08-12-2018, 16:49
Czas na ostatnia czesc "Starych Filtrow" - Muzeum Miejskich Wodociagow i reszta okolicy. Hotel Radisson Blu znajduje sie w budynku o ciekawej architekturze, ktora nawiazuje do historycznej wiezy cisnien. Hotel zajmuje 20 najwyzszych pieter budynku. Innym ciekawym elementem okolicy sa "falujace" blizniacze wieze polaczone lacznikiem w mniej wiecej polowie wysokosci. Budynki kolorystycznie nawiazuja do Muzuem Miejskich Wodociagow. Architekture wymusily liczne wymogi jakie mialo miasto przy sprzedazy dzialki. To jedna z najwiekszych dzialek w "Starych Filtrach", ze wzgledu na bliskosc muzuem tylko czesc dzialki mogla zostac zabudowana, ponadto miasto wymagalo zapewnienie widoku na wieze cisnien (stad dwa blizniacze budynki z "przeswitem") Ponadto miasto wymagalo ogolnodostepnego podziemnego parkingu ( jest czesciowo przeszklony, reszta znajduje sie pod skwerem i budynkami)
I jeszcze takie tam nocne fotki okolicy:
Teraz powoli bede pracowal nad stara Wilda (pomiedzy rzeka Motlawa a Starymi Filtrami. tutaj bedzie mniej detalu tj. detale beda w waznych miejscach, przy placach, stacji przesiadkowej pomiedzy ciezkim metrem M1 a szybkim tramwajem/pre metrem T4, przy mostach i na bulwarach, reszte postaram sie pozostawic tak prosta, jak tylko moge, bo przy Starych Filtrach zaszalalem troche i tam nic nie jest normalne, teren jest jak ser, pod kazdym budynkiem sa parkingi podziemne, wszystko ma detal, nawet skwerki w wiekszosci nie maja normalnych tekstur z decali tylko wstawione "panele" z procedural objects z zaadaptowanymi teksturami ktore znalazlem w necie, wiec przy starej czesci dzielnicy beda sie ograniczal zeby sie to wszystko mi nie skumulowalo na malym obszarze
I jeszcze takie tam nocne fotki okolicy:
Teraz powoli bede pracowal nad stara Wilda (pomiedzy rzeka Motlawa a Starymi Filtrami. tutaj bedzie mniej detalu tj. detale beda w waznych miejscach, przy placach, stacji przesiadkowej pomiedzy ciezkim metrem M1 a szybkim tramwajem/pre metrem T4, przy mostach i na bulwarach, reszte postaram sie pozostawic tak prosta, jak tylko moge, bo przy Starych Filtrach zaszalalem troche i tam nic nie jest normalne, teren jest jak ser, pod kazdym budynkiem sa parkingi podziemne, wszystko ma detal, nawet skwerki w wiekszosci nie maja normalnych tekstur z decali tylko wstawione "panele" z procedural objects z zaadaptowanymi teksturami ktore znalazlem w necie, wiec przy starej czesci dzielnicy beda sie ograniczal zeby sie to wszystko mi nie skumulowalo na malym obszarze