Znowu pojawia się błąd "d3d11 (...)". Być może to jest przyczyną więc skorzystaj z porady którą podałem kilka postów wyżej.
Oprócz tego podeślij jeszcze drugi plik log.
09-10-2019, 18:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-10-2019, 18:15 przez Kroper17.)
Uruchomiłem grę z opcją -force-d3d9 , ale nic się nie zmieniło - z wyjątkiem braku błędów d3d11.
Poniżej plik log po uruchomieniu z tą opcją, sprzed chwili:
https://gist.github.com/Kroper17/ba8cfaf...6f1e78145b
Pod koniec pliku pojawia się wiele razy pozycja " Simulation error: Object reference not set to an instance of an object"
Korzystasz bądź korzystałeś z moda Network Skins?
Kod: Assembly resolution failure. No assembly named 'NetworkSkins, Version=0.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' was found. [Serialization]
Podaj listę modyfikacji, oraz prześlij plik error.log o który prosiłem
11-10-2019, 19:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2019, 20:07 przez Kroper17.)
Nie korzystałem nigdy z moda Network Skins.
Czy chodzi o jakiś inny pilk niż output.log? Nie mogę znaleźć innego pliku log :/
Edit: Znalazłem kilka takich plików w folderach o nazwie typu "2019-03-19_234650", jednak te pliki są utworzone wiele miesięcy temu
Moje modyfikacje:
81 Tiles
Adaptive Prop Visibility Distance
CSL Music Mod
Customize it!
Daylight Classic
Decal Prop Fix
Environment Changer
European Buildings Unlocker
Extra Landscaping Tools
Find it! 1.5.4
Fine Road Anarchy 1.3.5
Fine Road Tool 1.3.7
First Person Camera
FPS Display
Geli Districts v3.0
Hide it!
Image Overlay
Improved Public Transport 2
Loading Screen Mod
More Beautification
More Flags
Network Extensions 2
Network Tiling
Painter
Plop the Growables
Prefab Hook
Random Tree Rotation
Service Vehicle Selector 2
Shadow Strength Adjuster
Ship Path Anarchy
Surface Painter
Theme Decals
Theme Mixer
TP:ME 10.20
Ultimate Eyecandy 1.5.2
Kurczę, na prawdę nie wiem co tu może być nie tak :/ Error pojawia się kilka razy w logu i za każdym razem z innym powodem.
W tym samym folderze z którego brałeś output_log.txt jest plik error.log (a przynajmniej powinien być)
Błąd występuje tylko i wyłącznie na tym save-ie?
11-10-2019, 21:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-10-2019, 21:55 przez Kroper17.)
Edit: Udało mi się to naprawić! (chyba) - Przypomniałem sobie o jednej drodze, którą kiedyś odsubskrybowałem, a której jednocześnie nie ma na mapie (sic!). Po zasubskrybowaniu tej drogi, gra wczytała się normalnie, jedynie z taką różnicą, iż po załadowaniu mapy, świat był 'zamrożony' przez ok. minutę (brak upływu czasu i przycinanie się gry). Po tym czasie działa w pełni normalnie.
Tutaj zrzuty ekranu z błędów:
https://ibb.co/prcW3nz
https://ibb.co/Hd1yZzM
https://ibb.co/7kJJMg9
Tutaj log z działającej gry:
https://gist.github.com/Kroper17/52f7f3b...544e5d8a55
Hmm, wygląda jakby brakowało jakiejś modyfikacji albo coś się nieźle namieszało z save-em :/
A jakbyś spróbował wyłączyć TM:PE? Również z nim pojawia się parę błędów.
Po wyłączeniu TP:ME bez zmian.
Zauważyłem też, że takie chwilowe "zamrożenie" występuje też na innych save-ach. Wcześniej tego nie było.
A jak wygląda log po wyłączeniu TM:PE?
12-10-2019, 01:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-10-2019, 01:39 przez garfield.)
w logu z pewnoscia wymienia network skins moze miales ten mod i odsubowales? generalnie wszlekiego rodzaju drogi ogrodzenia etc. wszystko w formie "network" pod zadnym pozorem nie mozna od tak sobie odsubowac takiego elementu nie majac pewnosci ze nie ma go w savie. blad ktory ci wyskakuje - bardzo czesto jest zwiazany z modem rico jesli jakiekolwiek ustawienia obiektu w panelu rico zmieniles i pomieszales np kategorie to taki blad sie bedzie pojawial, niektore starsze budynki rico z WS maja bledy w pliku rico i bez zadnych zmian gracza powoduje blad z referencjami obiektu, podobnie sprawa sie ma z edytorem obiektow jesli edytowales obiekt i cos zle ustawiles to taki blad wyskoczy zamrozenie przy wiekszych mapach lub wielu saveach jest normalne acha jescze jedno - nigdy nie nadpisuj save'a zawsze rob nowy, usuwaj te stare
(12-10-2019, 01:29)garfield napisał(a): w logu z pewnoscia wymienia network skins moze miales ten mod i odsubowales? generalnie wszlekiego rodzaju drogi ogrodzenia etc. wszystko w formie "network" pod zadnym pozorem nie mozna od tak sobie odsubowac takiego elementu nie majac pewnosci ze nie ma go w savie. blad ktory ci wyskakuje - bardzo czesto jest zwiazany z modem rico jesli jakiekolwiek ustawienia obiektu w panelu rico zmieniles i pomieszales np kategorie to taki blad sie bedzie pojawial, niektore starsze budynki rico z WS maja bledy w pliku rico i bez zadnych zmian gracza powoduje blad z referencjami obiektu, podobnie sprawa sie ma z edytorem obiektow jesli edytowales obiekt i cos zle ustawiles to taki blad wyskoczy zamrozenie przy wiekszych mapach lub wielu saveach jest normalne acha jescze jedno - nigdy nie nadpisuj save'a zawsze rob nowy, usuwaj te stare aha i jeszcze jedno SZyMeX Ci podawal link do listy niedzialajacych modow...... wiec taka uwaga
Geli-Districts v3.0
927293560
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=927293560
Dead, broken, causes pause/unpause/playse/unpause
(12-10-2019, 01:29)garfield napisał(a): w logu z pewnoscia wymienia network skins moze miales ten mod i odsubowales? generalnie wszlekiego rodzaju drogi ogrodzenia etc. wszystko w formie "network" pod zadnym pozorem nie mozna od tak sobie odsubowac takiego elementu nie majac pewnosci ze nie ma go w savie. blad ktory ci wyskakuje - bardzo czesto jest zwiazany z modem rico jesli jakiekolwiek ustawienia obiektu w panelu rico zmieniles i pomieszales np kategorie to taki blad sie bedzie pojawial, niektore starsze budynki rico z WS maja bledy w pliku rico i bez zadnych zmian gracza powoduje blad z referencjami obiektu, podobnie sprawa sie ma z edytorem obiektow jesli edytowales obiekt i cos zle ustawiles to taki blad wyskoczy zamrozenie przy wiekszych mapach lub wielu saveach jest normalne acha jescze jedno - nigdy nie nadpisuj save'a zawsze rob nowy, usuwaj te stare
(12-10-2019, 01:29)garfield napisał(a): w logu z pewnoscia wymienia network skins moze miales ten mod i odsubowales? generalnie wszlekiego rodzaju drogi ogrodzenia etc. wszystko w formie "network" pod zadnym pozorem nie mozna od tak sobie odsubowac takiego elementu nie majac pewnosci ze nie ma go w savie. blad ktory ci wyskakuje - bardzo czesto jest zwiazany z modem rico jesli jakiekolwiek ustawienia obiektu w panelu rico zmieniles i pomieszales np kategorie to taki blad sie bedzie pojawial, niektore starsze budynki rico z WS maja bledy w pliku rico i bez zadnych zmian gracza powoduje blad z referencjami obiektu, podobnie sprawa sie ma z edytorem obiektow jesli edytowales obiekt i cos zle ustawiles to taki blad wyskoczy zamrozenie przy wiekszych mapach lub wielu saveach jest normalne acha jescze jedno - nigdy nie nadpisuj save'a zawsze rob nowy, usuwaj te stare aha i jeszcze jedno SZyMeX Ci podawal link do listy niedzialajacych modow...... wiec taka uwaga
Geli-Districts v3.0
927293560
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=927293560
Dead, broken, causes pause/unpause/playse/unpause ImageOverlay
413748580
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=413748580
dalej nie chce mi sie nawet sprawdzac - masz liste masz link..... zanim cokolwiek zasubujesz - czytaj komentarze, i sprawdzaj liste
Dead, broken
|