Tak jak mówiłem sam w sobie RICO nie ma tu nic do rzeczy. On nie ingeruje w transport. Problemem mogą być "jego" budynki bądź inne mody. Skoro wyłączyłeś stacje w Rico (swoją drogą chce wiedzieć jaka to stacja jest dodana do Rico.. toż to nie ma sensu) i pociagi po tym jeździły to masz winowajcę.
Proponujemy ładowania to zajrzyj tu: http://citiesskylines.pl/temat-Jak-skrocic-ładowanie
(23-05-2018, 16:25)vitalyzd napisał(a): Dziwne :/ wyłączyłem bodajże chyba stacje itp. rzeczy w Rico więc pociągi jezdziły ale w ten czas zaczęło brakować usług w strefie przemysłowej po czym budynki zaczęły znikać ... dziwna sprawa .. to już moje 2 podejście do włączenia tego moda :/
Szkoda bo fajne osiedla można zrobić no ale cóż chyba nie da rady
Wyłączyłem mod RICO i wszystko działa normalnie ... więc dziwne ...
to teraz mam włączać każdy budynek osobno i patrzeć przez dłuższą chwilę czy nic się na mapie nie dzieje ? + czas włączenia gry = porażka
Trochę bez sensu ...
I jeśli będą jakieś sytuację działy się na mapie nie będzie wiadomo czy to wina naszych decyzji czy akurat budynków / rico .
Można jakoś inaczej bez Rico używać różnorakich budynków ?
Ja zamiast RICO do stawiania budynków i propów używam moda 'Find It', tylko pod budynki dokładnie zaznaczam kolorem rozmiar budynku np. zielonym pod mieszkania itp., potem otwieram "find it' zaznaczam zakładkę 'Growable' szukam dany budynek i stawiam go na wcześniej zaznaczonym kolorem polu. Najpierw jest tylko plac ale po chwili zaczyna się budować. U mnie to działa!
23-05-2018, 23:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2018, 23:50 przez vitalyzd.)
(23-05-2018, 22:03)SZyMeX napisał(a): Tak jak mówiłem sam w sobie RICO nie ma tu nic do rzeczy. On nie ingeruje w transport. Problemem mogą być "jego" budynki bądź inne mody. Skoro wyłączyłeś stacje w Rico (swoją drogą chce wiedzieć jaka to stacja jest dodana do Rico.. toż to nie ma sensu) i pociagi po tym jeździły to masz winowajcę.
Proponujemy ładowania to zajrzyj tu: http://citiesskylines.pl/temat-Jak-skrocic-ładowanie
Nie nie , żadne budynki z rico nie były użyte. I były takie cuda. Wiec ja nie wiem o co chodzi ... szkoda bo budynki rico maja wiekszosc pojemnosc ludzi. ehh
(23-05-2018, 23:19)bolo2015 napisał(a): Ja zamiast RICO do stawiania budynków i propów używam moda 'Find It', tylko pod budynki dokładnie zaznaczam kolorem rozmiar budynku np. zielonym pod mieszkania itp., potem otwieram "find it' zaznaczam zakładkę 'Growable' szukam dany budynek i stawiam go na wcześniej zaznaczonym kolorem polu. Najpierw jest tylko plac ale po chwili zaczyna się budować. U mnie to działa!
A skąd bierzesz budynki ? W jaki sposób je dodajesz że pozniej mozesz je znaleść ? Mozesz użyc tych samych budynków co w RICO ?
Find it i podobne tego typu mody po prostu umożliwiają wstawianie wszystkich możliwych propów w grze. Dotyczy to również budynków, które są w kategorii growables
Tak już potrafię to robić . Ale no właśnie ale ... teren ma wartość a po wybudowaniu budynku z propa wyskakuje zbyt niska wartość ? Czy może być że dane budynki sa tylko na wysoką wartośc gruntu i akurat ten grunt był zbyt niski ?
Mogę np. wyburzyć budynek w strefie bogatej i postawić tam budynek ? jak wpłynie to na mieszkanców - uciekną ?
I najgorsze jest że trzeba wpierw oznaczyć dany typ terenu aby postawić tam budynek w przeciwnym razie on zniknie.
Sądzę również lecz mogę się mylić że budynki z RICO mają większą pojemność ? Czy akurat wybrałem takie budynki które miały zamiast 50-60 "mieszkań "? Były to duże budynki na wysokie zabudowy i miały tylko 6-10 mieszkań ?
Budynkom RICO można ustalać dowolną pojemność i ta zazwyczaj jest rzeczywiście większa. Ale nie oszukujmy się.. 10 mieszkań (na najwyższym poziomie! Przy niższych mimo że budynek ten sam mieszkań są 3, może 5..) jak na duży budynek z podstawki to trochę kpina. Dlatego 50-60 przy bloku z RICO jest już bardziej realistyczne.
Co do problemu z rico to nie wiem jak ci pomóc. Rozumiem że masz save-a na którym wiesz że aktualnie jest dużo pociągów na mapie, zapisujesz grę, włączasz RICO, wczytujesz ten zapis i nagle pusto??
Nie chce mi się wierzyć.. A jeśli już to tak jak mówiłem, to na pewno nie mod jest problemem. Co najwyżej budynki. Zgaduję że póki co nie masz ich za dużo. Więc po prostu włączaj je seriami po 5-10 i patrz przy której serii pojawi się problem. Potem włączaj po kolei budynki z tej "serii" i masz winowajcę. Wiem że żmudne i pracochłonne ale nic na to nie poradzisz.
Tak jak też pisałem, z tymi modami: http://citiesskylines.pl/temat-Jak-skrocic-ładowanie ładowanie gry zamiast 20 min zajmie ci 3-5 więc to też ułatwi ci robotę.
(24-05-2018, 01:40)vitalyzd napisał(a): (23-05-2018, 23:19)bolo2015 napisał(a): Ja zamiast RICO do stawiania budynków i propów używam moda 'Find It', tylko pod budynki dokładnie zaznaczam kolorem rozmiar budynku np. zielonym pod mieszkania itp., potem otwieram "find it' zaznaczam zakładkę 'Growable' szukam dany budynek i stawiam go na wcześniej zaznaczonym kolorem polu. Najpierw jest tylko plac ale po chwili zaczyna się budować. U mnie to działa!
A skąd bierzesz budynki ? W jaki sposób je dodajesz że pozniej mozesz je znaleść ? Mozesz użyc tych samych budynków co w RICO ?
Odpowiem ci jak ja to rozumiem! - budynki w grze podzielone są na dwie kategorie - (1) 'growable', czyli budynki mieszkalne, sklepy, fabryki oraz biura i (2) 'ploppable', czyli budynki unikatowe, parki, straż, policja itp. Projektanci gry zrobili to tak że w (1) kategorii nie ma budynku większego niż kwadrat 4x4, natomiast w (2) k. jak sam chyba zauważasz są bud. dużo większych rozmiarów. Moderzy (RICO) omijają ten problem z kategorii (1) czyli (4x4) i projektują przeróżnej wielkości budynki, często bardzo duże, ale w warsztacie 'steam' są umieszczone w kategorii 'budynki unikatowe' albo 'parki' i po za subskrybowaniu ich do swojej biblioteki też masz je w tych samych kategoriach. Mod 'RICO' właśnie jest potrzebny do przerobienia budynku spod znaku (RICO) czyli 'bud. unikatowe' lub 'parki' do kat. (1) (patrz wyżej) omijając problem (4x4). Niestety modem 'Find It' (jeżeli nie masz modu Rico) możesz tylko postawić to co w danej chwili masz w kat. 'growable' czyli budynki z gry lub ściągnięte z warsztatu ale z kat. 'residential', 'commercial', 'industrial' i 'office', nie ma natomiast sensu stawianie tym modem 'ploppable' bo to wszystko jest w dolnym panelu podczas gry. Możesz jeszcze stawiać 'propy'.
(24-05-2018, 14:59)SZyMeX napisał(a): Budynkom RICO można ustalać dowolną pojemność i ta zazwyczaj jest rzeczywiście większa. Ale nie oszukujmy się.. 10 mieszkań (na najwyższym poziomie! Przy niższych mimo że budynek ten sam mieszkań są 3, może 5..) jak na duży budynek z podstawki to trochę kpina. Dlatego 50-60 przy bloku z RICO jest już bardziej realistyczne.
Co do problemu z rico to nie wiem jak ci pomóc. Rozumiem że masz save-a na którym wiesz że aktualnie jest dużo pociągów na mapie, zapisujesz grę, włączasz RICO, wczytujesz ten zapis i nagle pusto??
Nie chce mi się wierzyć.. A jeśli już to tak jak mówiłem, to na pewno nie mod jest problemem. Co najwyżej budynki. Zgaduję że póki co nie masz ich za dużo. Więc po prostu włączaj je seriami po 5-10 i patrz przy której serii pojawi się problem. Potem włączaj po kolei budynki z tej "serii" i masz winowajcę. Wiem że żmudne i pracochłonne ale nic na to nie poradzisz.
Tak jak też pisałem, z tymi modami: http://citiesskylines.pl/temat-Jak-skrocic-ładowanie ładowanie gry zamiast 20 min zajmie ci 3-5 więc to też ułatwi ci robotę.
wiesz co jest najgorsze że raz jak włączyłem rico i budynki to pociągi nie jezdziły a za drugim razem zaczęło brakować usług w przemyśle i wszystko padało (w tym drugim wypadku pociągi jeździły )
No to wybór należy do ciebie. Grać bez RICO, co dla mnie byłoby nie do wyobrażenia (:P) bądź włączyć rico, przetrwać ten chwilowy kryzys ale cieszyć się jednym z lepszych modów na steam
Jest też trzecia opcja, zaczęcie nowego, lepiej zorganizowanego i zaprojektowanego miasta z odrazu włączonymi wszystkimi modami
|