18-08-2019, 13:16
Książ
|
||
18-08-2019, 13:24
(18-08-2019, 13:16)Mario napisał(a):niestety, ale nie oszukujmy sie to nie jest symulator samochodu, czy strzelanka tego typu gry zawsze beda mialy problemy z plynnoscia,zeby to poprawic hmm mozna by np wprowadzic dwa rodzaje agentow dummy ktory nie bylby symulowany tylko aby sie przemieszc bez sensu, i normalny z glebsza symulacja moze to by zdjelo troche z grzbietu, poprostu za duzo jest symulowane w tle. Ram to swoja droga ale to juz "wina" tysiecy wspanialych assetow na WS(18-08-2019, 13:07)garfield napisał(a): mhm to juz ten schylkowy gdzie o modernizimie juz sie nie myslalo tylko gdzie by tu jaka dziure gazeta lub kufajka zapchac
18-08-2019, 14:08
Unity to jeden z najgorzej zoptymalizowanych silników. Spójrzmy choćby na Planet Coaster (z równie dużą ilością assetów w WS) zbudowanym na silniku 3D Cobra, czy jedna z moich ulubionych serii ANNO i nowe Anno 1800
Wg mojej obserwacji wynika, że najwięcej do powiedzenia ma platforma jak i RAM. Największym strzałem w kolano było kupno przeze mnie nowego GeForce RTX 2080, który strasznie nudzi się w C:S, dosłownie niema co robić, dlatego uprzedzam zawczasu z własnej autopsji, że do C:S to max GeForce GTX 1060/1080. Kartę upłynnię bo nudzi się ona w zasadzie we wszystkich 3 grach o których piszę powyżej z C:S włącznie. (18-08-2019, 14:08)Mario napisał(a): Unity to jeden z najgorzej zoptymalizowanych silników. Spójrzmy choćby na Planet Coaster (z równie dużą ilością assetów w WS) zbudowanym na silniku 3D Cobra, czy jedna z moich ulubionych serii ANNO i nowe Anno 1800tutaj nie grafika sama w sobie jest problelem ale liczba symulowanych elementow, non stop symulowani sa cimowie maja swoje "zycia" samochody, ruch uliczny etc. w innych grach tego nie ma, unity ma swoje za uszami ale to nie tylko wina silnika taka specyfika tego gatunku
Unity jest wybrany, ponieważ dużo funkcjonalności wykorzystywanych w grze jest już "w pakiecie", w tym modowanie.
Natomiast aspekty graficzne zostały bardzo uwstecznione w stosunku do poprzednich części i tutaj logika rozgrywa pierwsze skrzypce (tylko że właśnie zastosowanie korekcji kolorów i innych narzędzi Unity sprawia, że ta gra wygląda bardzo ładnie). I akurat na konfiguracji ze średniej półki można grać płynnie na ustawieniach z ultra i modami oraz assetami.
20-08-2019, 10:41
tak na szybkiego co myslicie o tym zielonym szkle ? Opinie mile widziane zanim wszystko nim pokryje (kolor zmieniony w PO wiec pomysly mile widziane )
21-08-2019, 18:31
Powiedziałbym, że to jest raczej limonkowy lub bardziej cytrynowy Wiem, że facet w dodatku hetero nie powinien robić takich uwag ale jakoś tak mam, że różne odcienie lubię nazywać po imieniu Nie wiem czy nie wolałbym jasnego błękitu ale to tylko moje zdanie Druga sprawa: możecie mi podpowiedzieć jak zmieniać kolory w PO? Bardzo by mi to pomogło w moim Wirtualnym Grodzisku.
21-08-2019, 20:01
(21-08-2019, 18:31)befsztyk napisał(a): Powiedziałbym, że to jest raczej limonkowy lub bardziej cytrynowy Wiem, że facet w dodatku hetero nie powinien robić takich uwag ale jakoś tak mam, że różne odcienie lubię nazywać po imieniu Nie wiem czy nie wolałbym jasnego błękitu ale to tylko moje zdanie Druga sprawa: możecie mi podpowiedzieć jak zmieniać kolory w PO? Bardzo by mi to pomogło w moim Wirtualnym Grodzisku. zgadza sie to limonkowy kolor, w tym kolorze mam meble w kuchni (tj w pudelkach bo kuchnie nie tylko remontuje ale wogole przenosze na druga strone domu , tak czy inaczej limonka bo kuchnia ma byc w industrialnym betonie wiec taki kaprys zeby ocieplic surowe wnetrze :P ) Ze zmiana koloru juz troche za pozno bo stacja w 70% gotowa bedzie nietypowa A co do zmian kolorow w PO - taka mozliwosc jest tylko w wersji testowej beta, w panelu dodawania napisow mozna ustawic czworobok o wybranym kolorze / stopniu przejrzystosci, testy PO powoli dobiegaja konca wiec niedlugo powinna sie ta opcja pojawic razem z update'm PO
Nastepny element kompleksu Ksiazanskiego Uniwersytetu Medycznego KUM - Szpital Uniwersytecki jest gotowy . Nie mam sily strzelic fotek jak sie uda pierwsza czesc update'a bedzie jutro. Narazie zapowiedz - pociag na wylocie ze stacji SKM Poliklinika KUM
22-08-2019, 13:22
Przyszedl czas na kolejna czesc kompleksu Ksiazanskiego Uniwersytetu Medycznego - Uniwersytecki Szpital Kliniczny. To dosc spory obiekt wiec updatey beda sie pojawialy co jakis czas dzis zaprezentuje glowne budynki szpitala. Jest to 2 pod wzgledem wielkosci szpital w miescie i w regionie i jednoczesnie jeden z najlepszych szpitali w kraju. Wielokrotnie rozbudowywany i przebudowywany. Obecny wyglad szpital zawdziecza gruntownej modernizacji zakonczonej w 2009 roku. Z ciekawych rozwiazan - SOR jest 2 poziomowy, gorny poziom przeznaczony jest dla ciezkich karetek ratunkowych i najciezszych przypadkow. Na dachu najwyzszej czesci szpitala znajduje sie ladowisko dla smiglowcow ratunkowych ktore jest polaczone ze szpitalem szybka winda. W 2007 roku otwarto nowy oddzial / szpital - Szpital Dzieciecy (w oddzielnym updatcie), obecnie trwa budowa duzego obiektu - powstaje Szpital Onkologiczny KUM (oddzielny update). W bezposrednim sasiedztwie szpitala znajduje sie niedawno gruntownie zmodernizowana i powiekszona futurystyczna stacja SKM (oddzielny update).
Ogolny widok na szpital : i mix fotek
|
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości