Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Industries Cities Skylines: Industries - Pamiętnik Dev #4: Łańcuch produkcyjny cz. 2
#1
Witamy ponownie w pamiętnikach developerskich dotyczących nadchodzącej ekspansji. Dziś skupimy się na unikalnych fabrykach, ogólnym zarządzaniu Twoim obszarem przemysłowym oraz różnych rodzajach zasobów wymaganych do funkcjonowania fabryk.

Samouczek TwoDollarsTwenty dla tego pamiętnika dev. można znaleźć tutaj:


Panel informacji o obszarze przemysłowym:

Zacznijmy od panelu informacyjnego obszaru przemysłowego. Jest to miejsce któremu powinieneś się przyjrzeć, jeśli chcesz wiedzieć, jak dobrze działa Twój Obszar Przemysłowy. Podsumowuje całkowity zysk całego Obszaru Przemysłowego i pokazuje, ile surowców i towarów specjalnych jest w nim wytwarzanych. Wykres kołowy pokazuje dokładnie, ile produktów jest importowanych oraz ile materiałów może wyprodukować Twój obszar - nieocenione informacje, szczególnie jeśli chcesz skupić się na produkcji wszystkich materiałów dla osiągnięcia maksymalnego zysku. Pamiętaj, że możesz importować wymagane surowce - reszta musi być wyprodukowana w Twoim mieście. Panel informacyjny Obszaru Przemysłowego będzie także wyświetlał poziom twojego obszaru i wymagania do osiągnięcia następnego, wielkość twojego Obszaru i całkowity koszt utrzymania budynków Obszaru Przemysłowego. Możesz także zarządzać przepisami dla branży przemysłowej poprzez panel informacyjny Obszaru Przemysłowego.


[Obrazek: Cities%202018-10-11%2018-11-00-05.png]
Panel informacji o obszarze przemysłowym dostarcza szczegółowych informacji na temat działania obszaru przemysłowego.

Rodzaje surowców:

Wszystko zaczyna się od surowców naturalnych - żyznej ziemi, lasu, rudy i ropy. Po umieszczenie właściwego budynku wydobywczego, będzie on zbierać surowce z ziemi. Surowce odnawialne, takie jak pola oraz lasy nie wyczerpią się z terenu. Zasoby nieodnawialne: Ruda i ropa dostarczają odpowiednich surowców podczas wydobywania lub wiercenia z terenu. A jeśli martwisz się wyczerpaniem zasobów, zawsze możesz importować więcej surowców lub przełączyć się na mod nieograniczonych surowców naturalnych! Ale nawet jeśli nie jesteś fanem modów, ekspansja Industries obejmuje pięć nowych map wypełnionych zasobami naturalnymi, które tylko czekają na wydobycie. Niektóre złoża rudy i ropy są teraz nawet pod wodą. Aby odblokować budynki pozwalające uzyskać do nich dostęp będziesz musiał zdobyć kolejne poziomy Twoich obszarów przemysłowych!

Każdy z czterech rodzajów surowca można przekształcić w dwa różne rodzaje towarów specjalnych za pośrednictwem budynków przetwarzania:
  • Plony mogą być przetwarzane na Mąki i Produkty Zwierzęce.
  • Surowe produkty leśne są przekształcane w papier i drewno strugane.
  • Rudę można zmielić na szkło i metale.
  • Ropa jest rafinowana do ropy naftowej i tworzyw sztucznych.
Wszystkie unikatowe fabryki produkują luksusowe produkty ze specjalnych towarów, których nie można importować - musisz użyć budynków przetwarzania, aby je samemu wyprodukować. Dobrze naoliwiony łańcuch produkcyjny, zarządzanie ruchem i wykorzystanie budynków magazynowych sprawią, że Twoje unikalne fabryki będą działać i przynosić zyski. Buduj swoje Budynki Magazynowe blisko Fabryk, wraz z dobrym połączeniem drogowym, aby uniknąć przestojów w Fabryce, ponieważ szybko ujawni się to utratą dochodów!

[Obrazek: Cities%202018-10-11%2017-05-41-79.png]
Na podstawie szacunkowej produkcji wygląda to na dobre miejsce do budowy budynku wydobywczego - średniej plantacji drzew, dla przemysłu leśnego.

Unikalne fabryki - co jest w nich takiego specjalnego?

Unikatowe fabryki używają specjalnych towarów i zamieniają je w produkty luksusowe, na przykład samochody z fabryki samochodów lub ciastka wyprodukowane przez Bakery. Produkty te są następnie sprzedawane do stref handlowych lub eksportowane poprzez połączenia zewnętrzne, jeśli nie ma na nie lokalnego popytu. Unikalne fabryki muszą zostać odblokowane poprzez przejście do wyższych poziomów przemysłu i posiadanie wystarczająco wydajnych łańcuchów produkcyjnych, aby zapewnić potrzebne towary specjalne. Każdy typ Obszaru Przemysłowego odblokowuje 4 różne Unikalne Fabryki, więc aby odblokować każdą fabrykę, musisz osiągnąć poziom 5 z każdym typem Obszaru Przemysłowego. Zgodnie z ich nazwą te fabryki stawiane są ręcznie, dodatkowo można je budować poza obszarami przemysłowymi, a każde miasto może mieć tylko jedną z ich danego typu (np. tylko jedną fabrykę mebli). Wiele Unikalnych fabryk wymaga specjalnych towarów z wielu typów Obszarów Przemysłowych do działania.


Zarządzanie unikatowymi fabrykami odbywa się indywidualnie poprzez panel informacji fabryk unikalnych, w którym można zobaczyć zapotrzebowanie na każdy Towar specjalny, który fabryka wymaga do działania. Panel ma suwak skalowania produkcji, który służy do dostosowywania poziomu wyjściowego produkcji. Oznacza to, że można dopasować produkcję do zapotrzebowania komercyjnego oraz do dostępności zasobów i logistyki. Warto również pamiętać, że lokalizacja fabryki ma również znaczenie. Unikalne fabryki to duże obiekty, które wymagają przestrzeni i dobrych połączeń drogowych. Muszą być idealnie rozmieszczone, aby obszary mieszkalne mogły zapewnić im pracowników, ale należy zachować ostrożność - Unikalne fabryki powodują zanieczyszczenie gleby i hałas. Budowanie fabryk w różnych typach obszarów przemysłowych i wykorzystanie budynków magazynowych może zaoszczędzić wiele czasu dostawy między różnymi budynkami. Każda fabryka wysyła również unikalne pojazdy związane z tą konkretną fabryką podczas dostarczania produktów luksusowych. W ten sposób możesz natychmiast powiedzieć, z której fabryki pochodzi pojazd!

[Obrazek: Cities%202018-10-11%2017-37-08-05.png]
Dopiero świt, a fabryka samochodowa już wysłała nowiutkie "4 kółka"

Ale to już wszystko na dziś. Oczekujcie na kolejny pamiętnik developerski, w którym szczegółowo przyglądamy się "levelowaniu" w Obszarach Przemysłowych. Powodzenia w budowaniu waszych miast!

Autor: co_emmi [źródło]
Tłumaczenie: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Cities Skylines: Industries - Pamiętnik Dev #4: Łańcuch produkcyjny cz. 2 - przez SZyMeX - 16-10-2018, 19:20

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości