20-03-2015, 13:28
Marov napisał(a):Swistak170 napisał(a):Ozi napisał(a):Ogólnie to trzeba by było zmienić podstawową zasadę na której się poruszają. Teraz biorą najkrótszą drogę, a będąc na skrajnym pasie są bliżej celu. Wg mnie najmniej obciążający komputer sposób to gdyby AI olało pasy jako różne drogi i traktowało całą wielopasmową drogę jako całość i dopiero w pobliżu skrzyżowań zmieniało pas.
Według mnie wtedy by się blokowali w miejscy gdzie kończy skrzyżowanie a zaczyna droga. W chwili obecnej w sposób znaczący poruszanie się samochodów ułatwiłaby całkowita likwidacja świateł,albo możliwość podjęcia decyzji gdzie mają być a gdzie nie
To by w zupełności mogło usprawnić problem pojawiających się korków. Problemem w większości są właśnie te światła, ale z drugiej też strony to poprawienie też w jakiś sposób Al, tak by samochody wybierały możliwie najkrótszą drogę, ale nie jedyną możliwą ale kilka. Gdyby korzystały też z dwóch pasów umożliwiających zjazd czy to w lewą czy prawą stronę, korków byłoby pewnie mniej.
Najlepsza opcją byłoby, gdyby wybierały drogę o najkrótszym czasie podróży. Albo właśnie dwie-trzy trasy i zależnie od warunków dobierały jedną z nich.
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->