17-10-2023, 21:38
Czy mody Paradox będą wyglądać inaczej w Cities: Skylines II niż w Cities: Skylines (1) lub innych grach, które są już na platformie?
Planowaliśmy i pracowaliśmy nad platformą Paradox Mods dla Cities: Skylines II od samego początku tworzenia gry i będziemy kontynuować ją po jej wydaniu.
Wersja stworzona dla Cities: Skylines 1 została stworzona tak, aby kilka ręcznie wybranych zasobów można było wykorzystać na XBOX, a pomysł na Cities: Skylines II jest znacznie wspanialszy. Chcemy, aby tworzenie, przesyłanie, udostępnianie i pobieranie było jak najbardziej płynne dla społeczności, która lubi modowanie tak samo jak Ty. Będziemy mieli pełną swobodę we wprowadzaniu wszelkich zmian, ulepszaniu dowolnej funkcji, przyjmowaniu wszelkich sugestii i wprowadzaniu ich w życie, więc gdy tylko pojawi się platforma, z niecierpliwością będziemy słuchać wszystkich Waszych głosów!
Jak bardzo Paradox Mods jako platforma będzie wydajna po premierze?
Jak zawsze, wydajność (prędkość pobierania) zależy od liczby modów zainstalowanych w odtwarzaczu i ich rozmiaru.
Jeśli użytkownik posiada znaczną liczbę modów i duża ich część otrzymała aktualizacje po uruchomieniu gry, ich pobranie może zająć trochę czasu.
Pracujemy nad optymalizacją tego procesu, aby umożliwić np. aktualizacje różnicowe (w zasadzie oznacza to, że faktycznie zostanie pobrana tylko nowa/zaktualizowana część moda), a także możliwość synchronizacji więcej niż jednego moda na raz (czyli synchronizacja równoległa).
Czy będziesz musiał logować się do Paradox Mods oddzielnie od Steam lub Microsoft Store?
Jeśli połączyłeś swoje konto na platformie (Steam, XBOX, PSN) z kontem Paradox, nie ma potrzeby osobnego logowania się do Paradox Mods.
Czy Cities: Skylines II uruchomi płatne modyfikacje lub mikrotransakcje na modach Paradox?
Nie. Nie mamy żadnych planów dotyczących płatnych modów do Cities: Skylines II.
W jaki sposób Paradox Mods poradzi sobie z aktualizacjami modyfikacji? Czy pobierają się zaraz po otwarciu Steam?
Kiedy dowolny mod, który subskrybujesz, będzie miał aktualizację, pobieranie i aktualizacja rozpocznie się automatycznie po uruchomieniu gry.
Czy będziesz mógł publikować budynki lub marki chronione prawem autorskim?
Możesz opublikować wszystko, co stworzysz, ale jeśli otrzymamy nakaz zaprzestania publikowania, zostanie to usunięte. Jest to ten sam proces, co w Warsztacie Steam.
Czy będziesz mógł głosować, łapać w górę, dawać gwiazdki kreacjom, które Ci się podobają i jakie będzie to miało konsekwencje?
Możesz oceniać mody za pomocą gwiazdek od 1 do 5. Będzie to miało wpływ na porządki sortowania „najlepiej” i „najwyżej oceniane”.
Czy będzie jakiś sposób na połączenie dwóch dzieł, jeśli jedno będzie potrzebne drugiemu, jak na przykład Harmony Mod w Cities: Skylines 1?
Tak. Dodatkowo, jeśli istnieją zależności, gracze zostaną zapytani, czy chcą dodać te zależności również jako subskrypcje.
Czy istnieje sposób na udostępnianie komentarzy na stronie dzieła?
Dla każdego moda będzie możliwość wyświetlenia linków do popularnych kanałów społecznościowych, takich jak Discord, X, YouTube i Paradox Forum. Ostatecznie wątek na forum Paradox może być również wyświetlany bezpośrednio z modem, jeśli twórca tak zdecyduje.
Kto zajmuje się moderacją zasobów Paradox Mods?
Moderacją Paradox Mods zajmie się firma Paradox, a wszystkie przesłane raporty przejdą przez nas. (Dotyczy to również Warsztatu Steam, więc proces nie ulega zmianie).
Jak duża będzie gra, gdy ją pobiorę?
W dniu premiery gra będzie zajmowała około 50 GB.
Czy będziemy mogli pobrać grę przed wydaniem?
Nie, nie będziemy mogli zaoferować wstępnego pobierania.