe miasto.
Jestem na etapie ok. 4500 mieszkańców.
1. Główna (na razie) ulica miasta, jeszcze nieco powyżej osiągnięcia 4 tys. mieszkańców.
2. Widok na całe miasto chwilę po osiągnięciu progu 4,6 tys.
   
   
  Odpowiedz
#12
    Chwilę po osiągnięciu progu 7,5 tys. mieszkańców. Początek przebudowy. Wrzucę więcej, gdy osiągnę próg ok. 10 tys., bo wycyckałem budżet przenosząc części przemysłowe poza dotychczasowe centrum oraz tworzenie nowych stref wydobywczych.
  Odpowiedz
#13
Trochę zabawnie wygląda 6pasmowa aleja w takiej małej miejscowości ale mam nadzieję że masz ambitne plany rozbudowy Wink
  Odpowiedz
#14
Tak, mam plany rozbudowy, ale gram na "normalnych" zasadach, czyli z budżetem :P
Jestem w trakcie rozbudowy na nieco więcej, połączyłem obie autostrady, a główną drogę miejscami nawet zwęziłem (dominuje przekrój 2+2, miejscami nawet 1+1 by wygospodarować więcej miejsca na przystanki), bo w okolicach rzeki jednak planuję zabudowę śródmiejską, szeroka arteria jest jednak błędem w takim miejscu. Kiedy tylko zbiorę większe fundusze, biorę się za obwodnicę, ale też nie autostradową.
  Odpowiedz
#15
Początki bywają męczące jeśli chodzi o budżet, potem w zasadzie się już niemal na to nie zwraca uwagi, bo kasa leci jak szalona Wink Sam wiem to po swoim mieście, że muszę już niesamowicie szaleć z budowaniem z RICO żeby wyczerpać budżet.

Trochę w sumie to słabe, że drogi są tak tanie w grze, w realu kosztują konkretną kasę a tutaj to ułamek jakichkolwiek kosztów...
  Odpowiedz
#16
Ale przecież w każdym prawdziwym mieście drogi to ułamek kosztów. W większych polskich miastach transport to poniżej 20% budżetu i to wliczając wszystko, włącznie z komunikacją zbiorową.
A jeszcze koszty budowy muszą być zbalansowane tak, żeby po prostu można było w miarę szybko budować. Nie wyobrażam sobie ciułania na jedną obwodnicę np. przez tydzień.
  Odpowiedz
#17
Przed osiągnięciem progu 22 tys. mieszkańców.
Nie wiem, czy pokażę szczegóły niedługo, czy już po sesji :P Bo jednak, nie mając wiele czasu, na razie nie chce mi się dłubać w szczegółach.
Pewnie tego nie widać, ale w tym widoku "jest ukryte" duże przesunięcie autostrady, dość mocne rozbudowanie sieci kolejowej (już 2 linie częściowo niezależne od siebie). A i tak finansowo jestem mocno na plusie :P Choć muszę rozwiązać problem śmieciarek, bo mimo że jeździ ich naprawdę sporo, są duże problemy ze zbieraniem śmieci...
[Obrazek: V5QpBYI.jpg]
  Odpowiedz
#18
To jest jakaś defaultowa mapa z gry? Kiedyś budowałem miasto i układ rzeki i dróg wydaje mi się mocno znajomy Wink
  Odpowiedz
#19
Tak. Nie czułem jeszcze potrzeby pobierania niestandardowych map, choć może poszukam bardziej kolejowych w przyszłości :P
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości