29-08-2018, 14:44
(29-08-2018, 14:24)SZyMeX napisał(a): @kabexxx mówisz o mechanizmie z IPT?
Generalnie jak już linia się rozrusza w sensie pojazdy podstawiają się w odpowiednich odległościach to wcale nie czekają dłużej na przystankach. A jak to działa w TLM jeśli mogę wiedzieć? Nie zgłębiałem tego za bardzo a może jednak warto będzie się przesiąść na TLM.
A co do miasta no to jak zawsze super ci to wyszło @garfield. Nic dodać nic ująć
@SZyMeX dzieki. W TLM mozesz sobie wszystko ustawic np finansowanie kazdej lini z osobna i dla kazdej pory dnia z osobna, w zwiazku z czym jesli masz autobusy z wieksza pojemnoscia i wiecej linii ktore na pewnej czesci trasy sie pokrywaja tak jak w prawdziwym miescie i wlaczysz sobie unikanie przesiadek czyli cimowie staraja sie wybrac linie ktora dowiezie ich najblizej celu bez przesiadek i przesiadaja sie tylko jak musza, to mozesz ograniczyc finansowanie. U mnie w godzinach szczytu finansowanie jest max 0.45 dluga linia podmiejska J21 w godzinach szczytu 7 autobusow. To daje duzo realizmu, kilka lini moze swobodnie zatrzymywac sie na tym samym przystanku. Autobusy mam tak jak wczesniej - przyspieszenie 0.6 lub 0.65, hamowanie 1 lub 1,1 autobusy MIDI- Maz 206 8.5m 65 pasazerow, MAXI - Volvo 7900 12m 90 pasazerow, MEGA - Mercedes Citaro G 18m 115 pasazerow, zastanawiam sie czy sobie nie pobrac jeszcze Mercedesa CapaCity (MEGA - 19,5m ustawilbym na 130 pasazerow) moze sie przyda na jakies szczytowe linie w Polbrowie