Polecam obejrzeć ten krótki wywiad z twórcami Cities Skylines Game Designer Lauri Jääskeläinen i Aura Laurila oraz Map Designer Igor Olechnowicz odpowiedzialnymi za rozwój gry. Filmik opowiada o kulisach tworzenia narzędzi drogowych. Pokazano w nim kilka fajnych ujęć z gry, których nie zobaczymy w trailerze, a także więcej szczegółów w jaki sposób zostały ulepszone rozszerzone tworzenie dróg, autostrad, parkingów itd. To wszystko wydaje się takie intuicyjne podczas budowania, że aż chwilami ciężko się do czegokolwiek przyczepić.
Poniżej filmik z cyklu "kulisy tworzenia narzędzi drogowych" - informacje dla programistów #1
Zauważyłem też pamiętnik Dev leżący na biurku na temat tworzenia stref i budynków chatakterystycznych, który wyjdzie jako czwarta funkcja w dniu 10 lipca. Wygląda na dosyć obszerny. Ciekawe zatem ile jest tam nowości i czego się właściwie dowiemy.
Co trzeba zaznaczyć, odpowiedzialnym za projektowanie map jest Polak Igor Olechnowicz. Przyznam szczerze, miło się zaskoczyłem .
Pozwoliłem sobie również załączyć kilka screenów z innych kadrów w filmie
Wygląda to naprawdę przyzwoicie .
Poniżej filmik z cyklu "kulisy tworzenia narzędzi drogowych" - informacje dla programistów #1
Zauważyłem też pamiętnik Dev leżący na biurku na temat tworzenia stref i budynków chatakterystycznych, który wyjdzie jako czwarta funkcja w dniu 10 lipca. Wygląda na dosyć obszerny. Ciekawe zatem ile jest tam nowości i czego się właściwie dowiemy.
Co trzeba zaznaczyć, odpowiedzialnym za projektowanie map jest Polak Igor Olechnowicz. Przyznam szczerze, miło się zaskoczyłem .
Pozwoliłem sobie również załączyć kilka screenów z innych kadrów w filmie
Wygląda to naprawdę przyzwoicie .