(03-09-2018, 13:21)SZyMeX napisał(a): Oho, widzę że już o mnie piszą. A bimber.. no.. trochę się zapoznaliśmy
W każdym razie w końcu można zobaczyć jak to jest rozłożone, i tutaj jestem pełen podziwu co do rafinerii, toż to jest prawie tak duże jak sam Józefów xD Naprawdę świetnie ci to wyszło. A wioska całkiem przyjemna.
Odnośnie pytań:
1. Wydaje mi się że nie
2. D, dworek zasługuje na coś więcej niż "róbta co chceta" i zadłużone muzeum
3. Jeżeli dobrze zrozumiałem o co chodzi (xD) to tak ale tylko w przypadku połączenia z siecią poprzez ten zakręt na górze zdjęcie (bo rozumiem że to o to chodz? :P). Jeżeli pociągi miałyby jeździć "dołem" to myślę że czas podróży byłby na tyle długi że nikomu by się to nie opłacało. Tutaj tylko pojawia się pytanie czy warto dla takiej wioski dobudowywać łącznik na który nie za bardzo jest miejsce? (Kto nie zachował rezerwy terenowej ja się pytam?! ) Może warto by poczekać na rozwój wioski albo połączyć to przy okazji z jakimiś dalszymi osadami?
W każdym razie wszystko od samego początku trzyma poziom, oby tak dalej
tak mi sie chcialo zrobic jakas wichure taki kraj kategorii C, a ze to stoleczna aglomeracja wiec zacofanie etc. wymagalo jakiejs historycznej oprawy Rafineria troszeczke patrzylem na Plock choc w Jozefowie drogi dojazdowe do kombinatu sa lepsze Ok zobaczymy jak dalej glosy beda przebiegaly narazie zapowiada sie hotel i restauracja w dworku. Co do linii kolejowej - nie do konca Polbrow bedzie po (poprawka u dolu ) mapy po obu stronach rzeki wiec linie S1 i S11 beda jechac przez Polbrow Centralny, Polbrow Wschodni do Jozefowa, ta ewentualna linia do Bienczyc jechala by z Polbrowa Poludniowego i albo tam konczyla bieg albo przez nowa lacznice w Jozefowie Glownym, albo zostanie tak jak jest czyli brak SKM w Bienczycach a linia typowo towarowa obwodowa :P