Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Industries Cities Skylines: Industries - Pamiętnik Dev #3: Łańcuch produkcyjny cz. 1
#2
Chyba coś podobnego było w najnowszym Sim City, bo się z tego co pamiętam tworzyło jakieś magazyny, czy składowiska węgla do elektrowni Duży uśmiech. Ciekawe urozmaicenie gry i chciałbym sprawdzić jak to będzie funkcjonować. Wcześniej się zastanawiałem czy przypadkiem ten dodatek nie zmieni całkowicie systemu tworzenia stref przemysłowych w ten sposób, że teraz ręcznie będziemy stawiać wszystkie budynki, ale z dziennika wynika, że chyba strefy przemysłowe zostaną zachowane po staremu ( jeśli jest inaczej to wyprowadźcie mnie z błędu Duży uśmiech ). "Na początek warto zapamiętać, że budynki będące własnością Obszaru Przemysłowego nie generują żadnych wpływów podatkowych w przeciwieństwie do budynków strefowych. Zamiast tego twój zysk zostanie osiągnięty poprzez łańcuch produkcyjny - im lepszy będzie twój łańcuch produkcyjny, tym więcej pieniędzy zarobisz." O ile dobrze rozumiem Obszar Przemysłowy to są te dzielnice przemysłowe, które teraz podobnie jak parki będziemy wyznaczać i one będą wpływały tylko na wydajność produkcji w naszych strefach przemysłowych, generując tym samym zysk z podatków od przemysłu? Z tej np. Fabryki mebli nie będę miał wpływów podatkowych, ale za to znajdą tam miejsca pracy mieszkańcy mojego miasta? Czy aby te bonusy dla stref przemysłowych funkcjonowały to trzeba będzie te strefy wyznaczać w tym Obszarze Przemysłowym, czy działają one na terenie całej mapy?
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Cities Skylines: Industries - Pamiętnik Dev #3: Łańcuch produkcyjny cz. 1 - przez matthew94s - 15-10-2018, 22:49

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: