Witam w nowej "mini serii" na forum jeżeli w ogóle mogę to tak nazwać
Jak wiemy do Cities Skylines co chwilę powstają nowe modyfikacje pozwalające jeszcze bardziej urozmaicić rozgrywkę. Co miesiąc będę starał się robić takie podsumowanie najpopularniejszych modyfikacji w steam workshop z ostatnich 30 dni. Mam nadzieję że taka forma się przyjmie i może uda mi się komuś przedstawić jakąś modyfikacje o której wcześniej nie słyszał a bardzo mu się przyda
1. ParallerRoadTool - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1400711138&searchtext=
Zaczynamy od bezprecedensowo najlepszej modyfikacji ostatnich dni jaka ukazała się w workshopie Cities Skylines. Jako że na forum jest już opis tego moda (pod tym linkiem) po krótce wyjaśnię tylko, że pozwala on na łączenie dróg/torów/ścieżek w jedną całość i budowanie takim gotowym, złożonym segmentem za pomocą jednego kliknięcia jak zwykłą pojedynczą drogą.
Jak wiemy do Cities Skylines co chwilę powstają nowe modyfikacje pozwalające jeszcze bardziej urozmaicić rozgrywkę. Co miesiąc będę starał się robić takie podsumowanie najpopularniejszych modyfikacji w steam workshop z ostatnich 30 dni. Mam nadzieję że taka forma się przyjmie i może uda mi się komuś przedstawić jakąś modyfikacje o której wcześniej nie słyszał a bardzo mu się przyda
1. ParallerRoadTool - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1400711138&searchtext=
Zaczynamy od bezprecedensowo najlepszej modyfikacji ostatnich dni jaka ukazała się w workshopie Cities Skylines. Jako że na forum jest już opis tego moda (pod tym linkiem) po krótce wyjaśnię tylko, że pozwala on na łączenie dróg/torów/ścieżek w jedną całość i budowanie takim gotowym, złożonym segmentem za pomocą jednego kliknięcia jak zwykłą pojedynczą drogą.
Niejako zastępca Rush hour który po ostatniej aktualizacji przestał działać a do dziś nie doczekał się stabilnej nowej wersji (dostępna jest bowiem wersja development ale zawiera wiele błędów i nie jest przeznaczona do codziennej rozgrywki na co wskazuje nawet autor).
Real Time modyfikuje mechanikę gry powodując realniejsze zachowanie się mieszkańców oraz turystów. W nocy miasto staje się puste, w szkołach nie ma uczniów, po prostu wszyscy śpią W trakcie dnia zauważalny jest poranny i popołudniowy szczyt komunikacyjny, po skończeniu szkoły/pracy mieszkańcy idą do sklepów lub relaksować się w parkach. Oprócz tego modyfikacja dodaje "custom events", zmienia godziny wschodu/zachodu słońca w zależności od wybranego motywu oraz zwiększa czas budowy poszczególnych budynków i obiektów. Co ciekawe, w trakcie nocy budowa będzie zatrzymywana, w końcu robotnicy też muszą spać
Dokładny opis wszystkich funkcji modyfikacje dostępny na stronie workshopa, link wyżej.
3. Control Building Level Up - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1403136223&searchtext=
Modyfikacja znana prawdopodobnie większości graczy Cities, jednak teraz w zaktualizowanej wersji pod DLC Parklife. Mod pozwala na zatrzymanie budynku na danym poziomie który ustalimy. Szczególnie przydatne kiedy korzystamy z budynków "growable" ze steam workshop i po prostu nie chcemy aby po jakimś czasie ten budynek zwiększył swój poziom tym samym stając się najprawdopodobniej zwykłym budynkiem z podstawowej wersji gry.
4. Realistic Walking Speed - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1412844620&searchtext=
Modyfikacja zmniejsza prędkość poruszania się "simów" w grze. Mi to akurat nie przeszkadza ale jeżeli ktoś również uważa, że poruszają się zbyt szybko to ta modyfikacja jest właśnie dla niego
5. AutoLineColor Redux - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1415090282&searchtext=
Ostatnia modyfikacja na naszej liście, jak sama nazwa mówi dodaje możliwość automatycznego ustawienia koloru linii oraz jej nazwy. Nic więcej tu dodawać nie trzeba