03-01-2019, 21:54
Ogólnie, ten problem jest dlatego, że w trybie nie deweloperskim, Direct3D nie sprawdza błędów aplikacji i zawsze wywala z naruszeniem ochrony pamięci, niezależnie od przyczyny.
Możliwe, że brak wolnego RAM-u. Tak, wiem, niby 600 MB wolne, ale całkiem możliwe, że te 600 MB było tak naprawdę wieloma małymi kawałkami pamięci porozrzucanymi wszędzie, a gra chciała jakiś jeden duży, ciągły blok. To jest najbardziej prawdopodobną przyczyną, gdy wolnego RAM-u jest naprawdę mało.
Natomiast najbardziej możliwą przyczyną problemu jest to, że przez brak moda, gra cały czas się odwołuje do fragmentu pamięci, do którego nie ma dostępu, ponieważ system jej nie przydzielił (ale poprawnie przydzieliłby, gdyby mod był).
Testy z modami zawsze najlepiej robić na osobnym zapisie.
Możliwe, że brak wolnego RAM-u. Tak, wiem, niby 600 MB wolne, ale całkiem możliwe, że te 600 MB było tak naprawdę wieloma małymi kawałkami pamięci porozrzucanymi wszędzie, a gra chciała jakiś jeden duży, ciągły blok. To jest najbardziej prawdopodobną przyczyną, gdy wolnego RAM-u jest naprawdę mało.
Natomiast najbardziej możliwą przyczyną problemu jest to, że przez brak moda, gra cały czas się odwołuje do fragmentu pamięci, do którego nie ma dostępu, ponieważ system jej nie przydzielił (ale poprawnie przydzieliłby, gdyby mod był).
Testy z modami zawsze najlepiej robić na osobnym zapisie.