Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
Wirtualny Grodzisk Mazowiecki
#61
@befsztyk, tak tylko propo e-maili. Przed chwilą sprawdziłem na innym wątku i ja maila dostałem. W logach również nie ma żadnych błędów które wskazywałyby że wiadomość do ciebie nie została wysłana z powodu jakiegoś błędu. Spróbuj odsubskrybować wątek i zasubskrybować jeszcze raz. Upewnij się że w opcjach zaznaczasz subskrypcję email. Jeżeli problem dalej będzie występował to odezwij się na PW, postaramy się coś zdziałać Smile
  Odpowiedz
#62
@garfield  Wiem, że z pl. Defilad to nie taka prosta sprawa i zanim miasto dojdzie do ładu z tymi działkami i ich właścicielami minie sporo czasu. Jakiś czas temu miasto ogłosiło konkurs na zagospodarowanie placu. Oczywiście wygrała najgorsza koncepcja z betonowym placem i sadzawką na meneli. Wg mnie powinna wygrać praca prezentująca pierzeje odbudowanych kamienic (coś jak w Paryżu) wzdłuż Marszałkowskiej i odtworzenia siatki ulic z przed wojny. Ja dodatkowo od siebie zaproponowałbym wyburzenie rozlazłych i zaburzających urbanistykę "odnóg" Pałacu, rozłażących się we wszystkie strony, które w tym momencie uniemożliwiają odtworzenie ulic na placu. Jednocześnie zabudowując plac, przeniósłbym Kinoteke, Sale Kongresową i inne przybytki mieszczące się obecnie w odnogach do nowo powstałych i okazałych budynków, które wyróżniałyby się architekturą ale wpasowywałyby się w tkankę miejską. A propos Twojego projektu Książ to śledzę go i podziwiam, naprawdę kawał dobrej roboty  Wink  Ten czerwony most wiszący tyle że zmodyfikowany modem Procedural Objects użyłem w obecnym projekcie skupiającym się wokół centralnej linii kolejowej i odchodzących od niej linii podmiejskich i towarowych bocznic - coś na kształt makiety kolejowej. Używam do tego kolekcji torów i obiektów kolejowych od Ronyx69.

@SZyMeX Ok, zresetuje ustawienia subskrypcji i zobaczę czy pomogło jakby co to odezwę się na PW  Smile

A wracając do głównego wątku, prezentuje moje osiedle Kopernika z lotu ptaka w całej okazałości. W kolejnych postach będę pokazywał ujęcia z bliska, w tym ujęcie mojego bloku Smile

[Obrazek: bkXRgv8.jpg] [Obrazek: xYME15k.jpg]
 Podziękowali: garfield
  Odpowiedz
#63
@befsztyk co do likwidacji podium palacu to sie nie zgodze palacu ruszac nie wolno a podium to jedna z cech budynku bez ktorego palac nie bylby palacem. Siatki ulic sie nie da odbudowac juz, historia jest historia, palac jest pomnikiem ktory o tym przypomina. Nieznosze tez sztucznego historyzmu bo zazwyczaj wyglada kiczowato. Miasta sa jak cebule maja warstwy, i rozne style sie mieszaja pokazujac jego historie wiec ja bym raczej postawil na minimalizm i nowoczesny miedzynarodowy styl w bardzo europejskiej i minimalistycznej formie. Gdzies po srodku powinien byc plac ktory na ktorym jakas instalacja pokazywalaby historie miejsca nawet w formie multimedialnej. Co do parkow - to nie parku wina ze przychodza do niego menele xD. Odnosnie mostu - tak widzialem Smile dobra robot, moj jest rozciagniety w gore i skreca bo wiadukt nie jest prosty tylko ma zakret, Twoja wersja jest poszerzona Smile A co do osiedla - swietna robota coraz lepiej Ci to idzie, osiedla co ciekawe sa trudniejsze niz szeregowa zabudowa centrum wiec thumbs up Smile
  Odpowiedz
#64
A propos parków i meneli to za każdym razem kiedy wysiadam ze stacji Sródmieście albo idę ze Złotych Tarasów w kierunku Rotundy przez "tereny zielone" przy Pałacu to jestem zażenowany jak sobie myślę o tych wszystkich turystach z zagranicy, którzy kiedy tylko wysiądą z Centralnego to widzą zgraje śpiących pijaków na ławeczkach wzdłuż alejek od strony al. Jerozolimskich  Finna
Co do odtworzonego osiedla to przyznam się, że faktycznie wymagało ono ode mnie zdecydowanie większego skupienia i odtworzenia większej ilości detali z racji tego, że każde podwórko dobrze znam i chciałem aby było odtworzone z dużą szczegółowością  Wink Niestety przez to, że używam dużej ilości decali jako kostek bauma i krawężników prop'owych oraz decali liniowych na oznakowanie jezdni to zbliżam się do krytycznego momentu limitu propów na mapie  Angry Tak naprawdę to już dwa razy osiągnąłem ten limit ale ratuję się jakoś zamieniając kostke bauma na prodecural objects, a krawężniki na obniżone assety ścian, no i oznakowanie na jezdniach zmieniam również na sieciowy asset z białymi liniami. Ech....dużo kombinacji aby ciągnąć dalej projekt ale zależy mi żeby doprowadzić go do końca  Wink
  Odpowiedz
#65
(19-05-2019, 13:20)befsztyk napisał(a): A propos parków i meneli to za każdym razem kiedy wysiadam ze stacji Sródmieście albo idę ze Złotych Tarasów w kierunku Rotundy przez "tereny zielone" przy Pałacu to jestem zażenowany jak sobie myślę o tych wszystkich turystach z zagranicy, którzy kiedy tylko wysiądą z Centralnego to widzą zgraje śpiących pijaków na ławeczkach wzdłuż alejek od strony al. Jerozolimskich  Finna
Co do odtworzonego osiedla to przyznam się, że faktycznie wymagało ono ode mnie zdecydowanie większego skupienia i odtworzenia większej ilości detali z racji tego, że każde podwórko dobrze znam i chciałem aby było odtworzone z dużą szczegółowością  Wink Niestety przez to, że używam dużej ilości decali jako kostek bauma i krawężników prop'owych oraz decali liniowych na oznakowanie jezdni to zbliżam się do krytycznego momentu limitu propów na mapie  Angry Tak naprawdę to już dwa razy osiągnąłem ten limit ale ratuję się jakoś zamieniając kostke bauma na prodecural objects, a krawężniki na obniżone assety ścian, no i oznakowanie na jezdniach zmieniam również na sieciowy asset z białymi liniami. Ech....dużo kombinacji aby ciągnąć dalej projekt ale zależy mi żeby doprowadzić go do końca  Wink

odpowiedzia na limity jest PO no i networks ale z tym uwazaj bo tez jest limit nodow i segmentow. Co do meneli jak wspomnialem wczesniej to nie terenow zielonych wina, gdybys zobaczyc co turysci widzieli w centrum budapesztu jeszcze niedawno bezdomnych w kazdym przejsciu w kazdej bramie teraz problem prawie (wlasnie prawie nie calkowicie) ale to ze wzgledu na to ze tutaj rezim viktatora jest i problemy sie zamiata pod dywan, tj policja dostala nakaz wywozenia bezdomnych na przedmiescia co by nie szpecili centrum miasta .... to jak leczenie grzyba na scianie farba olejna
  Odpowiedz
#66
Panowie o jakich limitach rozmawiacie bo nie w temacie ?
  Odpowiedz
#67
(19-05-2019, 19:17)Mario napisał(a): Panowie o jakich limitach rozmawiacie bo nie w temacie ?

wszystko w grze ma limity doslownie wszystko liczba agento, propow, segmentow, nodow , drzew (ten limit da sie modyfikowac modem) Jak chcesz rozmawiac o limitach to zaloz temat nie zasmiecajmy befsztykowi tematu jego miasta
  Odpowiedz
#68
O tym wywożeniu bezdomniaków na przedmieścia gdzieś już słyszałem, chyba gdzieś w TV o tym mówili.
Pobrałem mod, który pokazuje wykorzystane limity i okazało się tak jak mówisz, że limity są nie tylko na propsy, drzewa itp ale na wszystko inne i ta wiadomość jeszcze bardziej mnie dobiła Duży uśmiech
  Odpowiedz
#69
wa ujęcia z osiedla Kopernika. Pierwsze prezentuje dwa budynki z pawilonami handlowymi, w tych po lewej znajduje się kwiaciarnia i piekarnia a w tych po prawej sklep monopolowy i Żabka Smile  Po środku wyrasta wysoki blok z wielkiej płyty. Drugie to ujęcie typowej osiedlowej uliczki jakich tu wiele, po obu stronach stare niskie bloki z wielkiej płyty.

[Obrazek: Jz6kLS8.jpg] [Obrazek: VcrGUj6.jpg]
[Obrazek: rq91rne.jpg] [Obrazek: P84PAcg.jpg]
  Odpowiedz
#70
Boskie :Smile Nie żebym się czepiał ale może na tym drugim zdjęciu warto by użyć płotki z tego zestawu? https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...htext=pipe
Wydaje mi się, że będzie wtedy jeszcze bliżej rzeczywistości Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości