Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Jak zwalczyć Ten upiorny Błąd?
#1
Cześć
Mam problem z bardzo dziwnym  błędem nie wiem jak go zwalczyć, a nie to co go powoduje.
Instalowałam ponownie grę dwa razy nic nie dało, ręce mi opadają i nie wiem co robić.
Wyskakuje ona jako komunikat w ramce standardowo, po zamknięciu pojawia się co chwila raz za razem, 
i co dziwne powoduje że nie można budować żadnych budynków ze wszystkich służb miejskich. 
niby się stawiają ale są nie widocznie w ogolę, nawet dla statystyk.


Object reference not set to an instance of on object. 
System.nullreferenceException

proszę pomoc wyjawić co możne być przyczyną tego błędu, 
w końcu każdy z nas może paść ofiara tęgiego błędu.


Załączone pliki Obrazki
   
  Odpowiedz
#2
EDIT:

Bym zapomniał. Zanim zrobisz to co napisałem powyłączaj WSZYSTKIE mody z menedżera treści (tak to się zwało? xd) i odpal nową grę. Jeżeli błąd nie wystąpi to dodawaj po jednym góra dwa mody i pacz kiedy się zepsuje. Dopiero jak to nie pomoże to rób to co powiedziałem niżej. Niestety ten błąd może oznaczać dosłownie wszystko więc to też nie pomaga :/


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Jeżeli zależy ci na jakimś save to wejdź w %appdata%/local/colossal order/cities_skylines/saves i skopiuj ten co chcesz zachować. Ewentualnie jeżeli zapisywałaś w chmurze steam to robić nic nie musisz Tounge

Odsubskrybuj wszystkie mody i obiekty co instalowałaś ostatnio. Nie wiem ile tego masz ale z 20 pozycji wstecz czy coś. Po prostu parę modów co ostatnio dodawałaś i z 10-15 obiektów aby mieć pewność że to nie problem czegoś co ostatnio dodawałaś.

Jeżeli to nic nie da to odsubksrybuj wszystko co miałaś. Co do jednej pozycji.
Odinstaluj grę.
Wejdź następnie w %appdata%/local i usuń folder colossal order. (o ile taki zostanie)
Potem w Steam/SteamApps/common i usuń folder Cities Skylines.
Później jeszcze dla pewności w Steam/SteamApps/workshop/content i (przynajmniej u mnie) 255710. Ogólnie jak wejdziesz w ten folder to masz więcej folderów które w sobie kryją pliki dll (od modów) i crp (od obiektów). Jeżeli nie będziesz miała pewności jaki folder w "content" zawiera pliki z cities skylines to wejdź w każdy i po nazwach plików dll i crp powinnaś już wiedzieć który to Wink
Cały folder odpowiedzialny za cities w workshop/content też usuń (o ile również taki pozostanie po odinstalowaniu gry)

Po tych krokach na kompie nie powinnaś mieć ani śladu po grze i jeżeli wtedy po zainstalowaniu jej BEZ żadnych modów i obiektów problem dalej będzie występował to ja już nie pomogę.
Mam jednak nadzieję że się uda Smile

P.S oczywiście po zainstalowaniu gry i o ile wszystko będzie działać możesz wgrać wcześniej skopiowanego save-a spowrotem, tylko pamiętaj żeby obiekty i mody również zasubskrybować bo inaczej save nie ruszy. Wtedy pozostaje nowa gra.
  Odpowiedz
#3
Wiem ze to powoduje jakis mod czy obiekt z popranych ale jaki to juz problem. Sprobuje zrobic jak piszesz i zobaczę co to da. Oby sie udało, bo ta walka z tym przypomina jakies urojenie.
Powinni stworzyc taki mod ktory pokaze nam jakie objekty i mody będą powadowały niepoprawne dzialanie gry.
Dziękuje za poradę.
  Odpowiedz
#4
Tego co będzie źle działać nigdy nie wiadomo. Ja na poprzednich wersjach korzystałem z Transport Line Manager i Improved public transport kiedy jeszcze były ze sobą kompatybilne (w teorii). Grałem już na dodatku natural disasters i mimo że wielu osobom chodziły te mody w połączeniu bez problemu to mi gdy chciałem wysłać autobusy ratownicze wywalało dokładnie ten sam błąd co tobie. W budowaniu jako takim to nie przeszkadzało ale niszczyło totalnie cały system komunikacji, autobusy zmieniały pojemność na 0, niektóre linie totalnie nie obsługiwały już połączen (autobusy wracały do bazy) i pomagał tylko restart gry. To jest właśnie też problem z tym błędem, dwie zupełnie różne sytuacje i ten sam błąd. No i tak jak mówiłem, nigdzie nie widziałem by ktoś się skarżył na połączenie tych modów a mi takie coś wywaliło :/
  Odpowiedz
#5
(02-07-2017, 16:56)szymex71 napisał(a): Tego co będzie źle działać nigdy nie wiadomo. Ja na poprzednich wersjach korzystałem z Transport Line Manager i Improved public transport kiedy jeszcze były ze sobą kompatybilne (w teorii). Grałem już na dodatku natural disasters i mimo że wielu osobom chodziły te mody w połączeniu bez problemu to mi gdy chciałem wysłać autobusy ratownicze wywalało dokładnie ten sam błąd co tobie. W budowaniu jako takim to nie przeszkadzało ale niszczyło totalnie cały system komunikacji, autobusy zmieniały pojemność na 0, niektóre linie totalnie nie obsługiwały już połączen (autobusy wracały do bazy) i pomagał tylko restart gry. To jest właśnie też problem z tym błędem, dwie zupełnie różne sytuacje i ten sam błąd. No i tak jak mówiłem, nigdzie nie widziałem by ktoś się skarżył na połączenie tych modów a mi takie coś wywaliło :/

I to masakra, bo ja miałam taki problem jak u ciebie ale bez dodatku. tez nie działała żadna linia i autobusy wracały do bazy. i musiałam zrezygnować z  Transport Line Manager. ale teraz z tym upiorem to pojęcia nie mam co będzie tym bardziej że mam 760 obiektów w tym z 45 modów.
  Odpowiedz
#6
Ja wiem walka z takimi błędami jest na prawdę trudna . A twoja kolekcja w porównaniu do mojej 1750 w tym 60 modów to jest pikuś . Też dobrze jest usunąć takie rzeczy które się powtarzają albo są już podobne w grze

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz
#7
Eeee tam, mnie nikt nie pobije Tounge 1889 w tym 62 mody ^^ Ale 16 GB RAMu daje rade Wink
  Odpowiedz
#8
(02-07-2017, 19:02)Egoista napisał(a): Ja wiem  walka  z takimi  błędami jest na prawdę  trudna .   A  twoja  kolekcja  w porównaniu  do  mojej 1750 w tym 60 modów  to jest  pikuś .    Też  dobrze  jest  usunąć  takie  rzeczy  które   się  powtarzają  albo  są  już  podobne  w grze  

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Miło cie widzieć tu Egoista Smile
twoja kolekcja robi wrażenie, pewnie masz PC, a ja z laptopa gram MSI GRF Apache Pro nie zły ale jednak nie ma to jak dobry PC w tej samej cenie. Smile
Oj chłopaki jesteście szalone tyle obiektów macie zazdroszczę wam ...
  Odpowiedz
#9
Szymex już nie jesteś nie jesteś taki dobry bo cię pobiłem 1980 obiektów Duży uśmiech
Ale PC błagał już o litość
Tak było mu ciężko.
Ale nie dziwię się 12gb to zdecydowanie za mało przy 3 dodatkach i takiej kolekcji .
Dlatego musiałem zejść do 1750 i gra jakoś ruszyła . Nawet teraz już nic nie mogę dodać , mi grę wywala .
Gabrielle po jest forum żeby sobie pomagać Smile

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedz
#10
(02-07-2017, 20:34)Egoista napisał(a): Szymex  już  nie jesteś  nie jesteś   taki dobry   bo cię  pobiłem 1980 obiektów  Duży uśmiech
Ale  PC  błagał już o litość  
Tak było  mu ciężko.
Ale  nie  dziwię  się  12gb to zdecydowanie za  mało  przy  3 dodatkach   i takiej  kolekcji .  
Dlatego  musiałem   zejść  do 1750   i gra  jakoś  ruszyła  .  Nawet  teraz  już  nic  nie  mogę  dodać ,  mi grę  wywala .  
Gabrielle po jest forum żeby sobie pomagać Smile

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Ciesze sie ze jest ten forum i ludzie na których można liczyć. odłączyłam wszytki mody i przestał wyskakiwać ten błąd i teraz trzeba dodawać po jednym i włączać . Każde włączanie i załadowanie gry to 25 min hahaha a modów mam kolo 50...
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 191 gości