gay village
Książ
|
@SZyMeX dzieki . Dziwne z tymi save'ami , wywal wiekszosc vanilliowych budynkow aby oszczedzic ram i nigdy nie nadpisuj save'a tylko zawsze rob nowy. Jarobie tylko manualne save'y i trzymam 2 max 3 ostatnie, nie nadpisuje. Przy nadpisanu potrafi :zamarznac"
@PEWEX xD shush to spoiler tego co bedzie wiec ciiiii
02-11-2019, 17:26
Ta, autosave-y mam wyłączone i zawsze robię "nowy" zapis. Ale mimo wszystko coś jest nie tak.
02-11-2019, 17:32
Co nieco będą usuwał chociaż szkoda mi tych obiektów :P Niby żadnego nie chce usunąć a potem w grze i tak z nich nie korzystam xd. W każdym razie, żeby już nie zaśmiecać wątku, aktualnie idę szukać jakiejś ciekawej mapki i chyba zacznę fikcyjny projekt. Odwzorowywanie rzeczywistości trochę mnie przerasta
02-11-2019, 17:36
(02-11-2019, 17:32)SZyMeX napisał(a): Co nieco będą usuwał chociaż szkoda mi tych obiektów :P Niby żadnego nie chce usunąć a potem w grze i tak z nich nie korzystam xd. W każdym razie, żeby już nie zaśmiecać wątku, aktualnie idę szukać jakiejś ciekawej mapki i chyba zacznę fikcyjny projekt. Odwzorowywanie rzeczywistości trochę mnie przerastarob fikcyjne miasto zobaczysz jak to rozwija kreatywnosc :P i PO ja sporo propow etc wywalilem bo moge w PO zmodyfikowac wszystko nawet cale budynki zrobic
05-11-2019, 14:00
Dalsza czesc "ogarniania" terenu przy linii kolejowej / przygotowania do budowy dworca. Dwa skrzyzowania w poblizu stacji "Park Tkacza".
1 - skrzyzowanie ul. Nabrzeze Filipa i ulicy Obwodowej z widocznym dwupoziomowym mostem (dolny poziom - premetro, chodniki i dobudowana w czasie remontu mosty w 2004 roku siezka rowerowa, gorny poziom - Trasa W-Z / wewnatrz miejska obwodnica centrum miasta) 2 - skrzyzowanie w formie 2 poziomowego ronda pomiedzy Trasa W-Z a ulica Obwodowa, umozliwia zjazd z trasy do Nabrzeza Filipa, ciekawym elementem jest wjazd premetra z mostu do odcinka w wykopie z zabezpieczajaca krata nad wewnetrzna czecia ronda przez ktore widac przejezdzjace sklady
05-11-2019, 22:26
Fajnie rozwiązane jest to premetro, a w szczególności krata nad wykopem. Zdaje mi się, że ciekawy cień na podłoże by rzucała w rzeczywistości, taka dodatkowa atrakcja w podróży. A patrząc na resztę screenów, to ilość detali w mieście robi wrażenie
06-11-2019, 02:03
(05-11-2019, 22:26)Lichwiarz napisał(a): Fajnie rozwiązane jest to premetro, a w szczególności krata nad wykopem. Zdaje mi się, że ciekawy cień na podłoże by rzucała w rzeczywistości, taka dodatkowa atrakcja w podróży. A patrząc na resztę screenów, to ilość detali w mieście robi wrażenieDzieki ta krata to takie zabezpieczenie, a nie dekoracja tak sobie wyobrazilem ze samochody zjezdzajace z Trasy W-Z wjezdzaja na wysepke przy wjezdzie na rondo, wylatuja w powietrze i spadaja na tory a ze chcialem zachowac klimat lat 70 to taka industrialna krata. Co do detalu to ja zwykle dziele poziom detalu wzaleznosci od "wagi" miejsca od minimalnego przez sredni po wysoki, tutaj jest raczej taki sredni (to takie przygotowanie okolicy na miejsce gdzie bedzie sie duzo dzialo - wezel/dworzec Wschodni) BTW Lichwiarz ... ten Lichwiarz z WS ? @SZyMeX jesli sie nie myle to komus trzeba dac kolorki tworcy |
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 19 gości