13-05-2016, 13:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-05-2016, 13:20 przez madame_goth.)
Parametry sprzętowe:
System: Windows 8.1 x64
Płyta Główna: MSI B85M-E45 Intel LGA 1150
Procesor: Intel Pentium G3250 (2-rdzeniowy) taktowanie: 3.2 GHz cache: 3 MB
RAM: 12 GB = HyperX Fury 8 GB (1333 MHz) + GOODRAM 4 GB (1333 MHz) DDR3
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB OC
Chłodzenie: standardowe (radiator do procka, chłodzenie karty graficznej) + wentylator z przodu obudowy na dole.
Obudowa: standard ATX
Zasilacz: Corsair 550 W
Monitor: SAMSUNG Panoramiczny FullHD
Ustawienia gry:
Rozdzielczość: FullHD
Jakość cieni: średnie
Jakość tekstur: średnie
Detale: średnie
Odległość cieni: krótkie
Filtrowanie anizotropowe: wyłączone
Antyaliasing: Wyłączone
Co się dzieje?
Otóż przy populacji 34 000 na normalnej prędkości gry gra przycina się przy przewijaniu ekranu oraz przy przybliżaniu kamery. W czasie dnia i przy normalnej prędkości menedżer urządzeń przedstawia następujące zużycie:
CPU: 84-88%
RAM: 36-37%
Dysk: 1%
Jestem fanką szybkich prędkości w grze podczas zapełniania kolejnych stref. Niestety gdy ustawię prędkość maksymalną gry gra zdecydowanie przycina (nie ma pokazu slajdów, ale wydajność mega spada) animacje tną się bardziej, zużycie procesora sięga 99% co mnie bardzo niepokoi. Po powrocie do normalnej prędkości zużycie te nadal się utrzymuje w przedziale 90%-99%.
Zależy mi na grze w maksymalnych detalach bez włączonego antyaliasingu niestety obecnie gra na takich detalach tnie się koszmarnie. Ponadto chciałabym, aby gra szla w miarę płynnie podczas ustawienia maksymalnej prędkości gry.
Powiedzcie co powinnam zmienić, aby gra szła na full detalach w FullHD mega płynnie ?
Po specyfikacji oraz zużyciu na bank chyba powinnam wymienić procesor (ale nie wiem - nie znam się). Jeśli już wybrać procesor to czy model i7-4790K będzie dobry ? Ma 4 rdzenie i taktowanie 4.4 GHz. A może wystarczy jakiś tańszy ?
Proszę o pomoc.
System: Windows 8.1 x64
Płyta Główna: MSI B85M-E45 Intel LGA 1150
Procesor: Intel Pentium G3250 (2-rdzeniowy) taktowanie: 3.2 GHz cache: 3 MB
RAM: 12 GB = HyperX Fury 8 GB (1333 MHz) + GOODRAM 4 GB (1333 MHz) DDR3
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB OC
Chłodzenie: standardowe (radiator do procka, chłodzenie karty graficznej) + wentylator z przodu obudowy na dole.
Obudowa: standard ATX
Zasilacz: Corsair 550 W
Monitor: SAMSUNG Panoramiczny FullHD
Ustawienia gry:
Rozdzielczość: FullHD
Jakość cieni: średnie
Jakość tekstur: średnie
Detale: średnie
Odległość cieni: krótkie
Filtrowanie anizotropowe: wyłączone
Antyaliasing: Wyłączone
Co się dzieje?
Otóż przy populacji 34 000 na normalnej prędkości gry gra przycina się przy przewijaniu ekranu oraz przy przybliżaniu kamery. W czasie dnia i przy normalnej prędkości menedżer urządzeń przedstawia następujące zużycie:
CPU: 84-88%
RAM: 36-37%
Dysk: 1%
Jestem fanką szybkich prędkości w grze podczas zapełniania kolejnych stref. Niestety gdy ustawię prędkość maksymalną gry gra zdecydowanie przycina (nie ma pokazu slajdów, ale wydajność mega spada) animacje tną się bardziej, zużycie procesora sięga 99% co mnie bardzo niepokoi. Po powrocie do normalnej prędkości zużycie te nadal się utrzymuje w przedziale 90%-99%.
Zależy mi na grze w maksymalnych detalach bez włączonego antyaliasingu niestety obecnie gra na takich detalach tnie się koszmarnie. Ponadto chciałabym, aby gra szla w miarę płynnie podczas ustawienia maksymalnej prędkości gry.
Powiedzcie co powinnam zmienić, aby gra szła na full detalach w FullHD mega płynnie ?
Po specyfikacji oraz zużyciu na bank chyba powinnam wymienić procesor (ale nie wiem - nie znam się). Jeśli już wybrać procesor to czy model i7-4790K będzie dobry ? Ma 4 rdzenie i taktowanie 4.4 GHz. A może wystarczy jakiś tańszy ?
Proszę o pomoc.