Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Znikające budynki, po wczytaniu gry
#21
No więc tak, problem może leżeć albo w zbugowanym budynku/pojeździe/propie czy jakim kolwiek innym assetcie albo w jakiejś modyfikacji. Skoro mówisz, że z wyłączonymi modyfikacjami problem nie występuje (mam nadzieję że tu rozumiemy się dobrze - wyłączone modyfikacje a nie obiekty. W tym przypadku jest to na prawdę ważne, bo inaczej bez sensu będziesz robił poniższe instrukcje) to w takim razie problem z assetsami (obiektami) możemy wykluczyć. A skoro tak, to spróbuj na początek zrobić nową grę bez Network Extensions, postawić parę budynków, zapisać grę i wczytać ten zapis ponownie. Proponuję byś zaczął od NE2 bo to może być problem z nim. Jeżeli budynki po wczytaniu tego nowego save-a znowu znikną, no to niestety czeka cie żmudne eliminowanie kolejnych modyfikacji aż do skutku Wink Rób nową grę włączając 2-3 modyfikacje, postaw kilka budynków, zapisz, wyjdź i wczytaj grę ponownie. Jak będzie okej, lecisz z modyfikacjami dalej. Jak zaczną znikać to masz podejrzane grono 2-3 modyfikacji i eliminujesz je do skutku Smile
  Odpowiedz
#22
Kurde, sory Panowie że nieświadomie wprowadziłem w błąd, zawsze jak sprawdzałem te mody to budowałem na szybko elektrownie (od razu mówię ze te dostępne od razu w grze), za jakieś 2h będę w domu to Wam wyślę co i jak

PS: jak sprawdzić disableMods? xd
  Odpowiedz
#23
Te disableMods to na razie odpuść, to jest opcja uruchamiania ale najpierw sprawdź to co wyżej napisałem.
  Odpowiedz
#24
(02-02-2020, 22:14)SZyMeX napisał(a): Te disableMods to na razie odpuść, to jest opcja uruchamiania ale najpierw sprawdź to co wyżej napisałem.
wlasnie uzywajac tej komendy upewnimy sie ze to asset/prop/pojazd a nie mody, noworkshop elimnuje wszystko i mody i assety wiec na chwile obecna wiemy ze bez modow i assetow wszystko dziala, aby sie upewnic i nie bawic sie w usuwanie modow jeden po drugim lepiej uzyc disableMods, uruchmic w tym trybie gre bez modow ale z assetami
  Odpowiedz
#25
Wnioskując po tym:
Cytat:Odpaliłem losową mapę bez modów i zbudowałem na szybko losowe budynki, po wczytaniu gry wszystko działa. Nastepnie wgrałem mody, ostrożnie sprawdzając tabelkę i wykluczając niektóre poprzednie, których nie używałem. Niestety problem pojawił się znowu nie mam już pojęcia o co może chodzić. Przesyłam Wam listę modyfikacji oraz aktualny log.
uznałem że ta pewność jest. Zresztą dlatego też podkreśliłem w moim poście czy na pewno dobrze się rozumiemy i jeżeli gra bez modyfikacji działa to można etap sprawdzania czy to modyfikacje czy obiekty pominąć Tounge

Może niech tutaj @yeboah112@ po prostu stwierdzi czy należy sprawdzić jeszcze działanie z opcją uruchamiania -disableMods czy można przejść już do eliminowania kolejnych modyfikacji. Gdyby coś jeszcze było nie jasne, pisz.
  Odpowiedz
#26
problem jest taki ze ja nie widze zadnego moda ktory moze miec taki wplyw na gre, a znikajace tekstury budynkow, lub czarny lod to dosc powszechne objawy obiektu z zlym lod, u mnie sie to objawialo czarnym lod na wybranych budynkach, sprawce znalazlem dopiero po tygodniu - jeden z budynkow od Fiendbild (co tez jest ciekawe bo to znany tworca)
  Odpowiedz
#27
W sumie racja, zasugerowałem się tym NE 2. Tak więc @yeboah112@ dla pewności uruchom grę jeszcze tak jak mówił @garfield, czyli z opcją uruchamiania -disableMods. Jeżeli wtedy budynki będą znikać, to znaczy że jest to wina jakiegoś obiektu/propa/pojazdu. Natomiast jeżeli w tej sytuacji wszystko będzie okej (czyli przy pozostawionych samych obiektach, z wyłączonymi modyfikacjami) to znaczy że wina leży w jakimś modzie. Tak czy siak, czeka cię niestety żmudne dochodzenie do tego który "dodatek" powoduje ten problem.

Trochę zamieszania z tego wyszło ale mam nadzieję że już wszystko jest jasne i uda się przywrócić grę do działania Smile
  Odpowiedz
#28
To jeszcze raz w gwoli sprostowania, gra bez żadnych modow działa normalnie, wszystko jest Ok, lecz po włączeniu ich (nie obiektów bo takich jeszcze nawet nie zacząłem wgrywać), niektóre budynki znikają i pojawiają się. Te wszystkie save’y sprawdzałem w sumie w taki sam sposób, budowałem kilka dróg (dokładnie zwykła podstawowa droga) i stawiałem wokół niej kilka typów elektrowni, tak jak to widać na screenach), zapisywałem grę i po odpaleniu sprawdzałem czy budynki znikają czy nie. Od razu mówię ze sprawdzałem to na kilku mapach. Jak wrócę do domu to sprawdzę sposób z tym NE2 oraz disableMods
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
#29
to jest wszystko bardzo dziwne jesli powoduje to mod, tymbardziej ze zaden z tych modow nie jest raczej problematyczny, w logu brakuje tekstur NE2 z jakiegos powodu tak czy inaczej sprawdz mody od Keallu, jego mody miewaja problemy z kompatybilnoscia (ja uzywam resize it i kilka razy byly problemy zwiazane z kompatybilnoscia )
  Odpowiedz
#30
Gra włączona w trybie disableMods działa normalnie. Postanowiłem po raz kolejny stworzyć nową grę razem z modami, lecz budynki znowu zaczęły znikać. Następnie zrobiłem nową grę bez subskrybcji NE2, lecz to też nic nie dało.

Mam kilka pytań do Was odnośnie sprawdzania tych modów:
1. jaki mieć sposob na ich sprawdzanie? (włączyć wszystkie od razu i wyłączać po koleji po jednym modzie, czy mieć wszystkie wyłączone i włączać po kolejii dodając każdy nastepny)
2. przy sprawdzaniu mogę tylko wyłączać te mody, czy muszę całkowicie usuwać je z gry?
3. bazować na tym samym wyjściowym save czy za każdym sprawdzeniem moda tworzyć nową grę?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości