Ja bym się z chęcią podzielił swoimi wynikami, ale mój komputer ledwo spełnia wymagania minimalne i do zrobienia zwykłego screena w wysokiej jakości gra się zatrzymuje na 15-20 sekund xD
Mogę za to dodać propozycję, że jeśli chce się układ spójnego, koncentrycznego miasta, powinno się ograniczać łuki i zakręty na 90 i 45 stopni (choć tych drugich można więcej). Robić delikatne łuki i skrętne drogi. Centrum można zrobić w formie "plamy" czy "kółka".
Ale też nie ma co się bawić w robienie całkowicie okólnych obwodnic.
No i wrzucanie autostrady w obszar nieco bardziej śródmiejski (o centrum miasta nie wspomnę). Tak jak jest to w normalnych miastach, dla mnie to rak i nigdy tak w grze nie robię. Autostrada na peryferiach. Jeśli jest fragment autostrady, który na początku gry się dość wcinał w centrum, to zwyczajnie przesuwam ją dalej. W miarę rozrostu również zjazdy z autostrad z gry zamieniam na normalne drogi.
Mogę za to dodać propozycję, że jeśli chce się układ spójnego, koncentrycznego miasta, powinno się ograniczać łuki i zakręty na 90 i 45 stopni (choć tych drugich można więcej). Robić delikatne łuki i skrętne drogi. Centrum można zrobić w formie "plamy" czy "kółka".
Ale też nie ma co się bawić w robienie całkowicie okólnych obwodnic.
No i wrzucanie autostrady w obszar nieco bardziej śródmiejski (o centrum miasta nie wspomnę). Tak jak jest to w normalnych miastach, dla mnie to rak i nigdy tak w grze nie robię. Autostrada na peryferiach. Jeśli jest fragment autostrady, który na początku gry się dość wcinał w centrum, to zwyczajnie przesuwam ją dalej. W miarę rozrostu również zjazdy z autostrad z gry zamieniam na normalne drogi.