Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Dzika Wyspa
#11
Miasto się rozbudowuje i powstają nowe miejsca, tak to teraz wygląda.

Proszę o komentarze Smile

                                   


P.S. co do filmu to nie wiem czy powstanie, materiał jest nagrany tylko nie wiem czy to montować.
  Odpowiedz
#12
Stryków? Sośnica? 100m estakad autostradowych na głowę mieszkańca.
  Odpowiedz
#13
Napisane przez gerth - 19-05-2016, 21:28
Cytat:Stryków? Sośnica? 100m estakad autostradowych na głowę mieszkańca.

gerth - tak masz rację że na razie na tym etapie budowy jest dużo estakad ale zauważ na tym zdjęciu poniżej (jedno z głównych skrzyżowań w mieście) ludzie przechodzą właśnie kładką a nie centralnie przez skrzyżowanie przez co nie tamują ruchu dla aut i jest on płynniejszy, a co za tym idzie są mniejsze korki.

   

Ta sama mechanika gry dotyczy ruchu kołowego, jeżeli jest dużo możliwości zjazdu z głównej drogi (autostrada,6 pasowa droga) to auta rozjeżdżają się płynnie nie tworząc korków. Auta wybierają dwie opcje, najszybszą i najkrótszą drogę do swojego celu.
  Odpowiedz
#14
Uważam że tunele/kładki jako rozwiązanie przejść dla pieszych w mieście to dowód porażki planistów.
Tak w realu jak i w CS. To nie piesi powodują korki a nadmierny/ źle rozplanowany ruch.
Spokojnie można to zorganizować inaczej, bez wywalania ludzi pod/nad ziemię.
2. W swoich miastach autostrady wywalam całkowicie lub - co najmniej wyp... gdzieś na dalekie obrzeża - nie są potrzebne do gry (można na początku kawałek zostawić dla przemysłu). W realu też nie masz zjazdów z autostrady co kilometr więc tworzenie wielu zjazdów w CS jest nierealistyczne.
3. To tylko zabawa więc możemy przecież budować jak chcemy, ot po prostu, denerwują mnie rozwiązania prowadzące donikąd a spotykane w wielu miastach (korki? To dołóżmy pas. Wszyscy przyjechali na rynek samochodem, jak na wsi? Dobudujmy parkingów. Dodatkowy pas spowodował wzrost ruchu i korki? Dołóżmy kolejny pas itd itp)
Podlinkowałem tu zresztą kiedyś wywiad z pewnym duńskim specem od komunikacji, miejscy urzędnicy w PL póki co testują na żywych ludziach i się dopiero uczą.
  Odpowiedz
#15
gerth - tak jak zauważyłeś to jest gra i ta mechanika gry sprawia że ludzie/auta jeżdżą bez "celu" cały czas powodując nadmierny ruch (sam potrafiłem zakorkować 5 tyś. miasto w jednym wielkim korku po przez złe rozplanowanie zjazdów i rozjazdów oraz stref).

1. tak to nie piesi powodują korki tylko auta, chciałem tylko pokazać jak unikać nie potrzebnych sytuacji i jak można wykorzystać dostępne rzeczy w grze (irytuje mnie powtarzające się pytanie odnośnie korków) oraz pokazać że chodniki są potrzebne,

2. odnośnie planowania miasta sam wiesz że to dopiero początek budowy mojego miasta i na razie większość dróg prowadzi donikąd bo staram się pokazywać na bieżąco co zrobiłem, pamiętaj że na tym etapie budowy ma ono dopiero 5 tyś i jak dla mnie są to przedmieścia większego miasta,

3. tak ja lubię mieć autostradę a następnie tworzyć fajne zjazdy i rozjazdy, tak jakoś mam ze mi się to podoba Smile ale z drugiej strony dzięki umiejętnym budowaniu rozjazdów nie korkują mi się miast (nie stawiam żadnych gotowych zjazdów/rozjazdów ze steam`a) tylko każde jest dostosowane do potrzeb danego miejsca i miasta, chcę mieć ładne miasto, unikatowe i tworzyć coś innego, takie moje zboczenie zawodowe,

