Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Znikające budynki, po wczytaniu gry
#31
Zrób nowy save z dwoma trzema modami włączonymi, reszta wylaczona.. Standardowo parę budynków i dróg, zapis. Uruchom grę ponownie, wczytaj save-a, jak będzie wszystko dobrze to zapisujesz, wychodzisz, dodajesz kolejne trzy mody i wczytujesz tego save-a. I sytuacja się powtarza, wszystko okej to dodajesz mody, jak zaczną budynki znikać to masz grupę dwóch czy trzech winowajców i sprawdzanie powtarzasz ale tylko dla nich.
 Podziękowali: yeboah112@
  Odpowiedz
#32
mody najlepiej odsubowac calokowicie mozesz sobie dodac do ulubionych zeby miec pod reka, ale problem jest bardziej skomplikowany niektore mody poprostu sie gryza miedzy soba, wiec niektore moga dzaialac ok jesli nie sa w parze z innym modem, najdziwiniejsze jest to ze zadnen z modow (jesli sa w orginalnej wersji i nie sa np. kopia z chinskim tlumaczeniem, i jesli sa to ostatnie wersje) nie powinien powodowac znikania budynkow, chyba ze jakiegos nie ma na liscie modow ktore masz. w tym samym czasie to co sie dzieje z twoja gra przypomina sytuacje ze assetem, propem, pojazdem ze zlym LOD
tak czy inaczej duzo nie masz bo narazie masz tylko kilka modow Smile
 Podziękowali: yeboah112@
  Odpowiedz
#33
Ok, znowu w nocy będę miał na to czas to siądę do tego i zobaczymy. Tak ogólnie to dzięki za zaangażowanie Smile
  Odpowiedz
#34
Dziwna sprawa, uruchomiłem nowy zapis z tylko włączonym modem 81 Tiles (Fixed for 1.2+) i nagle zaczęły migać wszystkie drzewa, więc pomyślałem że winowajca od razu się znalazł.
Usunąłem ten mod i przywróciłem resztę modów.
Następnie postawiłem kilka budynków, zapisałem grę, potem wczytałem i wszystko normalnie działało.
Potem żeby jeszcze raz sprawdzić tego moda 81 tiles, wgrałem go do reszty modów i odpaliłem znowu tego savea. Wszystko znowu normalnie chodziło.
Trochę zgłupiałem.
Znowu odpaliłem inna mapę z tylko włączonym 81 tiles i po wczytaniu budynki normalnie stoją lecz migają kamienie i głazy.

Nie mam kompletnie pojęcia o co tu może chodzić, raz wszystko chodzi normalnie, raz migoczą budynki, innym razem drzewa czy głazy. Widzę losowość w tym wszystkim. A może to wina jakiś assetów drzew albo głazów, tych z oryginalnej gry?
  Odpowiedz
#35
vanilliowe obiekty nie moga powodowac takich problemow 81 tiles https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...t=81+tiles+ nie powinien powodowac takich problemow
  Odpowiedz
#36
No dobra, w takim razie spróbujemy inaczej. Zastosuj się do tych punktów z poradnika odnośnie plików log:
Cytat:DirectX 11 error

Kod:
d3d11: failed to create staging 2D texture w=<width> h=<height> d3dfmt=77 [80070057]

Pojawia się dość często jednak nie zawsze musi doprowadzić do crasha gry. Warto jednak sprawdzić czy to właśnie on nie jest przyczyną. A jak to zrobić? Błąd powodują albo sterowniki karty graficznej albo problem z DX 11. Tak więc:
1) należy sprawdzić czy ma się aktualne sterowniki, a jeżeli nie - zaktualizować je
2) w opcjach uruchamiania użyć komendy "-force-d3d9" - która jak sama nazwa mówi, wymusi użycie przez grę DX9.

Oraz sprawdź czy przypadkiem nie przegrzewa ci się procesor/karta graficzna.
  Odpowiedz
#37
Po uruchomieniu nowego zapisu na grze z DX9 budynki nie migają. Jedyne co zauważyłem a wcześniej nie zwracałem na to uwagi że znikają kiedy kliknie się na ikonę obszary, nie wiem czy to normalne czy Wy też tak macie ale z tego co pamiętam w takim widoku budynki tez były normalne.

[Obrazek: 3v0UiYm.jpg]

Sterowniki do karty graficznej mam aktualne, czy procesor i karta sie przegrzewają w sumie nie wiem bo ie wiem jak to sprawdzić xd martwi mnie za to użycie ramu, bo aż 80% z 24 które mam. I wgl co to jest steam client web helper, bo strasznie dużo mam tych procesów uruchomionych?

[Obrazek: eM983DI.jpg]
  Odpowiedz
#38
Przesyłam Wam filmik jak to wygląda oraz raport Dxdiag, może sie przyda:

https://drive.google.com/open?id=1p6IEXD...3NT1lyp6Zt

https://drive.google.com/open?id=1YBchPV...z4Cd-xdB7q
  Odpowiedz
#39
jesli chodzi o error z direct x w logu - ja tez go mam, w moim wypadku zwiazany jest z additive shader mod i procedural objects, i u mnie nie ma zadnego wplywu na gre, w Twoim wypadku wydaje mi sie ze problemem jest grafika, wczesniej nie wiedzialem ze grasz na laptopie ze zintegrowana grafika, Twoj uklad graficzny uhd 630 jest ponizej minimalnych wymagan dla CS i to moze byc powod, postaraj sie zmniejszyc ustawienia graficzne w szczegolnoscie tekstur i sprawdz co sie wtedy stanie
  Odpowiedz
#40
Mam dwie karty, uhd 630 i geforce 1050 ti, z czego pokazuje mi że podczas uruchomionej gry wykorzystywana jest ta druga.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: