09-06-2018, 21:22
(09-06-2018, 21:03)SZyMeX napisał(a): Jeżeli masz 72 modyfikacje i 1000 obiektów to pamięć ram na pewno trochę poprawi płynność rozgrywki ale przede wszystkim nie będą wywalać ci błędy o braku pamięci. No i oczywiście im więcej RAM tym więcej obiektów możesz posiadać.
Propo fps-ów, na jakich ustawieniach grasz? Ja gram na średnich/niskich mimo w miarę dobrego kompa (16GB RAMu, GTX 970, AMD FX6300) bo przy większych miastach i tak brakuje fps-ów. A z 2000 tys. obiektów i 56 modami też fps-y lecą na łeb na szyję.. Wbrew pozorom, cities to strasznie wymagająca gra. Dlatego jeżeli masz problem z FPS-ami to na samym początku zmniejszyłbym ustawienia. Coś za coś. Sam RAM nie załatwi sprawy, może tylko lekko poprawi sytuację.
A co do ps4. Po pierwsze (chyba) na tą konsolę nie ma nawet modyfikacji, po drugie (mówiąc o xbox-ie) w wersji na konsole modów i obiektów jest duuuużo mniej. To nie jest biblioteka steam na konsolach tylko kompletnie inny system i każdy obiekt/mod musi być tworzony pod konsole.
Gram raczej powyżej średniego, jakość tekstur wysoka i poziom detalizacji wysokie choć i dostępne są bardzo wysokie. Rozumiem że pod tą grę nie wystarczy laptop za prawie 7tysięcy...
Trzeba kopić PC za 20 tys? Chyba zgodzisz się zemną ze to beznadziejnie jak jedna gra wymaga monstrum a nie komputer by zwyczajnie sobie stworzyć prawdziwe miasto.
Jestem rozczarowana, ciągle walę głową w techniczny sufit juz tyle kasy wydała tylko pod tą głupia grę, a rezultat taki ze trzeba wydać równowartość rocznego zarobki średnio statystycznego polaka...