4. tak to tylko zabawa i jak sam wiesz lubię mieć dopracowane i moim zdaniem przemyślane miasta,

5. mnie też denerwują miasta, które są budowane w stylu simcity (czytaj kwadratowe + jeden zjazd z autostrady) i wielkie krzyki że coś nie działa ze korki są i itp., staram się pokazać że można budować lepiej i ładniej oraz jak wykorzystywać możliwości gry (wcześniej grałem w simcity i tak takich możliwości nie było),

6. realne planowanie miast jest całkiem inne niż to co można zrobić w C. S. nie wiem skąd jesteś ale sam wiesz jak się kiedyś wjeżdżało do Warszawy, teraz kiedy idzie praktycznie przez centrum miasta droga ekspresowa S8 (autostrada) przejazd z południa na północ miasta zajmuje ok 30 min. i dojazdy do wybranych dzielnic to jest marzenie.

P.S. mam prośbę pokaż swoje obecna miasto, bo chcę zobaczyć je bez autostrad i obiecuję że na pewno wyciągne odpowiednie wnioski, które postaram się wcielić w życie.
  Odpowiedz
#16
Chodzi o jeden trend, powtarzający się zarówno wśród budowniczych Cities Skylines (pół biedy) jak i wśród urzędników miejskich (goooorzej) a mianowicie: mamy korki to dołóżmy pasów, mamy korki to zróbmy przejścia podziemne/naziemne.
To trochę tak jakbyś wziął szmatę i zaczął wycierać lejąca się wodę na podłodze zamiast... zakręcić kran, podstawić miskę itp.
Co do miasta to mam miasta w ciągłej przebudowie ale planuję coś w końcu zaprezentować - właśnie pod kątem wywalenia autostrad i mimo to braku korków (poza pojedynczymi zatorami/ruchliwymi skrzyżowaniami jak w życiu)

To tylko zabawa, swoją drogą można wyciągnąć ciekawe wnioski nt autorów choć nie wiem czy słuszne.
Sam na początku też lubiłem "podłączać" dzielnice pod autostradę kolejnym zjazdem plus zabawa jaki zjazd zastosować żeby wyjazd był płynny.
Z czasem zacząłem miasta oglądać globalnie przyglądając się "czy chciałbym w takim mieście mieszkać" i w każdym przypadku wywalałem autostrady a zwłaszcza estakady (poza czasami kolejowymi) w kosmos bo to okropne, tnie miasto i staje się ono IMHO brzydkie jak noc i nieprzyjazne.
Do tego większość kłopotoów (korków) jakie mają budowniczy w CS wynika właśnie z autostrad - zakładają przejazd nią zamiast budować gęstą siatkę dróg.
Zamiast idei dróg zbiorczo-rozprowadzających jestem zwolennikiem raczej gęstej siatki (a zwłaszcza rozwiniętej komunikacji zbiorowej, tak swoją drogą)
  Odpowiedz
#17
Zapowiedź pierwszej strefy przemysłowej, kilka zdjęć pokazujące wielkie wydobycie "czarnego złota".

                           
  Odpowiedz
#18
fajnie wygląda. możesz podać link do tych kupek aby je zasubkrybować?
  Odpowiedz
#19
bestja - poszukaj na steam`ie "Stockpile" masz tam tego troszkę.

Kolejna część  budowy za mną tym razem padło na port towarowy oraz na strefę przemysłową. Pokazuje także postęp ogólny wyspy i ile zostało już zbudowane.

                           
  Odpowiedz
#20
Lordsnown widzę że u ciebie wszystko buduje się z wielkim rozmachem . I nawet fajnie to wygląda ale to nie moje klimaty , ja wolę jak wszystko do siebie przylega .
Dlatego ograniczę się tylko do oceny, jak na razie najlepiej wygląda strefa mieszkalna.

A tak z innej beczki , czy na forum jest jeszcze ktoś aktywny? bo widzę że trochę cisza jest .

Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości