Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
SZyMeX-owe obiekty
No to w takim razie nie porównuj tego z Tramicusem -.- Tam układ okien jest jeszcze inny. Może kiedyś to poprawię, może nie. Nie widzę szczególnej potrzeby by to teraz zmieniać. I tak 99% osób nawet nie zwróci na to uwagi.
Powiem więcej, jest dość spory, i po jego zauważeniu bardzo irytujący błąd w teksturach tych Swingów. Jednak jeszcze nikt nie zwrócił na to uwagi, oprócz mnie - a to i tak dopiero przy robieniu Swinga NaK. Tam jest to już poprawione. Jak powiesz mi o co chodzi i trafisz, to gwarantuję że zaktualizuje tekstury wszystkich dotychczasowych modeli Smile
  Odpowiedz
Jeśli chodzi o ten problem to żeby wytłumaczyć co i jak to musiałbym pogadać z tobą przez czat głosowy ( tego nie da sie tak szczegółowo opisać)

Ale pogadać możemy dopiero jak wróce z wakacji ( 20 czerwca)

Jest taka opcja jak czat głosowy na Steamie (można jej użyć) albo np. Messenger czy poprostu Discord
  Odpowiedz
Uwierz mi że się da Smile Jeżeli nie jesteś w stanie to widocznie znalazłeś coś jeszcze innego, bardziej skomplikowanego.. Swoją drogą i tak z chęcią się dowiem o co chodzi Smile
  Odpowiedz
Jak coś to możemy pogadać na discordzie o tym (podam ci swojego disc  na privie)

Niektórych rzeczy nie da sie napisać , lepiej będzie jak Ci poprostu powiem co i jak , tak będzie lepiej niż sie rozpisywać na kilka stron Smile

Czekam na twoją odpowiedź Wink
  Odpowiedz
Myślałeś, żeby spróbować wygenerować normale dla twoich modeli? Smile
Z tego co patrzę po screenach, to chyba nie masz tej mapy. Chyba, że jest taka bardzo delikatna.
  Odpowiedz
No nie mam :P Mogę spróbować zrobić ją przy okazji następnego malowania do Tramicusa, ale musiałbym się zagłębić w ten temat bo kompletnie nic o tym nie wiem :P
  Odpowiedz
No tak jakby chodziło mi o to że 2 i 4 człon w Swingu od strony bez drzwi mają 4 okna (2 środkowe są z kratkami , dwa pierwsze są bez kratki)

No a 2 i 4 człon po stronie drzwi ma 2 małe okna pomiędzy drzwiami (tak jak w Tramicusie)

To jest właśnie ten problem o którym próbowałem napisać wczoraj > fajnie by było jakbyś te okna poprawił

Pozdrawiam ,


A i okna są oddzielone zbyt szerokimi ramkami (tz. Kreskami)
Najlepiej to te szerokie ramki by były tylko na początku 2 i 4 członu z obydwu stron
A pozostałe ramki pomiędzy oknami zastosować jak w 1 , 3 i 5 członie (cienkie kreski)
  Odpowiedz
(14-06-2020, 22:21)SZyMeX napisał(a): No to w takim razie nie porównuj tego z Tramicusem -.- Tam układ okien jest jeszcze inny. Może kiedyś to poprawię, może nie. Nie widzę szczególnej potrzeby by to teraz zmieniać. I tak 99% osób nawet nie zwróci na to uwagi.
Powiem więcej, jest dość spory, i po jego zauważeniu bardzo irytujący błąd w teksturach tych Swingów. Jednak jeszcze nikt nie zwrócił na to uwagi, oprócz mnie - a to i tak dopiero przy robieniu Swinga NaK. Tam jest to już poprawione. Jak powiesz mi o co chodzi i trafisz, to gwarantuję że zaktualizuje tekstury wszystkich dotychczasowych modeli Smile

Przeczytaj raz jeszcze ten post ze zrozumieniem. Powtórzę. Nie widzę żadnej potrzeby by teraz na już poprawiać te okna, i tak 99% osób tego nie zauważy. Jest inny, poważniejszy błąd, którego i tak nikt nie widzi, a patrząc po twoim poście ty go też nie widzisz.. A to właśnie go bym poprawił na pierwszym miejscu. Ale nie spieszy mi się do tego, dlaczego? Bo nikt tego nie zauważy
Skończę tekstury do Tramicusów, i albo przed albo po Pesie 122 NaB/NaL wezmę się za poprawianie tekstur aktualnych modeli. Poprawić muszę np. przód Jazza GAiT, co widać porównując go do Jazza warszawskiego i Jazza Duo generic (brakuje białej obwódki), dorobić teksturę Jazza Duo 1070 (biało-zielony, z okazji 75 lecia Lechii Gdańsk), potem poprawię Swingi i przy okazji zrobię te nieszczęsne okna, dorobię tekstury z innych miast itp a potem... kto wie, dostaję dużo komentarzy odnośnie zapotrzebowania na polskie pociągi, więc może ruszy coś w tym temacie Smile
  Odpowiedz
https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/


Normale są banalne. Wrzucasz teksturę do tego generatora. Ustawiasz suwaczki tak żeby to jakoś wyglądało.
Ja generuje zawsze dwie wersje normali. Z odwróconą wysokością i bez odwróconej, to potem w gimpie mogę sobie wybrać co bardziej mi pasuje na modelu.
Jak normal się wygeneruje, to w gimpie narzucasz jednolity kolor na miejsca które mają być płaskie, zapisujesz z końcówką _n i tyle.

Możesz sobie też podejrzeć w blenderze na modelu czy wszystko działa tak jak powinno, zanim zaimportujesz model.
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
Pierwszy człon w malowaniu MPK Łódź już praktycznie gotowy Smile
Brakuje jeszcze guzika do drzwi, oraz numeru linii. @SzaraWydra, jakieś propozycje? Smile 

[Obrazek: U5vlxl0.png]
 Podziękowali: PanKrzysztofTM , PEWEX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości