Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Fajnie byłoby wybudować wielokulturowe miasto - od początku pojwienia się możliwości "malowania dzielnic" - myślałem o tym Smile
PS. fajnie byłoby zobaczyc bilboard z forum citiesskylines.pl Smile
  Odpowiedz
Marcin65 napisał(a):
Pawel napisał(a):
Biorn napisał(a):Co do moich oczekiwań i chęci.
Super by było gdyby wprowadzili możliwość sterowania sygnalizacją świetlną. ( Ale to chyba byłoby zbyt skomplikowane) albo możliwość swobodnego umieszczania sygnalizacji świetlnej. Czyli tam gdzie się chce a nie gdzie gra z automatu ustawia
Też o tym myślałem Smile

Ale znaczy ze jak?
Patrzec na droge i pstrkac czerwone ,zielone czy o co chodzi?
Normalnie chyba z automatu jest ok sygnalizacja na skrzyzowaniu i jest ok
Ja natomiast mialbym propozycje wybpru sygnalizacji jaka chcielibysmy uzywac
Europejska ma rozne style ale przyjmijmy ze jeden
Amerykanska tez jest inna np wiszaca sygnalizacja
Cale oznakowanie dla autostrad tez jest inne w kazdym kraju

I tego bym sobie zyczyl

Nie chodzi mi o sterowanie sygnalizacją (przełączać) tylko o ustawianie pracy sygnalizacji. cosik jak ustalanie sieci połączeń komunikacji miejskiej. (ustalanie tzw. zielonej fali). Ustalanie jaki kierunek jest uprzywilejowany , a które drugorzędne. Ale to już mogło by być dla niektórych za skomplikowane.

Co do przemysłu to jedna z rzeczy, która podobała mi się w C XXl - różne rodzaje przemysłu.
Co do dzielnic fajnie by było w prowadzić rozróżnienie stylu zabudowania. (chińska dzielnica, włoska, itp.) . To bu trochę urozmaiciło wygląd miasta. ciekawym pomysłem była by możliwość ustalania różnych wartości podatków zależnych od dzielnicy.
No i jeszcze jedna rzecz , aby budynki budowały się w miarę rzeczywiście (budynki użyteczności publicznej trzeba by planować) Aby np. taka szkoła nie powstawała w 5 sec. tylko np w rok - lub dwa czasu gry. We wszystkich builderach to mnie trochę denerwuje ( trzeba posterunek policji - pyk już jest) , a gdyby budowa trwała np pół roku to było by fajne. Budynki mieszkalne i inne też było by fajnie widzieć kolejne etapy budowy. a tu pyk i już jest.
Może się troszku zagalopowałem
  Odpowiedz
Biorn napisał(a):ciekawym pomysłem była by możliwość ustalania różnych wartości podatków zależnych od dzielnicy.

To akurat chyba jest możliwe Smile
  Odpowiedz
Garstka screenshotów! Duży uśmiech

Zwróćcie uwagę na zapory na rzece:
[Obrazek: iboiq6VJd7iY8.jpg]
(trochę mi się screenshot źle obciął)

A tutaj mała fala powodziowa po zburzeniu jednej z nich:
[Obrazek: ifpPjFfpGGqzu.jpg]

To chyba wyjaśni kwestię "małych map" w grze Wink
[Obrazek: iHPSkTlQPL3dx.jpg]
(tak, na szczycie góry w tle jest również małe miasteczko, a oprócz tego zabudowania które widać zajmują niecałą połowę miejsca które mogę wykorzystać)

A na deser latający strażacy polewający wodą tłum uczniów świętujących pożar szkoły Duży uśmiech
[Obrazek: iegHf7zzl8i85.jpg]

p.s. Przy okazji w prawym dolnym rogu widać ilość FPS w grze.
  Odpowiedz
@Avalkiz

wrzuciłbyś nowy filmik na yt a nie Wink
  Odpowiedz
Pawel napisał(a):
Biorn napisał(a):ciekawym pomysłem była by możliwość ustalania różnych wartości podatków zależnych od dzielnicy.

To akurat chyba jest możliwe Smile

Tak, jest. W okienku z podatkami suwakami ustawiamy podatki globalnie a dodatkowo dla konkretnej dzielnicy możemy je podnieść lub obniżyć o 2 % dla wybranego rodzaju stref.
  Odpowiedz
zauważyliście w tej grze brakuje oczyszczalni ścieków? wysypisko jest pewnie spalarnia też. ale o oczyszczalni zapomnieli. zastanawia mnie po kiego grzyba jest lotnisko skoro nie ma miasta żeby sie z nim połączyć, chyba że to lotnisko towarowe.
[Obrazek: 76561198041548912.png]
  Odpowiedz
Galaxar7 napisał(a):zauważyliście w tej grze brakuje oczyszczalni ścieków? wysypisko jest pewnie spalarnia też. ale o oczyszczalni zapomnieli. zastanawia mnie po kiego grzyba jest lotnisko skoro nie ma miasta żeby sie z nim połączyć, chyba że to lotnisko towarowe.
Jest coś w rodzaju oczyszczalni ścieków. Do rzeki zamiast ścieku wylewana jest wtedy prawie czysta woda. Widać te ustrojstwa na dwóch screenach parę postów temu.
  Odpowiedz
Powstał już mod odblokowujący wszystkie 25 kwadratów. Jest podobno do ściągnięcia w warsztacie na Steamie.

Źródło: http://www.skylinescity.com/2015/03/how ... lines-map/
  Odpowiedz
Marcin65 napisał(a):
Galaxar7 napisał(a):co do Skystorma
buduje i ladnie opowiada i jest moim faworytem ale powiem szczerze..budowac toon nie umie Smile..znaczy budowac moze tak ale planowac ni cholery Smile
no kto to widzial postawic stacje cargo w centrum miasta z dala od przemyslowej dzielnicy w tym momencie wiadomym jest ze zakorkuje mu sie dzielnica cala lacznie z pociagami ktore czekaja na przywiezienie przez producentow towaru.
jakims DLC
Z tego co zrozumiałem to chodziło mu o to aby zmniejszyć korki i zamiast transportować wszystko samochodami, chciał przewieźć produkty z dzielnicy przemysłowej do centrum koleją, a następnie z stacji porozwozić je po sklepach itd.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości