Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Po wczytaniu się mapy ruch "stoi w miejscu"
#1
Witam,
od kilku dni mam problem z CS. Po wczytaniu się save (nie pokazuje żadnych błędów, ani nie wywala do pulpitu) zawsze gra przez kilka sekund była jakby na pauzie (tzn. czas stał w miejscu, pojazdy nie ruszały się) i potem wracała do normy. Od jakiegoś czasu stan ten utrzymuje się ciągiem. Mogę przejrzeć przebieg linii, ale np nie mogę już zobaczyć szczegółów pojazdu (jakbym naciskał na Propa). Czas dalej stoi.
Sprawdzałem to na kilku mapach i o ile na większości to jest loteria (tzn. za trzecim razem może się uruchomi i działa płynnie), o tyle dzisiaj uruchamiałem mapę 3 razy i sytuacja jest bez zmian.
Odinstalowałem wszystkie mody i dodatki z Warsztatu STEAM z czasu, kiedy pojawił się ten błąd.
Tak jak wcześniej wspomniałem, gra nie wywala żadnego błędu ani nie pokazuje żadnego komunikatu.
Z góry dziękuje za pomoc Smile
  Odpowiedz
#2
Podaj listę modyfikacji oraz prześlij logi. Tutaj masz poradnik gdzie je znaleźć: https://citiesskylines.pl/temat-Pliki-lo...je-znalezc Smile

Jest wiele możliwości takiego stanu, albo procesor już nie wyrabia (nie znam ani specyfikacji twojego komputera, ani wielkości miasta więc ciężko powiedzieć), albo jakieś mody się gryzą, generalnie to bez tych dwóch rzeczy powyżej się nie obędzie Smile
  Odpowiedz
#3
Cytat:Plik log


Lista modów:
- 81 Tiles
- Additive Shader
- Airport Roads 1.3.7
- Building Themes
- Catenary Replacer
- ClassicHits - 70s,80s,90s
- Control Building Level Up
- CSL Map Viev
- CSL Music Mod
- Decal Prop Fix
- Extra Landscaping Tools
- Extra Train Station Tracks
- Find It! 1.5.4
- First Person Camera
- Improved Public Transport 2
- Klyte's Fine Road Anarchy 2
- Klyte's Fine Road Tool 2.0.3
- Less Steam
- Loading Screen Mod
- Metro Overhual 
- Mini FPS Booster 1.0
- More Network Stuff
- Move It 2.7.1
- Music pack: Soviet Music Pack
- Network Extensions 2
- Network Skins
- Network Tiling
- No Problem Notifications
- No Seagulls
- One-Way Train Tracks
- Pedestrian Crossings
- Ploppable RICO
- Precison Engineering
- Prefab Hook
- Procedular Objects 1.6.1
- Prop & Tree Anarchy
- Prop Line Tool
- Prop Painter
- Prop Precision 1.0.1
- Prop Snapping
- Quay Anarchy
- Remove Decoration Sprites
- Rotors FlipXZ
- Spawn Points Fix
- Super Demand
- Surface Painter
- The Sims 3 Music Pack
- TM:PE 11.1.2 LABS
- Train Converter 
- Tram Station Track
- Transparency LOD Fix
- Transport Line Rendering Fix
- Tree Movement Control
- Unlimited Outside Ceonnections
  Odpowiedz
#4
Masz strasznie dużo modyfikacji, być może gra po prostu nie wyrabia i się tak zacina. Wyłącz te mniej potrzebne, m.in cały "muzyczny" pakiet, i generalnie modyfikacje których na dobrą sprawę nie potrzebujesz i sprawdź czy coś ruszy.
W sumie, to powinienem o tym wspomnieć na samym początku, ale czy gra z wyłączonymi wszystkimi modyfikacjami działa normalnie? Jeżeli tak, to albo masz ich po prostu za dużo, albo jakieś się ze sobą gryzą. Na pierwszy rzut oka niczego podejrzanego nie widzę, ale na wszelki wypadek porównaj sobie swoje modyfikacje z tą listą: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...w/htmlview
  Odpowiedz
#5
Zrobiłem, tak jak  pisałeś i mapa się wczytała. Ale pojawił się kolejny problem, mianowicie....zapis. W trakcie zapisywania kręci się kółko przy "zapisywanie" i nic. Może się tak kręcić 15 minut, gra nie rusza, potem się zawiesza. Sprawdzę te mody (wywaliłem kilka, praca RAMu też spadła)
EDIT:
Mody zgadzają się z listą, którą podałeś w linku
  Odpowiedz
#6
Spróbuj wykonać "szybki" zapis, klikając f1
  Odpowiedz
#7
Po około dwóch miesiącach zebrałem się psychicznie na naprawienie tej gry.
Na początku zastosowałem się do Twojej rady. Po załadowaniu gry, próbowałem wykonać szybki zapis. Po wciśnięciu F1 kółko się kręci i kręci.
To pomyślałem sobie, że sprawdzę to na nowej mapie. Sytuacja ta sama.
Wyłączyłem wszystkie mody. Włączam nową mapę .... i sytuacja znowu ta sama.
Poważnie zastanawiam się nad reinstalem gry, ale w dalszym ciągu nie wiem czy to jest powód. RAM chodzi na 95%. Tyle, że wcześniej też miał takie parametry i gra śmigała aż miło.... a szkoda, bo przed "awarią" stuknęło ponad 1500 h :P
  Odpowiedz
#8
Uruchom grę z opcją uruchamiania "--noWorkshop". Jeżeli wtedy na nowym save-ie wszystko będzie działało poprawnie to znaczy, że albo masz jakąś niekompatybilną modyfikację albo że masz ich po prostu zbyt dużo :P

W logu pojawia się również błąd: HandleD3DDeviceLost
Spróbuj użyć opcji uruchamiania z tego poradnika, tam gdzie masz wzmiankę o tym błędzie: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=466981085

Generalnie jeżeli dalej coś nie będzie działać to spojrzę na to jutro, dzisiaj już nie mam siły :P
 Podziękowali: Jorgus92
  Odpowiedz
#9
Rzut okiem na log i taka sytuacja: Game Version: 1.12.3-f2-steam-win

Proponuję zrobić aktualizację... wszystkiego, bo widzę dość nieaktualne wersje niektórych modów, jak choćby TrafficManager, niby Labs, ale wersja 11.1.2 (wydana 2. marca 2020)

Opisany problem występuje obecnie na większości, jeśli nie wszystkich dystrybucjach Linuksa i niektórych wersjach MacOS, powodem jest aktywowany TrafficManager(najpewniej wszystkie wersje 11), ale nie udało mi się jeszcze rozwikłać zagadki dlaczego, bo crash log nie pokazuje nic sensownego, a uruchomienie debugera na Linuksie jest hmm... chyba niemożliwe sposobami które znam... Biblioteki gry są identyczne, różnicą jest środowisko uruchomieniowe (niby Mono, ale jednak wersja dedykowana pod Linux)
  Odpowiedz
#10
Log jest stary bo i wątek jest stary - z 22 marca Wink
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości