Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Błędy podczas ładowania pustej mapy.
#10
a dla mnie to dalej wyglada na ram , wartosci z error log nie pokrywaja sie a przynajmniej niezbyt czesto ze stanem faktycznym, ostatni patch dodal okolo 500mb, gra w pierwszej kolejnosci laduje pliki do RAM pozniej do "rezerwy" na dysku twardym jesli zbyt duzo idzie na "dysk" to poprostu sie nie wczyta, mozna zwiekszyc page file ale nawet wtedy gra moze sie wysypac zreszta bedzie dzialala wolno i niezbyt wydajnie. Ja mam 1640 assetow i okolo 90 modow + after dark, snowfall, mass transit, parklife, match day, delux pack european suburbia creators pack, high tech buildings creators pack, cities pochlanialy 14GB ramu..... (teraz po zablokowaniu okolo 80% vanilliowych budynkow) okolo 7,5gb a mam tylko 90 assetow wiecej niz ty, baaa ja jestem rozsadny z tym co subskrybuje i wiele z tego to sety i paczki obiektow ktore dziela tekstury miedzy siebie, sprawdz w procesach jaka wartosc page file jest zajeta przez cities pod koniec ladowania .... tak mi sie wydaje ze to bedzie prawie 2 razy wiecej niz masz ramu......
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Błędy podczas ładowania pustej mapy. - przez garfield - 29-10-2018, 22:48

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości